85-ös, azaz váltóév... azóta se tudom, hogy melyik. A műanyag körben az új, a klíma az új, de szerintem K, nem KE jet van benne. A ruszki oldal szerint az új. :))) jó velem
Enged meg, hogy gratuláljak a kocsidhoz. Tényleg szép darab így képek alapján, biztos elmény lehet vele haladni az úton....
Azzal nem értek egyet, hogy nem lehet találni itthon szép 126-ost, bár hibátlant biztosan nagyon nehéz. Én korábban úgy nézegettem 1.5-1.8 M körül azért lehet találni, de lehet tévedek!
A haverom továbbra is nézi a SAAB-okat, de még nem döntött ebben. Az Aero Saab drágább a többinél, vagy 9 éves korukra már egy áron futnak ?
Ha már biztosíték a téma- 126, 500-hoz van valakinek biztosíték kiosztása? Nyitva hagytam, úgy mentem a Balcsira. a papír meg odalett. Lepsénynél még megvót :)))
Ja amúgy hazudok, mert egy biztosíték nem volt jó. Megörültem, hogy biztos az lesz, de aztán mikor beraktam, a rossznak vélt elektromos biztonsági öv kelt életre :) Sajnos a vezető oldali motorja enyhén el kezdett füstölni, úgyhogy inkább gyorsan kivettem a biztosítékot, nehogy leégjen a kocsi... Ezt is vihetem megcsináltatni :(
Köszi... Sajnos ott már néztem, és nincs rolóhoz biztosíték... Most azért átfésültem egyenként a biztosítékokat, de mind jó... Gondoltam hátha van még egy biztosíték tábla valahol az autóban, mondjuk a motortérben... én nem találtam. Ezért kérdeztem.
Csinálja melegen is. Igazándiból nem vagyon csúnyán vált, de azért szerintebb finomabban kellene működnie. Főleg ha "R"-be teszem, ott lehetne finomabb. A váltó amúgy vajpuhán működik, mármint amikor az automatát kapcsolom, "D" -be vagy "N"-be vagy 2-3-ba ott nagyon szép. De ha "D" -be vagyok és lassan megyek vele (éppen csak alig nyomom a gázt, ott nem vált szépen. Egy rántással érzékelem, hogy váltott :( Ha erőteljesebben nyomom a gázt pl. 2500 feletti tartományban és kihuzatom neki, ott sokkal finomabban, puhábban vált.
Mi lehet az oka? Nem akarom azonnal 300-400 ezerért felújítani, de ha szükséges azt se sajnálom tőle!
úrak,C220 cdi,203-ashoz keresnék túrbónyomás szabályozó szelepet(vákumbox),ami a túrbóra van építve,mert a Pappas csak turbóval együtt árúlja és azt én képtelen vagyok megfizetni.
Kérem ,ha van ötletetek írjátok meg,nagy segítség lenne.
Meg tudná nekem mondnai valaki, hogy 98-as 140-es coupe-nál hol tudom lecsekkolni a hátsó el.roló biztosítékát? Az owner's manual-ban nincs benne :( Egyszercsak meghalt, felment, de azóta nem jön le... nem kattog, meg se nyekken, ezért gondoltam, hogy csak a biztosíték.
Így van, az enyémen is állandóan előjött valami elektronikai marhaság, most a Mercinél is deja vu'-m van. A kaszni meg egyszerűen gyenge volt. Egyszer átmentem 20-al egy fekvőrendőrön, aztán összerogytak a tornyok. Még egy kinyírhatatlan dolog volt benne, az automata váltó. Azóta sem mentem ilyen gyönyörűen és érezhetetlenül kapcsolóval. Akkor szerettem meg nagyon az automatát. Persze az nem német volt benne, hanem BorgWarner véle amcsi 4 seb-es. Azzal a gombbal lehetett visszaváltani 4-esből 3-asba manuálisan sportosabb vezetéshez, mert 4-esben csak 1500-at pörgött 100-nál.
Nem akarom összehasonlítani, annál is voltak hibák, csak azok tervezhetőbb szervízek voltak. Amúgy én is ennyi körül szánok még rá, remélem utána jó darabig hűséges társ lesz.
Ugyanakkor hihetetlen élmény egy Rolls, azt is hozzá kell tennem. Nekem nem volt soha, de ebben ültem félelmetes. Amikor nyitott géptetővel sem hallod egyszerűen, hogy jár a motor...
Szóval ott és akkor megérzi az ember, hogy igen, van az S-klassenél feljebb is. Félreértés ne essék, nem technikailag gondolom, abban általában eléggé hátul kullognak a Rollsok, de kit érdekel? :)