Azt hittem eltetted, mikor leveleztünk, irok neked.
sanydci
Hát a szerelődnek tudnia kellene, pár hely még van, de segítek, vizpumpa, fűtés az utastérben, mondom, cseréld le...a szerelőt.
Ugye nem haragszol a caps Lock csak véletlen?
Peter48
Alapvetően nem a pénzzel volt a gond, a magánban levelezőkkel - nem nem jutottam dűlőre, macerás volt az egész. De ThomBoy és én jóljártunk, bár nekem csak egy roló kellett a hátsó oldalra:D
Nem zavarsz az üggyel, mert jobb tükör már nem volt meg, egy másikon meg csak részei vannak.
Nem valószínű, hogy megyek még idén arra, hacsak nagyobb darabok, pl váltó nem kell valakinek.
Látom, hogy csalódtál kicsit a bontós projektben, de mégis: jobboldali motoros, behajthatós visszapillantót keresek. Ha van ilyen a bontóban, tudnál segíteni? Előre utalok, vagy fizetek, hogy ne járj úgy, mint a múltban. Nem sürgős, mert a törött burkolatú tükröm még működik, csak szeretném, ha rendben lenne a kocsi, és ha olvad rajta a hó, be fog folyni.
Előre is köszönöm, ha tudsz segíteni, ha nem, akkor elnézést a zavarásért.
A kék csatlakozót huztam le róla hogy le tudjam bontani a bal térdemnél lévő burkolatot. Az och-t akartuk kimérni. Miután összeraktuk, fordítva működött. De behúzott fékkel való elindulás után már tudta hogy mikor van kiengedve és mikor kell behúzni.
Elektromos a tükröm de nem használom mivel a jobb oldali nem úgy működik.
Nekem is lenne kézifékes problémám. Ma széthuzogattam sarukat a gépben és az egyik a kéziféké volt. Hiába raktam össze és "tanítottam " be újra, a hibaüzenet csak nem akar eltűnni. Hogy kell kiszedni a fedélzetiből? Már tökéletesen működik.
Még csak annyi a kálváriámhoz hogy ma reggelre megint kész az akksi. Jött a haver a mérőkével, és a 12 voltos akksi a saruk rátétele után 4.5 voltra süllyedt. Rádió, kijelző, infrák, mikrokapcsolók, och, stb. ellenőrizve.
Ez nekem 2 külön problémának tűnik, de miért vársz megoldást ha rönós a szerelőd? Vizfolyás önnmagában még nem hengerfej, a kiegyenlítőd nem habzik, koszosodik? Hütőt elölről én alaposan megnézném, ha szerelésre kerül sor belső tisztítást is csináltatnék a teljes rendszerre.
Cseréld le nem rönósra, hanem hozzáértőre, pl. Zoltán, vagy Bagány. Talán legfőképp azért mert ez a munkaeszközöd.
Ja kézifék lemaradt, kontaktolni kell a csatlakozót hátul az elektronikán, elsőre ha segít akkor csak az a baj. Szétszedve megláthatod milyen oxidált lesz.
Van direkt EGR tisztító adalék gázolajba, és ha szerelgetős vagy egy kicsit spray is. Meglazítod az EGR csatlakozásokat, ki sem kell szedni belefújod az utóbbit, vársz mig elpárolog a külső felületről, összerakod majd mehetsz is.
A meghajtás semmit nem ér ha 5-6. ban hajtod 100 felett, jobban jársz ha 4. ben hajtod, vagy 30 km-t, tapasztalat mindkét megoldás.
Talált sülyedt kimentem a városbol nagyfordulaton megzargattam egy kicsit és eltünt a hibajel a város.De majd egy kicsit meghajtom még levettem az akusarut és az elektromos kézifék ütött fel hibajelet nem tudom van e valahol biztositéka mert nem is mükszik?
Rég jártam erre esetleges segítség kéne FŰTÉS ügyben!
Indulás után rövid idő múlva langyosat fúj a venti. Kb 2 km-nél már 3-as osztás a hőfok, melegszik a befújt levegő majd plusz 2-3km 4-es hőfok meleg a levegő, majd kb 1km után 5-ös hőfok, ekkor kezd VISSZAHŰLNI A LEVEGŐ langyosra és ki is hűl, kb 1-2km után a hőfok vissza 4-re és kezd megint fűteni, majd megint 5-ös osztás és a fűtés stabilan meleg akár meddig megyek. hosszabb állás után ismétlődik az egész. Ugyanakkor a hütő folyadék is időnként fogy a rendszerből napi 60-70 km után másnap reggel kb 1 l, de egy pesti 400 km után is csak egy 1l. a szerelőm renós de már nem értjük mi van .
Sajnos felniben is kicsi, mert a nem 2.0 dCi 4x100 6,5x16 ET49, előbbi 5x108. Egyébként a Micra egy hangyalábnyit kisebb autó, szóval erősen csodálkoznék, hogy ha jó lenne a felnije egy buszra...
Viszont ha a gumiért is szeretnél pénzt szerintem mindenképp Micrás vevőt keress, mert gumival kb. 15000-et ér annak akinek még le is kell vetetnie a felnikről a gumikat, miután csak felni kb. egy húszas.
Kolléga Úr! Ez az a hibakód, ami sokféle hibát rejthet!
Alapból nem megfelelő a kipufogógáz emissziója.
Nagyon sok minden okozhatja, nem lehet neten keresztül kitalálni. Hibakódolvasás segíthet behatárolni.
Mennyi kilóméter van a vasban? Akár EGR szelep hiba is lehet. Ha egyötös, akkor nagyon nagy százalékos esélyt adnék neki, pláne akkor, ha városi forgalomban leginkább használva. Elkormolódott az EGR szelep és nem zár, vagy nyit rendesen.
Kedves topic társak olyat i ki a gép ma hogy CHECK EMISSIONS nem tudja valaki mi lehet a hiba.Azt megfejtettem hogy kivezetések ellenörzése de mit kell ellenörizni elöre is köszi SZOFAM.