Van egy leírásom a meganeclub tippek/trükkök oldalán az ablakmosószivattyú javítása tárgyában. Ott részletesen le van írva, hogy kell csinálni.
Röviden: Alul a kartervédő lemez és a lökös találkozásánál van 3 db hatlapfejű (10) csavar. A zárhídon van egy nagyfejű és egy kisebbfejű trox csavar, valamint 4 oldhetó patent. Az első kerékdobok első felé pedig van kettő-kettő hatlapfejű lemezcsavar. Ezeket kell lebontani, majd a zárhídon lévő műanyagrész alá kell nyúlni és leakasztani, ezt követően a kéz oldalát kell kipattintani a sárvédőillesztésből. Ezek után már csak a (szemben állva) jobb oldalon kell kioldani a ködlámpa stekkerjét és a kezedben is van az egész.
Tényleg nem több, mint 5-6 perc, na legyen 10, ha a hozzákészülést nem számítom.
Ma kipucoltam az EGR szelepet a bocinkban,mert tegnap dobott egy check emissiont. Hibaüzenet is ki lett törölve,de újra elő jött. Ezért gonolom cserélni kellene. Hol tudnék jó áron venni újat. k9k 728-as motorkódú 2005-ös grandhoz kellene az EGR.
A VÍZPUMPA ÚJ FŰTÉS RADIÁTOR ELLENŐRÍZVE OK.VISZONT TAJDONKÉPPEN ÉN VAGYOK A KERÉKKÖTŐ MERT CSAK TUTIRA SZERETNÉK MENNI MÁS TAPASZTALATA ÚTJÁN. DE AKKOR MOST MÁR NEKI KELL ESNI.
Azt hittem eltetted, mikor leveleztünk, irok neked.
sanydci
Hát a szerelődnek tudnia kellene, pár hely még van, de segítek, vizpumpa, fűtés az utastérben, mondom, cseréld le...a szerelőt.
Ugye nem haragszol a caps Lock csak véletlen?
Peter48
Alapvetően nem a pénzzel volt a gond, a magánban levelezőkkel - nem nem jutottam dűlőre, macerás volt az egész. De ThomBoy és én jóljártunk, bár nekem csak egy roló kellett a hátsó oldalra:D
Nem zavarsz az üggyel, mert jobb tükör már nem volt meg, egy másikon meg csak részei vannak.
Nem valószínű, hogy megyek még idén arra, hacsak nagyobb darabok, pl váltó nem kell valakinek.
Látom, hogy csalódtál kicsit a bontós projektben, de mégis: jobboldali motoros, behajthatós visszapillantót keresek. Ha van ilyen a bontóban, tudnál segíteni? Előre utalok, vagy fizetek, hogy ne járj úgy, mint a múltban. Nem sürgős, mert a törött burkolatú tükröm még működik, csak szeretném, ha rendben lenne a kocsi, és ha olvad rajta a hó, be fog folyni.
Előre is köszönöm, ha tudsz segíteni, ha nem, akkor elnézést a zavarásért.
A kék csatlakozót huztam le róla hogy le tudjam bontani a bal térdemnél lévő burkolatot. Az och-t akartuk kimérni. Miután összeraktuk, fordítva működött. De behúzott fékkel való elindulás után már tudta hogy mikor van kiengedve és mikor kell behúzni.
Elektromos a tükröm de nem használom mivel a jobb oldali nem úgy működik.
Nekem is lenne kézifékes problémám. Ma széthuzogattam sarukat a gépben és az egyik a kéziféké volt. Hiába raktam össze és "tanítottam " be újra, a hibaüzenet csak nem akar eltűnni. Hogy kell kiszedni a fedélzetiből? Már tökéletesen működik.
Még csak annyi a kálváriámhoz hogy ma reggelre megint kész az akksi. Jött a haver a mérőkével, és a 12 voltos akksi a saruk rátétele után 4.5 voltra süllyedt. Rádió, kijelző, infrák, mikrokapcsolók, och, stb. ellenőrizve.
Ez nekem 2 külön problémának tűnik, de miért vársz megoldást ha rönós a szerelőd? Vizfolyás önnmagában még nem hengerfej, a kiegyenlítőd nem habzik, koszosodik? Hütőt elölről én alaposan megnézném, ha szerelésre kerül sor belső tisztítást is csináltatnék a teljes rendszerre.
Cseréld le nem rönósra, hanem hozzáértőre, pl. Zoltán, vagy Bagány. Talán legfőképp azért mert ez a munkaeszközöd.
Ja kézifék lemaradt, kontaktolni kell a csatlakozót hátul az elektronikán, elsőre ha segít akkor csak az a baj. Szétszedve megláthatod milyen oxidált lesz.
Van direkt EGR tisztító adalék gázolajba, és ha szerelgetős vagy egy kicsit spray is. Meglazítod az EGR csatlakozásokat, ki sem kell szedni belefújod az utóbbit, vársz mig elpárolog a külső felületről, összerakod majd mehetsz is.
A meghajtás semmit nem ér ha 5-6. ban hajtod 100 felett, jobban jársz ha 4. ben hajtod, vagy 30 km-t, tapasztalat mindkét megoldás.