Diesel ráadásul feltöltött nyilván más dinamikával közlekedik, hasonlítsd össze a Nm értékeket és ezzel meg is nyugtathatod magad.
Minden más rész egység összehasonlítása felesleges, megszoktad a másikat furi az "örökölt" darab.
Majd ha aszt veszed észre, hogy szívesebben ülsz a jazzba mint a másikba akkor ráéreztél a lényegre.
Egyben viszont biztos lehetsz erre nem kell vagyonokat költened és bármikor elindulhatsz vele mert oda is fog érni :O)))
Az autós tarsadalom és hátrébb helyezi a tekintélyét ami a közúton egyenlő más kiskocsiéval de a megengedett sebesség határokon belül símán teljesít ... egyszerűen irritálja egyes autósok lelki világát és kéztetést éreznek az előzésre :O)
Fék tökéletes ... esetleg törődni kell vele.
Könyöktámasz beszerelhető ... használható.
Ülés állítható ...
Vezetéstechnikai kérdés ... a fogyasztás és a dinamika karöltve halad egymás függvényében, de ez a Tdi esetében is így van.
van ami tetszik, van ami nem (pl csendes és lassú, meg furcsa a kormány meg alig megy, ámde sokat eszik városban /mindez egy elég goromba tdi után-pillanatnyilag még párhuzamosan használva/.
alig használt, úgyhogy a hibákon túl fogok lépni és meg fog maradni, most azon gondolkodom hogy az egyszerűen módosítható dolgokkal komfortosabbá hogy lenne tehető.
van-e akinek van benne utólagos könyöktámasz? egyáltalán: jó az ebbe? (márminthogy eléggé magasan ül benne az ember, érdemes könyököt támasztani?)
a jobb oldali motoros ablakom nem automata. villamosan ez egy kapcsolócsere csak? csinált(atott) valaki ilyent már itt?
a féke is érdekes: rálehelve nagyon elkezd fogni, de komoly fékezéskor kiderül hogy nincs igazán komoly fékerő.
(a régi autó pont fordítva tudta ezt is: rásóhajtva a fékre szinte semmi nem történik (a hondáéhoz viszonyítva), viszont jól rálépve jobban megfogja az autót.meg ott a turbó nagyot tol, itt ez hiányzik.
viszont: amennyit gyorsul a honda, azt elég agilisan csinálja (szerintem ezért is fogyaszt egy picit sokat városban). lelkesen nyomul egy darabig. érdekes autó.
Valakinek van szerviztapasztalata sokat futott Jazzel? 150 ezer feletti futásra gondolok. Megugranak a költségek, vagy továbbra is megbízhatóan teljesít a gép?
A fórumot olvasva erre nem találtam hsz-t, lehet tudni, hogy a két különböző gyújtógyertyát hogy kell berakni, melyik hova megy? (4 NGK, 4 Denso)vagy mindegy? 2005 1.4 Jazz.
Totalcar cikkre van vélemény bőven. A hozzászólók legtöbbje nem hisz a leendő adatbázis valós adattartalmában. Mindenesetre az elgondolás sokkal jobb és több annál, mint ami eddig történt az óratekerés visszaszorításában.
Igen,teljesen igazad van: nem fogja annyira az autót,mintha a tetőn vinnéd(a másik autónk
vmivel nagyobb 1terű vmivel erősebb -de nem dízel- motorral,4 bringát a tetőn viharos
oldalszélben/pl. a múlt 7en/ "érezte").Minőségi("alap" Thule)tökéletesen stabil fent is.
A terhelhetőséget(úgy tudom általában 2-max.3 bicaj lehet)a gyártó mindig megadja és feltünteti magán a tartón is. Nyilván többféle bringa-felfogatási megoldás van,a miénken
"női" vázas szállításához kiegészitő rúd kell az érintett 2kerekűre a kormánystucni és üléscső közé,gyeremekméretűt nem tudnánk vinni...
A Thule-cuccok sztem megkerülhetetlenek ebben a műfajban(bár a miénk a Jazz-en pont nem az),biztosan van a választékukban Jazz-hez típusengedélyzett tartó.
Legjobb lenne persze akkora/olyan autó(bérelve -én már hajlok erre,ha majd messzebbre
kell menni)amibe a cuccok mellé beférnek a bringák. A nagyobb autónkra annak ősszel esedékes műszakija kapcsán vonóhorgot rakatok és a kerékpárok(ha azzal megyünk akkor minimum 4) nem a tetőn,hanem nem-nagy pénzért bérelhető zárt(ponyvás)utánfutóban
fognak utazni. Jó minőségű,vonóhorogra(de nem levehető fejűre,mint én akarok)szerelhető
tartók vannak akár 4 bringához is,de az már húzósabb pénz -abból sok 7végére bérelhető futó,amiben a bringák abszolút nem koszolódnak és sztem kisebb úgy a plusz-fogyasztás, mint 4 hátul keresztben hurcolt darabbal.
Sok bringás ismerőssel vagyunk kapcsolatban ill.beszélünk a találkozókon/túrákon: akik
hátul hozzák-viszik a vasakat azok is teljesen elégedettek.Persze itt is érvényes,hogy a gagyitól óvakodni kell: az a drága,ami szar -ugyanis kidobott pénz ill.további bajok
(sérülés az autóban ill.bicajon,ne adj' Isten menet közben leesik) forrása lehet az
A légellenállás ügyében gondoltam, hogy ez van, de talán nem akkora, mint a tetőtartónál, és a stabilitása is jobb marad a gépnek, inkább a felszerelhetőség, terhelhetőség érdekelne, és az egyéb tapasztalatok.
Korábbi (3 és fél generációval ezelőtti) VW Polo-hoz újított Vortex (VW gyári kiegészítők gyártója) a cucc. Tökéletesen beállít6ó a Jazz-hez is,de nem ez a lényeg,hanem h persze a hátsó ajtón szállított bringák(nálunk 1 v. 2 drb) is megnövelik a légellenállást -így a fogyasztást is. A mi tartónkon vitt bringák inkább takarják a rendszámot mint a hátsó lámpákat,de 1előre nem szándékszom kiegészítő lámpa+rendszámtartó konzolt felszerelni. Majd ha szól a zsandár... (még jó,ha csak szól)