Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

wastegate Creative Commons License 2011.07.10 0 0 39733

Diesel ráadásul feltöltött nyilván más dinamikával közlekedik, hasonlítsd össze a Nm értékeket és ezzel meg is nyugtathatod magad.

Minden más rész egység összehasonlítása felesleges, megszoktad a másikat furi az "örökölt" darab.

Majd ha aszt veszed észre, hogy szívesebben ülsz a jazzba mint a másikba akkor ráéreztél a lényegre.

 

Egyben viszont biztos lehetsz erre nem kell vagyonokat költened és bármikor elindulhatsz vele mert oda is fog érni :O)))

 

Az autós tarsadalom és hátrébb helyezi a tekintélyét ami a közúton egyenlő más kiskocsiéval de a megengedett sebesség határokon belül símán teljesít ... egyszerűen irritálja egyes autósok lelki világát és kéztetést éreznek az előzésre :O)

 

Fék tökéletes ... esetleg törődni kell vele.

Könyöktámasz beszerelhető ... használható.

Ülés állítható ...

Vezetéstechnikai kérdés ... a fogyasztás és a dinamika karöltve halad egymás függvényében, de ez a Tdi esetében is így van.

 

Üdv

w

 

 

Előzmény: Törölt nick (39729)
wastegate Creative Commons License 2011.07.10 0 0 39732

Vezető oldalon kb a gázpedállal egy magasságban a polc alatt ... lámpa vs tapogatás.

Miért keresed a stekkert?

 

w

Előzmény: Lónyak (39731)
Lónyak Creative Commons License 2011.07.10 0 0 39731

OBD

Előzmény: Lónyak (39730)
Lónyak Creative Commons License 2011.07.10 0 0 39730

Sziasztok,

 

2005-ös Jazzben hol van az ODB csatlakozó, tudja valaki?

 

Köszi.

Törölt nick Creative Commons License 2011.07.10 0 0 39729

örököltem sajnos egy Jazz-t. most ismerkedünk.

van ami tetszik, van ami nem (pl csendes és lassú, meg furcsa a kormány meg alig megy, ámde sokat eszik városban /mindez egy elég goromba tdi után-pillanatnyilag még párhuzamosan használva/.

alig használt, úgyhogy a hibákon túl fogok lépni és meg fog maradni, most azon gondolkodom hogy az egyszerűen módosítható dolgokkal komfortosabbá hogy lenne tehető.

van-e akinek van benne utólagos könyöktámasz? egyáltalán: jó az ebbe? (márminthogy eléggé magasan ül benne az ember, érdemes könyököt támasztani?)

a jobb oldali motoros ablakom nem automata. villamosan ez egy kapcsolócsere csak? csinált(atott) valaki ilyent már itt?

a féke is érdekes: rálehelve nagyon elkezd fogni, de komoly fékezéskor kiderül hogy nincs igazán komoly fékerő.

(a régi autó pont fordítva tudta ezt is: rásóhajtva a fékre szinte semmi nem történik (a hondáéhoz viszonyítva), viszont jól rálépve jobban megfogja az autót.meg ott a turbó nagyot tol, itt ez hiányzik.

viszont: amennyit gyorsul a honda, azt elég agilisan csinálja (szerintem ezért is fogyaszt egy picit sokat városban). lelkesen nyomul egy darabig. érdekes autó.

 

 

kurpulio-bongo Creative Commons License 2011.07.10 0 0 39728

látni "pár" sárga hasonló rendszámút mostanság, ezekben gondolkodsz?

Előzmény: Normogo (39727)
Normogo Creative Commons License 2011.07.09 0 0 39727

És ha már bőven 200 ezer felett jár az óra?

Előzmény: wastegate (39726)
wastegate Creative Commons License 2011.07.08 0 0 39726

150 nem sok ... semmi extra.

Kopó alkatrészek + álltalános szervíz esetleg vízpumpa.

 

w

Előzmény: Normogo (39725)
Normogo Creative Commons License 2011.07.08 0 0 39725

Sziasztok!

 

Valakinek van szerviztapasztalata sokat futott Jazzel? 150 ezer feletti futásra gondolok. Megugranak a költségek, vagy továbbra is megbízhatóan teljesít a gép? 

shiver. Creative Commons License 2011.07.07 0 0 39724

Köszi!

 

 

Előzmény: wastegate (39723)
wastegate Creative Commons License 2011.07.07 0 0 39723

Teljesen mind1 ...

 

NGK elöl-hátul

DENSO elöl-hátul

NGK elöl DENSO hátul

DENSO elöl NGK hátul

 

A kett teljesen ua tudásban.

A DENSO olcsobb de legalább Japcsi ellenben az NGK drágább és csigazabáló.

 

w

Előzmény: shiver. (39722)
shiver. Creative Commons License 2011.07.07 0 0 39722

Sziasztok!

 

tetőboxosok bocs az off-ért!

A fórumot olvasva erre nem találtam hsz-t, lehet tudni, hogy a két különböző gyújtógyertyát hogy kell berakni, melyik hova megy? (4 NGK, 4 Denso)vagy mindegy? 2005 1.4 Jazz.

A netes manualnál nem jönnek be képek nálam:

http://www.hondafitjazz.com/manual/A00/HTML/MA/SAA2EMAA26100055901MAAT00.HTML

 

 

 

 

 

 

 

fdoki Creative Commons License 2011.07.06 0 0 39721

Nem konzum-idiótizmusból mondom:sztem a drágább jobb is lehet,bár az "alap" Thule-k is minőségi cuccok...

Remélem azért nem "merített ki" kis eszmefuttatásom...  ;-)

Előzmény: calamites (39714)
wastegate Creative Commons License 2011.07.06 0 0 39720

Köszi az infót ... :O)

 

w

Előzmény: Piet 52 (39719)
Piet 52 Creative Commons License 2011.07.06 0 0 39719

Max. 15 e-ért oda állitják az órádat ahová akarod:-(

Tehát pénzkérdése! Kis pénzért lesz egy keveset futott autod!

Előzmény: wastegate (39717)
fireman4 Creative Commons License 2011.07.06 0 0 39718

Érdekes hely lesz az a kereskedés ahol minden autó kilométeróra cserés.

Előzmény: wastegate (39717)
wastegate Creative Commons License 2011.07.06 0 0 39717

Már rég óta fotóznak minden km órát és rögzítik a vizsgán ... lekérhető lenne mint minden más adat.

A valós  kmó töltés "elvész" egy esetleges műszercsoport csere alkalmával, azt pedig nem kell dokumentálni.

 

Sajna nagyon sok kibúvó marad és akinek ez pénz az ki is használja majd :O(

 

De talán valamennyire számít a törekvés ebben az irányban is ...

 

w

Előzmény: vidi313 (39716)
vidi313 Creative Commons License 2011.07.05 0 0 39716

Totalcar cikkre van vélemény bőven. A hozzászólók legtöbbje nem hisz a leendő adatbázis valós adattartalmában. Mindenesetre az elgondolás sokkal jobb és több annál, mint ami eddig történt az óratekerés visszaszorításában.

Előzmény: wastegate (39715)
wastegate Creative Commons License 2011.07.05 0 0 39715

Nincs több csalás a kilométerórával?

A jövőben bárki megnézheti a műszaki vizsgán feljegyzett óraállást egy központi adatbázisban. Tovább »

forrás: totalcar.hu

 

w

calamites Creative Commons License 2011.07.03 0 0 39714

Köszinöm a kimerítő választ.

 

Én most 2 thule között vacilálok

 

thule clipon 9103

 

 

Thule FreeWay 968

az utóbbi olcsóbb kb egy tizessel, ezért gondolok elsősorban erre, de nem tudom melyik lehet a jobb.

 

 

Előzmény: fdoki (39713)
fdoki Creative Commons License 2011.07.02 0 0 39713

Igen,teljesen igazad van: nem fogja annyira az autót,mintha a tetőn vinnéd(a másik autónk

vmivel nagyobb 1terű vmivel erősebb -de nem dízel- motorral,4 bringát a tetőn viharos

oldalszélben/pl. a múlt 7en/ "érezte").Minőségi("alap" Thule)tökéletesen stabil fent is.

A terhelhetőséget(úgy tudom általában 2-max.3 bicaj lehet)a gyártó mindig megadja és feltünteti magán a tartón is. Nyilván többféle bringa-felfogatási megoldás van,a miénken

"női" vázas szállításához kiegészitő rúd kell az érintett 2kerekűre a kormánystucni és üléscső közé,gyeremekméretűt nem tudnánk vinni...

A Thule-cuccok sztem megkerülhetetlenek ebben a műfajban(bár a miénk a Jazz-en pont nem az),biztosan van a választékukban Jazz-hez típusengedélyzett tartó.

Legjobb lenne persze akkora/olyan autó(bérelve -én már hajlok erre,ha majd messzebbre

kell menni)amibe a cuccok mellé beférnek a bringák. A nagyobb autónkra annak ősszel esedékes műszakija kapcsán vonóhorgot rakatok és a kerékpárok(ha azzal megyünk akkor minimum 4) nem a tetőn,hanem nem-nagy pénzért bérelhető zárt(ponyvás)utánfutóban

fognak utazni. Jó minőségű,vonóhorogra(de nem levehető fejűre,mint én akarok)szerelhető

tartók vannak akár 4 bringához is,de az már húzósabb pénz -abból sok 7végére bérelhető futó,amiben a bringák abszolút nem koszolódnak és sztem kisebb úgy a plusz-fogyasztás, mint 4 hátul keresztben hurcolt darabbal.

Sok bringás ismerőssel vagyunk kapcsolatban ill.beszélünk a találkozókon/túrákon: akik

hátul hozzák-viszik a vasakat azok is teljesen elégedettek.Persze itt is érvényes,hogy a gagyitól óvakodni kell: az a drága,ami szar -ugyanis kidobott pénz ill.további bajok

(sérülés az autóban ill.bicajon,ne adj' Isten menet közben leesik) forrása lehet az

"óccsítás"...

Előzmény: calamites (39701)
nopánick Creative Commons License 2011.07.02 0 0 39712

Alpári, nemá... 

Ez az írás már jobb, kb. ilyen kellett volna elsőre is.

Előzmény: Törölt nick (39711)
nopánick Creative Commons License 2011.07.02 0 0 39710

Amúgy az UFO civic-embe kerül hamarost ilyen, de nem Tőled az már ziher.

(ezt is tudhatnád, ha ~2 percet szánsz rám, már írtam a civic fórumba erről)

Előzmény: Törölt nick (39707)
nopánick Creative Commons License 2011.07.02 0 0 39709

OFF

 

Komoly cég nem szemetel össze tucatnyi fórumot...

(reklámon túli hozzászólásodat nem nagyon látok Tőled sehol)

 

Komoly főnök nem ír nagy piros betűkkel.

 

Komoly ember nem céloz a zsebemre, de előtte

legalábbis próbál tájékozódni, csakhogy ne égjen.

 

(ennyiből asszem nagyjából sejthető is miféle ember és cég is lehet az

ahonnan ilyen hangnem szabadul el...nyílt színen.... köszi!

bizonyítottad, hogy eltudsz riasztani bárkit a cégedtől.)

 

Ja....

Mellesleg megjegyzem, jómagam már 21. éve vagyok piacon ...

Szóval  a 2.5 fél évetekre hivatkozni sem valami komoly dolog :-)))) 


 

Előzmény: Törölt nick (39707)
calamites Creative Commons License 2011.07.02 0 0 39708

Bravó!!!!

 

Szerintem ne erőltesd itt ezt a stílust. Én nem mindig értek egyet nopanic-al, de amit itt te művelsz, az kicsit sok.

 

Ha érdekelne is a terméked sem biztos, hogy felkeresnélek ilyen stílusrajz után.

Előzmény: Törölt nick (39707)
nopánick Creative Commons License 2011.07.02 0 0 39706

Hát már az is TUDATOS reklám, ahogy berakod a cuccaid lassan tucatnyi fórumba.

Szóval simán töröltethető lenne..

 

 

DE! a web oldaladon se látok árat hirtelenjében.

Aminek pedig, nincs webes ára az nem eladó és nem érdekel...

 

 

 

Számomra komolytalan cég az olyan, amelyik a weben titkolja a standard árait.

...és általában bizony lehúzós is :-(

 

Ezért szégyelli az árait... mert a konkurrenciának

ugye úgyis elárulja majd lazán egy emailben :-)))

 

Ígyhát a gyönge agyammal, föl nem foghatom, hogy mire jó az írj-telefonálj...

Ha egyszer el akar adni valaki-valamit.

Előzmény: Törölt nick (39705)
nopánick Creative Commons License 2011.07.02 0 0 39704

Titkos az ára?!

Akkor már nem is érdekel...

 

Ha már beteszed ide a cuccod akkor, ne akarj még emailt is íratni!

Előzmény: Törölt nick (39703)
calamites Creative Commons License 2011.07.02 0 0 39702

például női vázas, és gyerek kerékpárt is rá lhet tenni?

Előzmény: calamites (39701)
calamites Creative Commons License 2011.07.02 0 0 39701

A légellenállás ügyében gondoltam, hogy ez van, de talán nem akkora, mint a tetőtartónál, és a stabilitása is jobb marad a gépnek, inkább a felszerelhetőség, terhelhetőség érdekelne, és az egyéb tapasztalatok.

Előzmény: fdoki (39700)
fdoki Creative Commons License 2011.07.01 0 0 39700

Pl. én -is.

Korábbi (3 és fél generációval ezelőtti) VW Polo-hoz újított Vortex (VW gyári kiegészítők gyártója) a cucc. Tökéletesen beállít6ó a Jazz-hez is,de nem ez a lényeg,hanem h persze a hátsó ajtón szállított bringák(nálunk 1 v. 2 drb) is megnövelik a légellenállást -így a fogyasztást is. A mi tartónkon vitt bringák inkább takarják a rendszámot mint a hátsó lámpákat,de 1előre nem szándékszom kiegészítő lámpa+rendszámtartó konzolt felszerelni. Majd ha szól a zsandár... (még jó,ha csak szól)

Előzmény: calamites (39699)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!