De szerintem az sem tesz jót ha nagyon eltér az ET mert a kerékcsapágyaknak sem tesz jót!
De mint írtam ez a saját véleményem! :D
A kerékcsavarnál csak annyit jegyeznék meg hogy az igaz hogy kúpos mint a legtöbb autó de van az osztókörnél 2mm eltérés amit mozgókupos csavarral szoktak megoldani!
Én is tettem már fel a frégi bravomra 4X100as kereket sima csavarral de feszült is amikor feltettem.
Ezért írtam hogy mozgokupas csavar megoldja a problemát.
Szerintem a nyomtáv-ügy nem olyan lényeges, nem okoz igazán meglepetést. Szerintem az ET-nek két tekintetben van jelentősége:
1. Esztétikai.
2. Ha túlságosan "bemegy" a felni, beleérhet a futóműbe, fékbe, ilyenek.
2+1. Nekem 5 éve Alessio 16-os van télire, 4x100. Van tehermentesító és semmilyen problémát nem okoz. Tudtommal a Bravonak - mint a legtöbb mai autónak - gyárilag kúpos a csavarja. Aminek annyi a jelentősége, hogy egy csavarkészlet tizenezer forint. És, ugye a tehermentesítő sincs ingyen.
Arra lettem figyelmes, hogy a legkisebb úthibán való áthajtásnál is elég hangos, műanyagos zörgést hallani a műszerfal anyósülés felőli részéből. Valaki találkozott már ilyennel?Nyilván emiatt nem akarom szétszedetni a műszerfalat de eléggé idegesítő!
Tegnap majdnem sikerült vennem Narva Power Range H1-et.
Bementem a helyi autósboltba, azt mondták a központi raktárban van, délután mehetek érte. Délután kiderült, hogy csak a számítógépes nyílvántartásban volt, de a polcon már nem volt. :-(
Megnéztem így nagyjából. Ha dízeled van, abba más kell, mint a T-jet Bravokba (és készleten sincs). Ha turbós benzinesed, akkor ugyanaz kell, mint a T-jetekbe. Írj mailt!
Sajnos nekem annyi minden között kell lavíroznom nyáron (meló-iszapszűrés-tűzoltó-nyaralás-VOLT-Asszonynak vizsgaidőszak ) , hogy kénytelen vagyok előre sakkozni, mert semmiről sem akarok lemaradni. :-)