Tegnap amikor jött, a szél nyugatiról már dél-nyugatira váltott, ilyen formán mindegy volt honnan jön le a kereszt szélben. Technikailag is kivitelezhető volt a dolog. A héten az Emirates gépek is így jöttek le, csak akkor szinte nem is volt légmozgás sem. Nyilván ilyenkor nincs annyi macera a gurulással.
Az "unknown" az majdnem biztosan egy tévesen pozícionált repülő/földi jármű, azaz valójában nincs is ott.
A pályán megfordulás hatékonyabb, mert sokkal kevesebb gurulást eredményez (idő+kerozin), de csak akkor lehetséges, ha nincs közvetlen még egy érkező mögötte, vagy sok felszállásra váró induló. (A pályát hosszabb ideig blokkolja)
Van aki elmegy a köv kijárathoz, van aki a pályán helyben megfordul? Az 'unknown' meg pont azért van ott (valami kocsi) hogy segítse a helyben megfordulást (ez most csak az én teóriám)?
Ilyen kapszulákat szórnak szét, nem találomra hanem szigorúan erdész, vegyész, stb. tudományos alapon :
Amit a róka szétharap és a benne lévő vakcina hatni kezd.
Igen hatásosan működik, akkor is ha az így kiszórt vakcinákat melyeket a szakma "róka süti"-nek hív, egy részben (kb. 20-25%) a kóbor kutyák eszik meg.
Ami ON téma.
1992 óta, tehát már 24 éve ez igen jó bevételi forrás a repülőkluboknak, géptulajdonosoknak.
Jól megfizetik a kisgépes pilótákat ezért a munkáért és szépen gyűlik a repült óra is.
A flightradaron meg az látszik, hogy egy kis terület (mondjuk egy járás fölött) egy kisgép karikázik egész nap.