Nost, ezt nem tudom. Ami tuti: 205/60R15-ös kerekek vannak a kocsin, 60-65 közt forog 1500-at a főtengely 4-ben. A műszerfalat majd megnézem, milyen cikkszám látható rajta.
A 320-asról semmi infóm nincs, a 280-asba eddig olyan 4e km-t tettem, és 10.5 alatt van valahol az átlagfogyim. Engem is meglepett, de nem bánom :D (Nem különösebben óvatoskodva, de nyilván ésszel közlekedek. Pl. reggelente át Bp-en Megyeri csárda - Kőbánya közt 35 perc pl.)
Na igen, az ilyen adatok inkább abból származnak, hogy csal a számláló. A gyárinál egy kicsit peresebb gumi, egy kicserélt difi vagy műszerfa is elég hozzá. van olyan barátom, akinek a volvója eljár 8 literrel, aztán amikor lementünk a horvátokhoz 2 autóval, neki sikerült 70km-el többet mennie ugyanazon az úton :D
Őőőőőőőő - azt hiszem ismerek ilyet :D Nekem az eddigi 6-7-8 tankolásomból a legtöbb 10.8, a legkevesebb 10.1 volt, szóval szvsz mondhatjuk hogy van olyan 6hengeres W124 (280 E). Fele Bp (jellemzően reggel/késő délután), fele általában pálya 140 környékén.
140-es 320-assal jársz, és 11 literes átlagban megáll? Ne kábítsál már. 3 ismerősömnek is van, (köztük a szerelőmnek) és mindegyiknek 14 körül van az átlagja. 11 literes átlagot, szerintem még egy 124-es hathengeres sem nagyon tud.
Engedelmeddel még egy mondat. Nagyon sérti a fülemet ez a "nepper " szó! Szerinted akinek használt autó kereskedése van mivel másabb mint én aki megrendelésre épitek házakat. Valós igényeket elégitünk ki, nem egyedül vagyunk a piacon, nevünked adjuk ahoz amit csinálunk.......... nem értem ???
Elég sokáig volt 750-es és 740-es BMW kocsim ( hosszú utakra vettem mert az ország másik részén épitettem egy hidat) azzal hasonlitottam össze a S420-es gépemet. Azt hiszem "ez a mondat rész" hiányzott a bálna "sportosságáról " irott szövegemből.
Szia Gabi ! Az a E250-es Merci nagyon szép. ( többször megnéztem a képeket ). Most egy pár napra mennem kell fontoskodni, de utána megyek személyesen megnézni,lehet hogy nem tudok neki ellenállni. Gratulálok, jó üzletember vagy !
> 600-1500-as fordulat között ( ami a városban gyakori ) a bálna csodálatosan úszik, lehelet finom gázadásra mint egy elektromotor folyamatos gyorsulással reagál, szépen halad, érezni az erőt és biztonságot
Valószinüleg Te a gyorsfutásu magas fordulatszámu sport gépekre gondolsz. A bálnát valóban nem erre gyártották. 600-1500-as fordulat között ( ami a városban gyakori ) a bálna csodálatosan úszik, lehelet finom gázadásra mint egy elektromotor folyamatos gyorsulással reagál, szépen halad, érezni az erőt és biztonságot, "kilövésekre " stb..... nem összehasonlitható egy sport géppel.
Hát nem tudom, több autóm is volt 3 liter körüli motorral ami a 100-as sprintet hasonlóan tudta, de 100 fölött már nagyon nagy a különbség. Eddig még mindenki üvöltött miután megkérdezte mi van akkor, ha így 90-nél nyomok egy padlógázt :)))
Zárszónak egy észrevétel. Nem tudom Neked mi a véleményed, nekem egyedül az ülések nagyon kényelmetlenek, kemények( a bálnában ). Tervezem elmegyek Bán Úrhoz konzultálni, hát ha lehet vele valamit csinálni ?
Nagyon egyforma véleményünk van a bálnáinkról. Még mielött megvettem az enyémet, "béreltem" egy 600-ast két napra. Nem éreztem a "fergeteges " erőt a gépbe, nagyon "nehéznek" találtam vezetés közben. A "mi" utjainkra nem jó, a nehéz motor érződött minden kátyúban. Természetesen a bálnákban a 600-as a csúcs, ez az egész kocsin "érződik", ezért mint hobbi autó " hibátlan " vétel lehet akinek megéri.
Hello! A Kárpát utcai árakból nem lehet kiindulni. A váltófelújítás témát kitárgyaltuk kb. egy hónapja, ma már tényleg meg lehet úszni 150 körül. Az 500-as és a 600-as fogyasztása abszolút nem hasonló. Mint dhzsigmond kolléga is írta, a V8-asnak 13-16 körül van a fogyasztása. Nekem a legkevesebb (500 km országút) 12 literes átlag volt, a legtöbb pedig télen vegyesben, rövid utakon 17 liter. A 420-as és az 500-as ugyanabbyit fogyaszt, mert teljesen ugyanaz mind a kettő, csak a lökettérfogat különbözik. A 320-as sem fogyaszt kevesebbet, mert elég kicsi ehhez a kasznihoz, viszont nem megy. A 600-as teljesen más téma, az gyakorlatilag két összeépített soros 6 hengeres motor, így mindenből kettő van rajta, például két pillangószelepház és légtömegmérő is, így dupla annyi a meghibásodás lehetősége, valamint képes kétszer annyit enni mint egy V8. Nagyon óvatosan járva, vegyes használatban 18 - 20 liter között fogyaszt, de ha nyomod neki, simán megvan a 30-as átlag is. Az 500-asnál 20%-al erősebb a motor, viszont 10%-al nehezebb az autó, így olyan nagy különbség teljesítményben nincs. (326 vs 389). Az 500-as is nagyon megy.
Ma megnéztem ezt az autót, és hidd el nem vagyok a nagygabi rokona, és nem is szorul az én reklámomra, de ilyen szép állású, Ennyire csendes motorú 250D turbót még nem láttam.