Nekem a Swift volt lepingálva, de a beszámításnál nagyon húzták a szájukat, pedig az ismerősöm intézte.
Mellesleg abban nem is voltak nagy felületek, míg a Wagonban elég terebélyes felületeket karcolhatsz össze, ha lefényezteted.
Mellesleg én magam csináltam a Swiftbe, nem kell hozzá más csak Smirgli+napsütés.
Csiszolás után vízzel lemos, és megszárít.Aztán festékszóró spray, amit nem túl poros és szeles időben 3-4 hajszálvékony rétegben felhordasz az elemre.
Ha világos a szín(sárga pl) akkor nem árt alá egy réteg matt fehér alapozó, akkor nem kell vastagon fújni a színhatás eléréséhez a színt.
A legfontosabb a nyári meleg, jobb mint a kemence,vagy a szárító(festőkabinnál).
A végén 1-2 réteg lakk sem árt rá, meg a felfekvő felületeket ugye előre le kell ragasztani(még a csiszolás előtt).
Ha megfolyna nem gond, csak le kell törölni ronggyal,megvárni míg megszárad és aztán újra csiszi-csiszi.
Ja és a csiszolás után nem árt a cérnakesztyű, meglepő mennyi zsír van még a száraz bőrön is.Aztán meg megy a csodálkozás, hogy nem tapad a festék.
Igazad van!!! Van egy telkünk, ahol előtte van árok és kocsibehajtó is, de az viszont elég szűk és pereme is van, de majd ha kijutok oda, megpróbálom. A legegyszerűbb az lenne, ha elkanyarodnék a szervíz felé, de azok mindíg bezárnak, mire én el tudok szabadulni... A leendő sógoromnak asszem van akna a garázsában, majd lehet, hogy ha megyek arra, ott is megprószálom...(az már biztos bejön, merthogy arra vala kitalálva - mesterséges árok) :)))
Asszem az nem jó, hogy nem vagy jól, az sem, hogy dolgozás a progi, de az bizti, hogy a sör meggyógyít.
Ami a középkonzolt illeti, lehet, hogy van jobb megoldás, de az is igaz, hogy a csehszlovák népmese kategóriába rakom a kedvencek között a középkonzol kérdéskörét.
Két verziót hallottam eddig márkakereskedőéktől:
1. Nincs is ilyen! (?)
2. Van ilyen, de ez nem egy borítás az eredeti konzolra, hanem cserés a dolog, ahhoz viszont szét kell kapni az egész műszerfalat. (na ne!)
Nekem egyik verzió sem szimpi, így lehet, hogy maradok a jó öreg fekete színnél. Csak az a baj, hogy az újabb verzióknak a teljes műszerfala (nem éppen vidám) fekete. A régebbi verziók (nem t'om mennyi variáns van) még kicsit vidámabb (na jó az csak szürke) volt, asszem.
Több kérdés már a megoldás felé tendál:, pollenszűrés, hanszórás és tsai ...
De aki itt van az méirt van itt? Talán van még olyan őrült aki (mint én) szereti a munkáját? Aszittem ez egy egyedi ideggyengeség nálam. Lehet, hogy valami kór terjeng?
A kapzsi magyaroknak ugyebár semmi nem elég, mer' mi vagyunk ójrópa, vele együtt a világ -és ebből adódóan természetesen a zuniverzum- közepe, a japánok meg csak egy kis jelentéktelen csík a földgömbön olyan messze, ahová ember már el sem lát... Szal a gazdaságunknak egy ilyen kis bété nem számít, menjenek is a francba, vagy ahová akarnak, de előbb még büntit is fizessenek ám!!! Gratulálok a döntéshozóknak...
Én már gondolkoztam azon, hogy a profi címfestő ismerősömmel lefényeztetem és dekoráltatom a középkonzolomat fillérekért... (porcelánfehérre az egészet, t.lantostól szerzek fehér órákat-az enyém glx-, és nagyon állat lesz az egész)
Ja, én nem nyaralok, jól sem vagyok annyira (pont ez miatt), de sört azt iszom egy párat bizonyisten, ha ma hazaérek ! :)))
- az aluszín középkonzol hol szerezhető meg fizikailag? Eddig még csak interneten láttam, vagy beépítve ...
Kíváncsi:
- mindenki jól van?
Remélem, hogy aki épp nincs "jelen" az nyaral, lógatja a ..., és nagyon jól érzi magát, bárhol ahová a wr-je elviszi. Ne feledkezzen meg senki a kiszáradás veszélyeire >>> SÖR!
Most olvastam: a Suzuki gyár Esztergomban engedély nélkül épített egy üzemcsarnokot, fennmaradási engedély mellett megbüntették 800 millió forinttal, erre a gyár avval fenyegetőzik, hogy kivonul Magyarországról.
ezexerint te a Drinóczi mesterhez jártál (az én párom is nála kezdett)
rámpa: kocsimosóknál szokott lenni, hogy az alvázat is le tudd veretni (ha jársz mostanában szexárdon, akkor a tartsay úti shell mögött a mosónál van egy ilyen)
Nem az udvariasság miatt írtam, komolyan szépen jött, ahogy abban a bizonyos "nagykönyvben" írva wag(y)on... a vvt-s tényleg csak suhan, motorhangot alig hallani... A kis suzi tamagochi... a legnagyobb kisautó, vagy a legkisebb nagyautó? Ezt nem tudtam még eldönteni.
minden alkalommal ha a skodával megyek valahová, megkér, hogy 140-nél jobban ne toljam neki :)
Az igazsághoz persze az is hozzátartozik, hogy kettőnk közül talán most már ő a "nyugisabb" sofőr, bár most a horvát pályákon azért megcibálta néha a bajuszát...
Nem buktattál le senkit, ne izgulj. Tudom, hogy néha tolja neki (ha egyedül van), de jól vezet (mióta az én jogsim kényszerpihenőn volt és megtanítottam :)). Így legalább bármikor sörözhetek :)))
Még véletlenül sem akartam "lebuktatni"..., jaj, mi lesz ebből!... még a végén kiderül, hogy nagyon is meg tudja moccintani a gépet... igazolom, hogy szépen ment, "ura(nője)" volt a helyzetnek... gyalogosban voltam és az úton átmenve, elöttem suhat el... szerencsémre az én csacsim most már idestova 1 hónapja a mnk.helyem mélygarázsában dekkolhat... nem olyan, mint a sivatagi vándor f.rka... a szél veri, a nap szívja... az én "rencámom" (ISC-xxx)... biztos összefutunk majd...
Nem rossz a Wagonka, és önmagához képest dinamikusnak is mondható. Pörgetve egész jól lehet vele cselezni, városban valóban elég ez a teljesítmény. Korábban nekem volt egy Golf II. 1.8 GTIm, ültetve, körbespojlerezve, az egy más feeling volt. Ott érezni lehetett az erőt, és nagyon ment az ótó. Az volt az első járgány amelyikkel 200 km/h felettti sebességgel mentem. Konkrétan Győr bevezető szakasz 220, nagyon durva volt...
Családdal, gyerekkel, jellemzően városban közlekedve már viszont ez nem prioritás, a WRben a megbízhatóság, relatív tágas belső nagyon kellemes...
Autópályán is lehet döngetni a WR-el, de nem célszerű szvsz. Max. 130-ig, ami egyrészről szabályos, másrészről addig még jól érzi magát, és egy esetleges ütközésnél is van esély. Magasabb sebességnél ez exponenciánilan csökken. Persze meg lehet hajtani néha 160-165-ig is a kis járgányt de az már nem neki való.
Érdekes nézni ilyenkor a döbbent arcokat viszont :-)
Amit nem szeretek az az érdi emelkedő az M1n: sajnos oda már kevés a kraft, 3személlyel, klímával, 130-al 5.ben már megtorpan. Ilyenkor klímát kikapcs, és akkor felpöfög a masina. Itt azért hiányzik kb. plusz 20 paci :-(