Dehogy nem, csak nagyon pörög a fórum !) ! Jó olvasni , hogy azért van a piacon eladó " rendesen " karbantartott autó is, érdemes autó vásárlás elött alaposan körülnézni. Sajnos biztos nincs benne klima, ( a 123-as autóban ) ami ebben a melegben fontos. A német használt autók azért jobbak, mert ott általánosabb a megkimélés, a magasabb életszinvonal és az autós szerviz kultura .Kiváncsiságból mennyit kér a 123-ért az Úr. Én ugy 600-900 e Ft körül gondolom. (sok kilométer, és nincs klima !)? Kevés ilyen történetről tudok !
Figyusz, van egy németjuhász kutyánk, és az a heppje, hogy állandóan megugat és üldöz minden bogarat. Ez hosszútávon elég idegesítő dolog. Hiába szólok rá, csak ugatja őket. Nincs valami nevelési ötleted erre a problémámra? Előre is köszönöm építő jellegű tanácsodat.
Az a helyzet, hogy tudtommal közülünk senkinek sincs 3 éves mercije, így segíteni sem tudunk. Az itt fórumozók többségének 5-10 év feletti autója van. A hifivel kapcsolatos dolgokkal talán egy hifis fórumon kellene próbálkozni. A lámpát tekintve pedig ha 3 éves korára bemattul, akkor nem sok értelme van polírozgatni, mert szarból gyártják, mint nagyon sok mindent az újabb darabokon... Talán meg kellene kérdezni merciéknél, hogy kapható-e javított kivitel, (mert ha ugyanolyant vennél nem érsz vele semmit hosszútávon), esetleg valami esztétikusabb tuning lámpát nézni rá. Vagy egy ilyan faceliftes xenon párt 120.000-ért.
Azért annyit hozzátennék még, hogy a kérdésed óta összesen talán 10-en írtak a fórumba. Érdekesen nézett volna ki, ha mind a 10-en beírjuk, hogy lövésünk sincs. :)
Jóvanna, így ébredtem... :) Azért még mindíg a légtömegmérő a gyanús, a bosch szervizben a kts kiolvassa a hibát, vagy valahol stardiagnosissal kell megpróbálni.
Ma úgy látszik más is sértődőshisztis kedvében van, nemcsak én :))
Ne vedd magadra a dolgokat, mert 211-ese elég kevés fórumlakónak van , APS 50-essel tapasztalata meg gondolom mégkevesebbnek, az a néhány meg lehet, hogy a 2 napban épp nem olvasta a fórumot...
A műanyag búrát meg lehet próbálni polírozni, de én nagy reményt nem fűznék a dologhoz, inkább a csere lesz a megoldás, ha lehet külön kapni, ha nem akkor meg scwechat-i bontó.. ott talán már bontanak 211-est is, mert törik a taxikat az osztákok :)
Szia! Ez nagyon jó hír! Nekem is 124-esem van. Tehát diffi-szilent lesz valószínűleg, vagy alvázkeret-szilent. Nekéz kicserélni? Gondolom nem lehet nagy pénz egy ilyen szilent. Mennyi km volt a gépedben, amikor már rendszeresen csinálta ezt a hibát? Köszi!!
Nagyon szépen köszönöm a segítséget, és azt a rengeteg építő jellegű hozzászólást amivel a T. Márkatársak(?) hozzájárultak, hogy az említésre sem méltó problémám a lehető leggyorsabban megoldódjon. Igazán jó tudni, hogy segítő szándékú emberekből nincs hiány.
Még egyszer köszönöm nektek!
UI: Ha írásomban némi irónia lenne, az csakis a véletlen műve.
Nekem a 124esemen jelentkezett ez a gázelvételes kopogás.
A diffiszilent cseréje megoldotta a dolgot. Ha alánézel látszik, hogy meg van-e halva, kicsit kézzel megmozgatod, és ha mozog, valószínű az lesz a hunyó.
Nyero minden szempontbol kiveve egy fontos dolgot, amire a helyes kifejezest talan mar csak Ternai-fele fel evszazados, porlepte konyvekben lehet megtalalni: "uzembiztonsag" :-))) peace
Egyébként tényleg elég okosak ezek a computerek, én pl. tegnap a fűtés keringető szivattyút csesztettem, és közben sikerült összeértetni a csatiját. Lett egy nagy szikra, aztán leállt a motor. Azt hittem kisütöttem a klímavezérlőt, de gyújtás le, gyújtás fel után minden újra ok lett.
Calver! Megnézetem holnap... köszi! Ma például nem fulladt még le egszer se... bár az alapjárat ingadozik megállásnál.. de le még nem állt... Most épp vizsgázik, holnap meg elviszem szereldébe.