Általában nem szokták javítani , egyben cserélik .
Mia a gond vele , hogy viselkedik az autó ?
Bontott alkatrészforrásnak tudom ajánlani " Highlander100 " nevű eladót a vaterán . Skodákkal foglalkozik , vettem tőle több mindent , folytószeleppotmétert is , hogyha jól emlékszem 12000-ért . Most nem látok a termékei között , de sokminden van nála ,nincs fenn minden a vaterán . Holnap talán meg tudom adni a számát priviben hogyha érdekel és megkérdezheted , hogy van-e most neki .
A kálvária folytatódik! Fater kocsiján féltengely külsőt cseréltettem + gyertyák kábelszett. Enyémen kormánygömbcsuklók és megnézettem a computert is, mert néha lement az alapjárat. Ma mennék a kocsiért. Azt mondják nem indul, meghalt a benzinpumpa. Nagyszerű!
Pontosan ugyanígy jártam a Felimmel.Üzemanyag-szűrő csere+folytószelep tisztítás=magas (melegen ingadozó 2000-2500f/p) + irtózatosan melegő motor.
10km-es út vegyesen: országút+lakott terület,kb:fele-fele arányban és mire hazaérek a ventillátor bekapcsol.Ventillátor hőgomba+termosztát tavaly lett cserélve,nyáron+ősszel+télen normálisan működött.Így,mint most még nyáron a legnagyobb melegben sem melegedett.Tényleg csak az alapbeállítás segíthet emberek?Az akksi sarut már én is levettem kétszer is kb: 24-24 órára,de nem segített.Szép szakma az autószerelés,de a k...a a......t b.....a + ha elromlik!:-)
A következő dolog érdekelne:a folytoszelep potmétert csak eggyütt a folytószeleppel lehet kicserélni?vagy esetleg meg lehet bontani azt a kis fémházat és csak a potmétert kicserélni?többek közt az is érdekelne hogy budapesten és környékén hol van a "legjobb"skoda bontó ahová mehetek felicia alkatrészekért?esetleg egy komplett motor is érdekelne.(mpi 68 Le)Előre is köszönöm
Van benne igazság mert amikor én vettem a felit még a gumik is le voltak szilikonozva. De valami nem stimmelt. Felemeltem a kocsit emelővel és megpörgettem a kereket olyan csámpa volt mint az ökör hugyozás! A kereskedő gyerek először égre földre esküdözött, hogy semmi baja az autónak de amikor látta mit művelek akkor már inkább hajlandó volt engedni az árából.
Szia! Most te is láthatod hogy miből csinálnak az "autókereskedők" pénzt! Ha most keresel rá vevőt több-ért el tudod adni mint amennyiért vetted akkor is ha nem csináltál vele semmit. Az a lényeg hogy a brigéciol szagot ne lehessen érezni. Szép lett!
Pár hete kerestem a céhnek autót és volt szerencsém végigjárni pár autókereskedést. Az amit csináltál annyival van megspékelve hogy lefújnak minden műanyag részt szilikonnal amitől "újnak" látszik. Csak az volt az érdekes hogy két autó ugyanaz az évjárat kb ugyanolyan lelekottság az egyik 160ekm vezetett szervizkönyv, a másik szervizkönyv nélkül és csak 89ekm. Hát nem érdekes főleg úgy hogy sejthető hogy a 160ekm sem reális céges autóról lévén szó! Nem skodáról van szó de ez csak mellékesen.
nekem a sebességet nem mutatta. Fater használja az autót, kuplungszerkezet és olajteknő (és tömítés) csere utáni első úton előttem haladt a Lágymányosin. Felhívtam telefonon a Seatból, hogy Fater, sokba fog ez kerülni ha mérnek... :D Ugyanis 110-el "gurult".. :O Fel sem tűnt neki, hogy nem mutat semmit az óra.. :D:D Mostmár ez is működik, tavaszi generál kész. Talán még egy pillangószelep tisztítást beiktatok vmikor...
Majd a szakkollégák kisegítenek, de szerintem vezérműfedél-tömítés kellhet, illetve olajteknő tömítés, igényesség esetén.
Ha esetleg kicsit nyálas az ékszíjtárcsa körül, akkor összekötném főtengely szmmering-cserével a műveletet, ha száraz a környék, akkor természetesen felesleges.
Hehh, én inkább arra tippelnék, hogy 1200-ról megfékezve elmelegszik a fék :o)))
Komolyra fordítva: levegősödés nem lehet, egyrészt az pont ellenkezőleg hat, felpuhulást, pedálbeesést okoz, másrészt az kisebb fékezésnél is feltűnik,nem csak nagyobb tempónál.
A felicia 1,3 mpi vezérműlánc cseréjéhez kell az új láncon kívül más alkatrész is (mint pl a szíjas autóknál a vízpumpa)?
Alább olvastam, és szöget ütött a fejemben, hogy az okozhatja az ingadozó alapjáratot. Elég "karcos" hangja van, 135e km-t futott, de nem ültem másik feliciában, szóval nem tudom, milyen az amikor nem csörög :)
Az nem nagyon feslett, hanem k***ára feslett. Meg van már a cseredarab, hétvégén az is felkerül. Mivel még nincs napi használatban az autó, addig nem akartam cserélni, míg a főtengely szimering nincs cserélve, mert addig csak újra olaj kerülne rá.
Én úgy szoktam mosni a motort,hogy jó először jó alaposan lefújom Brigéciollal.A melegvízre rákötöm a slagot és pár perc után lecsapatom.Mivel ugye jó az idő a nappal szemben állok igy hamar megszárad.Minden gond nélkül indul és szép tiszta lesz,és természetesen olcsó.
A hivatalos árlista 4500 Ft volt. Mivel a "munkás bácsit" elég sokat noszogattam, ezért még egy szerény összeget neki is juttattam (háromszor befújta az alját, három féle szerrel).
Amikor kész volt, akkor levettem a gyújtáselosztót, kifújtuk (magától is megcsintálta volna), levettem a pipákat, azokat is kifújtuk sűrített levegővel. A trafót és az elektronikát is megszárítottuk.
Első fordulatra indult. :)
Hétvégén jön egy kisebb szerelés, akkor felkerülnek az alsó védőlemezek is (na meg a kötelező dobbetétek amit ma vásároltam meg (jó drágán :( ).