Keresés

Részletes keresés

Szere28 Creative Commons License 2014.04.07 0 0 2230

Udv!

Leobol leginkabb 250-est erdemes venni de sok belole a lepukkadt peldany. Rannernel ugyan az.

Udv!

Előzmény: sziko81 (2225)
Szere28 Creative Commons License 2014.04.07 0 0 2229

Udv!

Szinte az osszes olasz robeszben ami 500-as minben ugyan az a blok van.

Udv!

Előzmény: Daytona (2226)
Alkapánó Creative Commons License 2014.04.07 0 1 2228

Csak sikerült szétkapni a telót.

Rájöttem, hogy most már szereléshez is kell a szemüveg
Végül megbontottam a teló feletti rész (az akku tároló) alját, így jobban hozzáfértem a telók tetejéhez. Az alját felnyomva már látszott a vékony zéger.
Szétszedtem, kimostam. Ma veszem meg a szimeringet.
Annyi spec szerszám kellett, hogy légkulccsal csavartuk ki az alján levő csavart.
 
Bontani nem kellett csak a kis telóvédő műa. lemezt és az akku tartó alját.
 
Ez a telóvédő egyébként egy vicc. bent van a kerékjáratban, de a kerék felől teljesen nyitott.
Nézek inkább rávaló telóharsinyát.

Előzmény: Alkapánó (2224)
kinsky77 Creative Commons License 2014.04.04 0 0 2227

Szia!

 

Örülök, hogy jó lett! Engem 2 szer is megszívatott annó. Elsőre még otthon, másodjára 100Km-re a lakástól. Még jó hogy volt nálam egy bicska és meg tudtam szerelni a prérin. Végül nekem is rövid lett, vettem a motoros boltban hasonló csövet, de az nem lett jó, mert a vákum rángatta csak alig dolgozott a pumpa. Végül egy FESTO cső került a régi helyére és azzal már rendesen működött.

Előzmény: P_A_N (2223)
Daytona Creative Commons License 2014.04.04 0 0 2226

Sziasztok!

 

A napokban akarok megnézni egy eladó Piaggio Beverly 500-at (2003-as), amiben ha jól tudom, ugyanaz a blokk dolgozik, mint a Scarabeoban. Csakhogy a Piaggioról nem találtam semmilyen leírást, hogy mennyire megbízató, van-e típushibája, mire kell figyelni vásárláskor?

Van néhány titkos tipp, amire figyelnem kell, hogy ne legyen szopóroller a robogóból? :)

Köszi!

sziko81 Creative Commons License 2014.04.04 0 0 2225

Sziasztok

Leonardo-ból melyiket érdemes venni? Nagy különbség van a 150-250-es között?
Esetleg Runner VXR200?

Alkapánó Creative Commons License 2014.04.04 0 0 2224

A csavarokat kivettem (mint írtam is).

 

Hát annyit lehet feltolni, amennyit a zéger/horony játéka enged.

S mivel a horony a kifli belsejében van, nem igen kerül kintebb.

 

Megpróbálok majd valami nagyon vékony dologgal benyúlni felülről vagy a kifli nyílásán keresztül.

Előzmény: Szere28 (2222)
P_A_N Creative Commons License 2014.04.04 0 0 2223

Szervusztok,

 

Eloszor is koszonom Mindenkinek a segitseget.

Sikerult megoldani a problemat, ujra repeszt a Scara.

Azt ugyan nem irtam (nem tartottam fontosnak), h leszedtem a motorboritast takaritas celjabol, majd eszrevettem, h egy cso nincs a helyen. lasd a kepen. Visszaraktam a helyere. Igen am, de a boritas hozzanyomta a csovet a tankhoz, elzarva azt, nem volt vakum, leurult a karbi, nem ment a motor, keves uza nyilvan at tudott menni, ezert indult el ujra kis ido utan.

Most kicsit lerogzitettem nem a helyen, ujra hibatlan minden....

 

 

Meg1x koszonom!

Udv:Peter

 

Előzmény: UCB Zoli (2219)
Szere28 Creative Commons License 2014.04.04 0 0 2222

Udv!

Sokszor a csavart is ki kell venni mert az rögzití. Egyébként nem a gumidugónál van a kicsit fel kell tolni a teloszárt a kicsi max 1 mm es akkor egy acél gyűrű van ott és azt kell kivenni es akkor lehet kihuzni.

Udv!

Előzmény: Alkapánó (2221)
Alkapánó Creative Commons License 2014.04.04 0 0 2221

Felül is megbontottam, a gumidugót kivettem, de nem látok ott zégert.

 

Ha van, gondolom, belül lehet, a kifli belső fele és a becsúszószár között, mert se fel se le nem mozdul.

 

Egyébként S betű van a szár alján = Showa

Előzmény: Szere28 (2220)
Szere28 Creative Commons License 2014.04.03 0 0 2220

Udv!

De igen zéger szokta fogni . Kicsi vékonyka alig látszik.

Udv!

Előzmény: Alkapánó (2215)
UCB Zoli Creative Commons License 2014.04.03 0 0 2219

Hello.

 

A membrán tulképp a subler. Csak nem a gázbovden, hanem vákum mozgatja. Borzasztóan érzékeny alkatrész. Vigyázz mikor szétszeded, mert egy nagyon hosszú rugó ki fog repülni.

 

Übv

Előzmény: P_A_N (2209)
UCB Zoli Creative Commons License 2014.04.03 0 0 2218

Hello.

 

Ja igen! Szere is írta! Ékszíj! De jó lenne tudni, hogy kétütem, vagy négyütem? Négyütemnél lehet a membrán is hibás, de akkor alig megy a motor, nemhogy hatvannál megindul. Kontrasztrugó lessz.

 

Üdv.

Előzmény: SeTo (2213)
UCB Zoli Creative Commons License 2014.04.03 0 0 2217

Hello.

 

Easyparts.nl. rengeteg robbantott rajzot találsz. De vannak más oldalak is.

 

Üdv

Előzmény: Alkapánó (2215)
UCB Zoli Creative Commons License 2014.04.03 0 0 2216

Hello.

 

Kontrasztrugó, de cseréld a görgőket is, tutti kopottak. Nézd meg a csúszkákat is!

 

Üdv.

Előzmény: SeTo (2213)
Alkapánó Creative Commons License 2014.04.03 0 0 2215

 Help!

 

Kiszedtem (teljesen) a kifliből a két csavart, de valami tartja még a teleszkóp szárat.

A krómszár lötyög, forog, de nem lehet kihúzni.

 

Fent a gumidugónál nincs zégergyűrű vagy ilyesmi.

 

Mi tartja még???

Szere28 Creative Commons License 2014.04.03 0 0 2214

Udv!

Én a variátornél nézelodnek kopasra utalo jeleket vagy megnyult szij meg ilyenek.

Udv!

Előzmény: SeTo (2213)
SeTo Creative Commons License 2014.04.03 0 0 2213

Üdv mindenkinek!

 

A segítségeteket szeretném kérni. Egy Aprilia Scarabeo 100 ccm van 2007-es 7500 km-rel. Eddig teljesen jól működött, most is hidegen, melegen indul, viszont lassabban gyorsul kb 50 km/h -ig mint korábban. 50- 60 as sebességnél már nincs gond, de előtte nincs annyi ereje mint korábban. Emelkedőn is lassan és nehezen megy. Mostanában cseréltem benne motorolajat.

 

Előre is köszönöm a segítségeteket! 

Alkapánó Creative Commons License 2014.04.02 0 0 2212

...ja közben találtam egy robbantott rajzot, s látom, hogy a telószárakat csak az alsó (egyetlen) kifliből kell kihúzni.

 

A kifli csavarjainak oldásához elég levenni a sárvédőt vagy más idomot is le kell szedni?

Alkapánó Creative Commons License 2014.04.02 0 0 2211

Sziasztok!

 

Rotaxos Scarán szeretnék teleszkóp szimeringet cserélni.

 

Felül (a kormánynál) melyik idomokat kell lebontanom, hogy a hozzáférjek a villanyak és a csapágy felső részéhez?

 

 

 

kinsky77 Creative Commons License 2014.04.02 0 0 2210

Szeva!

 

Nekem anno mikor megvolt a 150-es ROTAX blokkos akkor hasonló bajom volt nekem is. A bibi nálam az üzemanyag szivattyúhoz vezető vákumcső volt. Szépen elért a gumicső a szívócsonknál, vágtam belőle majd rátoltam. Ellenőrizni a működését úgy tudtam, hogy a benzinsapit lecsavartam és látható lett egy perc indítózás után a felesleges benzin visszafolyása.  Remélem tudtam segíteni.

Előzmény: P_A_N (2209)
P_A_N Creative Commons License 2014.04.01 0 0 2209

Szia.

Koszi a valaszt. Ero volt benne a problema elott, remekul megy. Olaj szep szinu. Viz megvan mind.

A membrannal az uza szivattyura gondolsz?

 

Koszi: Peter

Előzmény: UCB Zoli (2208)
UCB Zoli Creative Commons License 2014.04.01 0 0 2208

Hello.

 

Olajzás rendben? Erő van benne? 

 

Ha elszállt az olajpumpa, akkor lehet, hogy vége a hengerednek. De lehet akár membrán is. Vedd ki, pucold meg, aztán még nézd meg, hogy nem fehér e az olajad, vagyis kapott e vizet? Akkor hengerfejes, nem túl drága, ha csak tömítés. Elektrónika nem csinál ilyent.

 

Üdv.

Előzmény: P_A_N (2207)
P_A_N Creative Commons License 2014.04.01 0 0 2207

Sziasztok,

 

Segitseget kernek! Megallt a Scaram (125 Rotax 2000).

Tegnap este elindultam vele, rendesen indult, rendesen ment, majd minden jel nelkul leporgott a motor. Utana nem indult.

Masnap megint elsore indult, ketyegett egy kicsit, majd megint leallt. Azutan mar csak elindul majd egybol leall. (ha gazfroccsel kicsit eletben lehet tartani)

A gyertya ozbarna. Ugy neztem benzin is van. Nem durrog, nem csattog csak nem indul!

 

Minden otletet szivesen fogadok!

 

Koszonom:Peter

kinsky77 Creative Commons License 2014.03.29 0 0 2206

Szia!

 

A gumi jónak tűnik, nem látni kagylósodást, egyforma a borda mélysége.

Előzmény: Szere28 (2205)
Szere28 Creative Commons License 2014.03.29 0 0 2205

Udv!

Es milyen a gumi állapota? Vagy milyen minta nem kagylos pl a felulet korkoros vagy melyebb aztan meg kisebb a gumi minta mert akkor az a gond.

Udv!

Előzmény: kinsky77 (2204)
kinsky77 Creative Commons License 2014.03.29 0 0 2204

Szevasztok!

 

Egy kis segítség kellene a szakiktól! A fateromnak van egy 2006-os Scarabeo Light motorja. Az a gondja, hogy országúton ha 100km/h-s sebességről visszaveszi a gázt akkor 80-60km/h között nagyon szitál az eleje. Van rajta nagy túra plexi, de vele vagy nélküle is ugyanaz. Az első kerékben új csapágyak, gumisnál kicentírozva a kerék. Ha behúzom az első féket és tologálnám ugye a motort semmi kottyot nem tapasztalok sem a teleszkópon sem a kormánynyaknál. A hátsó teleszkóp maximális erősségen ( a leggyengébben is szitál). Tudtok segíteni? Előre is köszönöm a válaszokat!

Geronimo01 Creative Commons License 2014.03.29 0 0 2203

Köszi mindenkinek a segítséget, akkor ezen még erősen elgondolkozom

UCB Zoli Creative Commons License 2014.03.28 0 0 2202

Hello.

 

Tudom a számat, épp most beszéltem Vele, csak időm nem volt kotorászni a telefonba. Futár vagyok hétköznap. Zsír a gép! 100-km-ert sem ment az új varió. Érdemes gondolkozni rajta. Megyek bontok szívesen, ha szeretnéd látni. Karcmentes vas.

 

Üdv.

Előzmény: Allbee (2200)
wakond83 Creative Commons License 2014.03.28 0 0 2201

Üdv.

 

de azt tudja, hogy hol lakik, mert szerelt nála.

én nem tudom ki az.

 

Üdv.

Előzmény: Allbee (2200)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!