Egy házi pálesz mindenre jó, ez vitathatatlan, csak, hogy van egy vele született tulajdonságom ami nekem ugyan áldás, lehet másnak nem, miszerint az agyam igen érdekesen reagál bármilyen bódító hatású dologra, legyen az alkohol, vegyszer, drog, bármi...
A dolog úgy néz ki alkohol esetén, hogy 3 dobozos sőr pl a felső határ, üres gyomorral 2, különben az ájulás határára kerülök, de minimum 10 percen belül kiszáradásig hányok :D Egyszer ittam egy pálinkát egy kupicát egy szülinapos tiszteletére, rám akarták hívni a mentőket alkohol mérgezés miatt! :D Szal itt kifújt ezen gyógyító alternatíva :D Vegyszerrel ha 5-10 percnél többet dolgozom zárt helységben, legkésőbb ezen idő után ki kell menjek mély lélegzetekre úgy 3-5 percre, különben baj van :D
Nekem ez áldás, így nem tévelyedhetek rossz irányba, de egyben vicces is :D
Olyan mint Hooshee-nél a KV, Ő elalszik tőle azonnal :D
Mint a képen látható, kihúzott tengelycsonknál ki tud folyni az olaj belőle. Azért gondolom, hogy így van, mert rendesen megborítottam olajjal és mindkét oldalon egyszerre kezdett kifolyni a felesleg. Egyébként a difin kívülről semmiféle olajnyom nem volt. Amúgy meg drága volt,úgyhogy ez jó :-)
"Most megmozgattam a kereket emelve és leengedve is az autót, az agynak akkora mozgása van jobb oldalt, hogy a féktárcsát a betét már akkor is éri amikor nem fékezek (a felületén látszik és forgatáskor is meg meg akad)."
Akkor hála az égnek nem lett igazam, viszont meg is találtad a problémád forrását! :)
Tiszteletem Uraim. Ma leengedtem az ML donor difiből az öreg olajat, tettem alá jó nagy tepsit...És kicsurgott belőle 1 deci kátrány...Most feltöltöttem a múltkori motorolajcseréből maradt 5w40-el, had tisztuljon.
A kihajtásnál ez a barna szimmering az egyetlen ami megakadályozza az olaj elfolyását ? Elég merev a belső pereme. Nem lenne ajánlatos kicserélnem mielőtt fölrakják ?
Üresben ha túráztatom a motort akkor is kéne jönni rajta nem?
223.000 Km van benne.
Most megmozgattam a kereket emelve és leengedve is az autót, az agynak akkora mozgása van jobb oldalt, hogy a féktárcsát a betét már akkor is éri amikor nem fékezek (a felületén látszik és forgatáskor is meg meg akad). Ennek hatására az új féltengely (ez hosszú jobb oldali, fel van fogatva középen) a váltó felőli csuklót részét tönkre vágta ez okozza a remegést. Kézzel mozgatom és rendesen kotyog a fészkében. Gondolom a csapágy már szorul így a hajtást a motor nem tudja átadni rendesen. Az lehetséges, hogy nem a ház hanem a benne lévő tű görgős csapágy valamelyikében el tört egy görgő?
Akartam mondani, hogy egy hét alatt akkor is túl lehet lenni bármilyen influenzán, ha nem iszik az ember ilyen kotyvalékot :D (No offense, ízlések és pofonok :)
Vegyél gyömbért. Vágj le róla egy akkora darabot mint a hüvelykujjad, pucold meg, majd 1 liter vízben lassan (kb 1/2 óra) főzd ki. Tegyél bele 3 szem szegfűszeget meg egy kávéskanál fahéjat is. Mikor már szép barnás, elzárod, kicsit vársz amíg meghül és teszel bele mézet meg citromot. Kitöltesz egy bögrébe és mikor már iható a hőfoka, lassan elkortyolgatsz belőle naponta 3 bögrével. Nyugodtan melegítheted akár mikróban is ha már kihült. Ami még dob rajta, ha elötte ledobsz egy feles házipálinkát is. Viszont arra készülj fel, hogy izzadni fogsz rendesen ! Egy hét és kutya bajod se lesz. Valamint ha nem utálod napi 3 gerezd foghagymát is tolhatsz. Nem mindig bejön!
Én mondjuk most nem tudok menni, mert jelenleg 39.3 a lázam, a torkom akkora mint egy dinnye, beszélni nem tudok, és annyi erőm sincs, hogy felemeljek egy pohár teát :(
Remélem tud valaki valami megoldással szolgálni a problémámra!
Típus: Mercedes Benz Vaneo 414
A probléma:
Az autó nagyobb sebességről(már 80 km/h-ról is) való fékezéskor beremeg, de ahogy növelem a fékerőt annál erőteljesebb. A pedálon is érezni a remegést. Ez az egyik probléma. A második valószínűleg az elsőből jön (azaz ugyan az), mégpedig gázadáskor de főleg hegymenetben felfelé erőteljesen beremeg az autó (jobban mint fékezéskor), és érdekes hangot hallani előröl, nem kopogó inkább olyan pattogó hang de szabályosan érezni a karosszérián a jelenséget. Ez fékezéskor tompább. Mi lehet a probléma vele? Elölről jön a remegés.
Amik eddig cserélve lettek mind 2 oldalon elől:
- motortartó bak az összes újra cserélve
- mind a két féltengely újra cserélve
- alsó lengőkar új szilentekkel és talpassal
- stabilizátor rúd gumi szilentjei újra cserélve
- stabilizátor szár (kutyanyelv) újra cserélve
- teleszkópok újra cserélve
- toronycsapágyak újra cserélve
- féktárcsák betétekkel újra cserélve
- új téli gumik új acélfelnikkel
- kormánygömbfejek újra cserélve
- váltóban olaj lecserélve
Egyedül a kerékcsapágyak nincsenek még kicserélve. Ez okozhat ilyen jelenséget? (a remegés cserélt alkatrészek előtt is fennállt már, csak akkor erősebb volt valamivel, és csak fékezéskor jött elő gázadáskor nem!)