Ha a válaszra klikkelsz, akkor az is egyértelmű melyik hozzászólásra válaszolnál.
Én nem ivecozok, sőt jelenleg össz vissz 1db utánfutóm van ami teherhordó:)
Difinél Neked kell tudnod (a kereskedővel egyeztetve-kiszámolva), hogy mész e annyit pályán-főúton, hogy megérje a hosszabb váltó vagy a sok indulás-város miatt inkább rövidebb az ideális. Mert ahogy néztem Road linkjét a váltók végáttétele ugyanaz az 5ös és a 6os esetén. Ez a platóméret egy hülyeség: lesz felesleges 20cm-d hátra és 10cm-d oldalra! A szabvány müa ládák is 1,2*0,8m en elférnek 5en azaz 4m*2m bőven jó lenne. Én nem igazán hiszek a magyar felépítményekben (azt tudom, hogy az SMG katasztrófa), de egyébként mind tudja amire eredetileg tervezik. Hidegkúti volt az Eurocargon, Baranyai meg mintha Gabesz Masterén lenne. Horog gondolom nem gyári lesz, pedig az tuti jobb, mint a legtöbb magyar felrakások (munka minőség).
Ufi az egyik legnagyobb olasz szűrőgyár, elég jó a minősége. Selenia meg egy olaj, én nem hiszek a csodákban: pl a 10W40 az mindenhol 10W40.
akkor a kamionoknak illetve traktoroknak-erőgépeknek miért nem hallom ezeket a sürü problémáit,van a környezetembe john deere-massey fergusson-valtra-szóval testik a dolgukat szépen imitt-amott egy-egy porlasztó cserével,egyébként a mercedes sprinterek már vagy tiz éve felejtősek a crafterről a véleményem csak annyi 1970ccm motort ki rak egy 17m3-es autóba
A részecskeszűrős motoroknál mindegyikkel gond van.Olvass utána a Fiat személykocsik problémáinak.Egy ismerős fuvarozó Sprinter motorjai haltak be sorban,egy kivételével gariban.Vett VW-t,az meg 140 000 km-nél állt meg motorikusan.A Fiat vonalon szemétség,hogy a motorolaj cseréjét is a tulajdonosokkal fizettetik ki,amikor pár-ezer km után felhigul az olaj,és a lámpa kéri az olajcserét!!Az ukrán gázolaj felejtős,de itthon nem lehet kapni tiszta gázolajat!Biodízellel kevertek vannak csak,ami nem párolog el a motorolajból,mint a gázolaj.
Ezekkel a motorokkal csak a baj van,én messziről elkerülöm őket.A vásárlás előtt, egy normális ügyvéddel kell szerződést köttetni,a garanciális feltételekre vonatkozóan.Az IVECO nem lesz korrekt.Felújított,használt(újraellenőrzött) alkatrészekre lehet számítani a garanciában.A motor cseréjénél is legózás lesz,stb..
Csak is a duplakerekes jöhet szóba,talán 195/75r16c gumikkal,vagy esetleg lehetne szerintem kérni 205/75r16c gumikkal,igen az euro5 motorok részecskeszürősek,csak és kizárólag 2014től euro6 lesz a diler szerint-és azzal a jelenlegi tudomány szerint kifujt a diesel fejlesztés-őszerinte...
Per pill nekem egy 2001-es Transitom van, duplafülkés, duplakerekű, 2.4TDDi, 125 lovas. Alapjában véve meg vagyok elégedve vele (nem hibátlan, de hát melyik az), kivéve, hogy elég sokat pörög a motor, olyan áttételezésű a váltó, meg a difi, pedig ehhez ez a hosszabbik. Az 1-es, meg a hátramenet viszont már majdnem hosszú. Szerintem ez az építőkocka elv miatt van fordéknál, mert ennél a verziónál nem a váltót, hanem a difit variálják.
Az ON pedig az, hogy nézegetem az Iveco-kat is, mert jó lenne, ha tudna billenteni is, de az utólag nem olcsó mulatság. Ha meg csere, akkor lehet, hogy inkább Iveco, de sajna csak használt jöhet szóba. Múltkor találtam/láttam egy 50C17-est, talán 2004-2006 körülit, ami 3,5t-ra volt vizsgáztatva.
Rövid távra használom az autót (nem fuvarozás, hanem saját válalkozás céljára), és mivel rendszeresen túlsúllyal közlekedünk (3-3.5t hasznos), ezért gondoltam, hogy egészségesebb lenne, ha eleve nagyobb teherbírásút választanék, nem csak a rugót erősítettném meg.
A motorból is a 3 literes lenne talán jó választás a súly miatt (néha még egy 1.5t-s utánfutó is lóg mögötte).
Kinek mi a meglátása? Tartósság, megbízhatóság, stb.
95xf-nek:arról kérdezlek mióta ivecozol,valóban 35c18 lesz euro5 mocival,amit mondtál a difiről igy már annyira nem érdekel,4.2x2.1x2 m platós-ponyvást gondoltam baranyai felépitménnyel(állitólag jobb mint a hidegkuti ill masszivabb)6 os váltó ,gyári rendelés lenne,január 4én fogom kuldeni az előleget hogy meginduljon a folyamat,az autót utána igérték 9-11 hétre,egy picivel jobb volt az ajánlat mint a levantex,,amúgy vonóhorog mindenképpen kell rá mert van egy 2 tengelyes futóm.én csak 90-110 közt fogok járni üresen ,rakva 80-90 nel,nem hiszek az ilyen mesében hogy 40000km-es szerviz nekem minden autóm 10-12000 km-ént új olaj levegőszürő-gázolajszürő-olajszürő.évente csak 30-35000km megyek szerintem belefér.Még egy fontos kérdésem lenne milyen szürő az ufi,illetve serenia vagy urania már nemtudompontosan ezek milyen olajak,eddig nem is nagyon hallottam roluk,mert castrol trmék fogyasztó voltam(toyota).üdv neked
Csak halkan jegyzem meg,hogy amennyiben erősített laprugóval fogod rendelni úgy több súlyt bír elvinni,de idővel megbosszulja magát a túlsúly.
Amit 95 xf ír az jó gondolat egy 65C18-ast rendelni.Vagy 35C18 és vonóhorog rá.Veszel egy futót és a tachográfot akkor kell használni ha vontatsz,de lehet neked nem is kell.Utána kéne nézni pontosan ennek.
Elméletileg hosszú távon kevesebbet fog enni a vas. Valamelyik IVECO oldalon van fent adat onnan valami hozzáértőbb pontosabbat tud mondani a difi áttétekről.Talán 95xf is .
Itt az adatlapja és ott vannak a számok is valaki biztos fog segíteni.
roadtrainnek:mit jelent az hogy egyel hosszabb difi,mert most vagyok alkuba a kakasdi iveco szervizzel egy új euro 5 vagy eev motoros 3.0 dailyre(platós-ponyvás lesz) de ragaszkodnék a gyári rendeléshez nem kell 2011-es alváz...egyel hosszabb difi-180 paci-6-os váltó ez kb mit fog jelenteni...előre is köszi
Meguntam. Nincs egy het hogy ne keljen csinalni. Pedig iveco szervizben is azt mondtak valos a 255e om ami van benne. Most tavasszal lehetne lakatolni mert nagyon rohad. Inkabb jarok egy unalmas 15 eves mercivel.