Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2011.03.13 0 0 9090

Üdv,

 

Nem tudlak elérni telefonon, nem fogadsz hivást.

 

Megnéztem a portát, de nem sok eredményel, nem adja el, vagy nagyon nagy árat kér érte.

Előzmény: joebatyo (9023)
kis dutrás Creative Commons License 2011.03.13 0 0 9089

heló ojan kéreésem lene hogy ue28 hoz bekötési rajzot tudan nekem küldeni emailba nagy nagy segitség lene lehetöleg gyári könyvböl hogy el tudjam olvasni a számok jelentését elöre is köszönöm aki elküldi nekem email porumb2@citromail.hu

 

Törölt nick Creative Commons License 2011.03.13 0 0 9088

Jól  látom, hogy a  vízpumpa eljövőágra  és a  felső hűtőcsonkra  kötötted be a  fűtőradiátor tömlőit?  Kérdezném,  kering-e  így a  víz a    radiátorban, s milyen a  fűtés vele?

 

Előzmény: peti ue50 (9086)
DutrásRicsi16 Creative Commons License 2011.03.13 0 0 9087

Üdvözlök minden Dutrást!!!!

 

Sajnos mostanában elhanyagoltam a fórumot, gyászba vonultam. Viszont ezt féretéve, valamenyiőtöknek öröm, valakinek nem, elkezdtem a 2011 évi munkákat. Kukoricaszárat és trágyát hordok mostanában. Teszek fel pár fényképet. (bocsánat a sok képért)

Videókat találtok a youtube.com oldalon a szokásos néven.

 

Nem utolsó sorban gratulálok pléhúsznak, hogy megszerezte az ezredest!!!

 

peti ue50 Creative Commons License 2011.03.12 0 0 9086

Üdv

 

Ma végre a végére jártam a folyásnak.Nem egyszerű menet de ha minden igaz holnap teljesen kész.

Ehhez tudni kell azt hogy amikor megvettem a gépet a motorblokkban az összes fagydugót ki kellett cserélni. Szét voltak rohadva.A régi tulaj adott hozzá vagy 10 db-ot

A hengerfejben is van db-onként 4 nagy meg egy kicsi.Ma derült ki hogy ezek is teljesen oda vannak.Ezeket is cserélni kell.

Hát ez volt az alattomos vízfolyás oka,a hengerfej alól ami nem isonnét folyt csak alászivárgott.

 

Íme a képek az egyedi fűtésemről

 

 

DömperesÖreg Creative Commons License 2011.03.12 0 0 9085

  Hát ha ök ennyiért elviszik az nagyon jó ár.Én tölem meg kapnak 20l.gázolajat.

Előzmény: pléhúsz (9075)
DömperesÖreg Creative Commons License 2011.03.12 0 0 9084

Szia Tomi.Sajnos nincs szerencséd.Én is dolgozom J.berénybe a Hütögépgyárba.És pont délutános vagyok.délelött otthon vagyok.10-10.30 óra kivétel.Sajnálom.Délután csak a fiam van otthon.Talán egyszer ösze jön.Jászboldogházán van a gép.Üdv.

Előzmény: t. tomi (9083)
t. tomi Creative Commons License 2011.03.12 0 0 9083

Szia Dömperes!

Szerdán, 16.- án Jászberénybe dolgozom, du. 4.-ig. Utánna szívesen megnézném élőben is a gépedet, ha te is ráérsz. Pontosan hol laksz, merrefelé 13 km? Én Gyöngyösi vagyok. Ha ráérsz, küldj légyszi email- ben pontos elérhetőséget, és egy telószámot.

 

Üdv: Tomi

dbazsi74 Creative Commons License 2011.03.12 0 0 9082

Így igaz. Én decemberben vettem a gépet és januárban irattam át és ezek a papírok mind kellettek hozzá.

Előzmény: .búsmagyar (9078)
.búsmagyar Creative Commons License 2011.03.12 0 0 9081

Erre lettem volna igazán kíváncsi, hogy egyezik-e a furat. Köszönöm.

Előzmény: endrebá (9080)
endrebá Creative Commons License 2011.03.12 0 0 9080

A motorcserebere a felfogatócsavarok szintjén akadálymentes, úgy tudom hogy egyforma a blokk onnan nézve... de a teljesítménytöbblet éppen a 4400- asnál tönkreteheti a hajtásláncot.

Az még a huszonnyolcas technológiájával készült, és nem száz ló elviselésére...

Amikor pedig valamit el kell húzni, akkor hajlamos az ember előcsalni az egész ménest a tartalékból... és jöhet a reccs.

Előzmény: .búsmagyar (9044)
gajtox Creative Commons License 2011.03.11 0 0 9079

Az 1000-es nekem is most fog majd műszakira menni,nekem is azt monták hogy kell eredetiség vizsgálat.

Előzmény: luigi5 (9077)
.búsmagyar Creative Commons License 2011.03.11 0 0 9078

Hidd el kell, utána jártam ,mert a miénk is előtte áll.

A BM rendelet szerint lassú járművel, illetve annak pótkocsijával közúti forgalomba akkor lehet részt venni, ha azt 

* nyilvántartásba vették, 
* igazoló lappal - rendelkezik, 
* törzskönyvvel látták el, és 
* érvényes rendszámtáblája van." 

 

Nekem ezt a tájékoztatást adták:

Árak: 

műszaki:
üzembe helyezés: 30000 
műszaki: 7760 
összkerék 4100 
41860 

Rendszám 8500 
forgalmi 4000 
Törzskönyv 6000 
60360 
Eredetiségi vizsga:20 000 
80400 

Ehhez jön még a biztosítás: kb. 20 000

 

 

 

Előzmény: luigi5 (9077)
luigi5 Creative Commons License 2011.03.11 0 0 9077

a biztosítás az 10, eredetvizsga meg nemkell szerintem egyrész mert nem szóltak meg a műszaki elött lett volna amúgy meg 20 ezer ft

Előzmény: .búsmagyar (9076)
.búsmagyar Creative Commons License 2011.03.11 0 0 9076

Biztosítással együtt egy százas lesz. Eredet vizsga is kelleni fog.

Előzmény: luigi5 (9069)
pléhúsz Creative Commons License 2011.03.11 0 0 9075

Akkor maradnak az Izsáki fiúk, 35-ből megúszom nagy vonalakban. Azért vannak ám hiper szolgáltatók. Elismerem nem olcsó a gázolaj, de azért mi is mindenben összehúzzuk a nadrágszíjat. Mások meg úgy vélik, még mindíg belefér minden illuzórikus.

Előzmény: DömperesÖreg (9073)
pléhúsz Creative Commons License 2011.03.11 0 0 9074

A Bócsai Dutra találkozóról. Ma este hívott Belák Józsi, a kezébe jutott egy meghívó erről a titkolt találkozóról, amely május 14-15-re hírdetett. Na ki a szervező, hát a Bp.-i Hofherr társaság.

Érdekes, hogy a Gödöllői beszámolóm után került ez az ötlet napvilágra. Én ott arról beszéltem, hogy a találkozóknak kell mennie a dutrákhoz és nem fordítva, ahogy eddig volt többnyire.

Én örülök, természetessen az a jó, ha több virág nyílik. Azért jegyezzük meg, nagyon dutrások lettek mostanság, olyanok is, akik annak ellenére hogy a gyárban dolgoztak, saját gyereküknek kellett volna mindíg érezzék a magyar traktort. Eddig semmit nem tettek, nincs dutrájuk, sőt elmarasztaló kijelentéseket tettek a termékükról. Valami egészségtelen versenybe fogtak, s az első és legnagyobb Dutra Baráti Kör nélkül próbálkoznak. Ám legyen. Legalább ötletbörze vagyunk nekik.

Előzmény: MDW (8808)
DömperesÖreg Creative Commons License 2011.03.11 0 0 9073

Sajnos a második az érvényes.Oda visza út alapján számolnak.Szerintem mindenütt.

Előzmény: pléhúsz (9072)
pléhúsz Creative Commons License 2011.03.11 0 0 9072

Köszönöm, hogy foglalkozol az ügylettel. Most úgy értendő, hogy 280 Ft x107 Km + 26 km = 37240 Ft, vagy 280 Ft x 2 x 107 + 26 = 74480 Ft?

Ha az első variáció, akkor meg van beszélve, ne keress tovább.

Előzmény: DömperesÖreg (9071)
DömperesÖreg Creative Commons License 2011.03.11 0 0 9071

Üdvözzöllek.Jelenleg egy nagy válalkozo van képbe.Tölünk 13.kmre.Jászberény.Ö eltudja vinni 280Ft kilométer az ö kapujátol és vissza.Navigátor szerint tölünk 107km.plusz a 2x13km.De még majd tapogatozom máshol is.

Előzmény: pléhúsz (8809)
Mrnagi Creative Commons License 2011.03.11 0 0 9070

Köszönöm előre is! Így folyhat a kisipari kémkedés.

Előzmény: peti ue50 (9068)
luigi5 Creative Commons License 2011.03.11 0 0 9069

Köszönöm a dícséreted.

eddíg nem volst semmi papírja ill volt egy adásvételi csak nem találtuk meg és így lett írva egy papír amin az szerepelt hogy meghalt az az emberke akitől anno vették és nincsenek leszármazottjai és ezt apám és a szomszéd igazolta és el kellett menni abba a faluba ahonnan vettük hogy az önkormányzat lepecsételje hogy tényleg meghalt. csak ez a papírja volt. fél százezer volt a műszaki vizsga eredetiség nemkellett majd szerdán hozza a faszi az okmányokat amivel lehet biztosítást kötni meg az okmányirodába a rendszámot és a forgalmit kikérni amit nemtudok hogy mennyibe fog kerülni de én úgyhallottam hogy a rendszám az 5 ezer a matrica rá az 3 meg gondolom a forgalmiért is kell fizetni. ha arra is kiváncsi vagy hogy a feljavítása menyibe került akkor: egy szimeringet kellett hozzá venni a kormányműhöz és két lámpát előre, amúgy minden meg volt hozzá de javarészt csak festeni kellett mert minden működött rajta gumik jók voltak a fékre rá kellett állítani és ennyi volt. de a nagy munka az mégis a lepucolása volt mert ez a Duci szerintem az életben nem látott mosást merthogy a hátsó hídon 2 centi vastagon állt az olajsár és csak kalapáccsal meg csavarhúzóval lehetett leverni még a magasnyomású sem hozta le. de az alényeg hogy átment a vizsgán már csak papírmunka van.

Előzmény: joebatyo (9066)
peti ue50 Creative Commons License 2011.03.11 0 0 9068

Üdv

Természetesen rakok fel holnap képeket .

Egy baja van magasabban van mint a hütő ezért a fülkéből is fel kell tölteni.

Ide elhelyeztem egy ugyancsak lada tágulásit.

Esetleg valahogy lejjebb kell rakni.Én az eredeti fűtés helyére tettem.

Előzmény: Mrnagi (9058)
joebatyo Creative Commons License 2011.03.11 0 0 9067

Szia Peti.

Küldtem neked 1 linket privátban.

Megkaptad?

 

Üdv.

Előzmény: peti ue50 (9043)
joebatyo Creative Commons License 2011.03.11 0 0 9066

Már rá akartam kérdezni,hogy sikerült-e a müszaki.

Jól haladtatok vele,az tény.

Eddíg nem volt papírja sem?

Mennyibe fájt az egész?

Üdv.

 

Előzmény: luigi5 (9062)
Kicso73 Creative Commons License 2011.03.11 0 0 9065

Köszi a választ

Előzmény: peti ue50 (9057)
Mrnagi Creative Commons License 2011.03.11 0 0 9064

Üdv!

 

A kisdutra mindig látványosság számba megy. Tavaly voltam vele aratási szemlén, éppen megszáradt rajta a festék, az üvegek még benne sem voltak. Öreg, fiatal körbe állta, csodálta. Rajta volt egy 6 fejes átszántó eke, a gyerek kérdezte az apját hitetlenkedve: Elviszi azt az ekét? " El hát fiam". Kint volt a helyi TV is, jobban filmezték mint a 15 millás New Hollandot. Büszke  voltam végtelen módon. A végén két sorfal közt gurultam le a mezőről.

Előzmény: luigi5 (9062)
joebatyo Creative Commons License 2011.03.11 0 0 9063

Talán Bécs nem is annyira méregdrága mint hinnék sokan :)

Az a 300 Le-s amerikai traktor pedíg legalább 10 D4K-b vagy 1000-es Dutra árát húzta.,amennyiben 8,6 milla az ára.

Bödületes,mibe kerülnek az új  gépek,munkagépek.

És hogy milyen különbségek vannak a támogatások mértékeiben és arányaiban müvelési ágak közt,számomra érthetetlen,logikátlan.

Na de ezt a tölem sokkal okosabb,intelligensebb emberek intézik,mondjuk hogy "ez az ö dolguk",úgy jó ahogy van.(?)

 

Előzmény: pléhúsz (9038)
luigi5 Creative Commons License 2011.03.11 0 0 9062

Üdv!

Tegnapelött elkészült a kis Duci töltök pár képet teljes pompályáról. Tegnap el is vittük műszakira mindenki csodálta hogy milyen szép én ezt elismerésnek vettem ő volt ott a legöregebb páran fényképezkedtek is vele, körbejárták nézegették az idősebbek mondták hogy ők is ilyenen dolgoztak meg hogy nagyon jó gépek voltak. A műszaki vizsga simán ment a lassulásmérőt nem tudták feltenni sehová így csak a kerekeket kellett meg csúsztatni. a vizsgabiztosok azon csodálkoztak hogy féklámpa és irányjelző-rflektor visszajeltő is van rajta:D töltök pár képet a vizsgáztatásról. összesen 12 gép volt 7 MTZ,1 Duci, 1 Rába 25, 1 John Deree, 1 Vlagyimirec, 1 újabb Belarus. 2 gép lemaradt a képekről.

gajtox Creative Commons License 2011.03.11 0 0 9061

ue-50-nel kapcsolatban el is felejtettem leírni, hogy megoldottam azt a hibát ami az emelkedő fordulatra csökkenő olajnyomást okozta. Levettem az olajszűrőt hogy kipucoljam, levettem az olajszűrő tetejét, házom ki a belsejét, és az összes lemez, lefolyt. Nem volt anya rajta, ami összetartotta volna a lemezeket, és valószínűleg a lemezek közt lévő kisebb lemezek (olajsár lehúzók) közül egy oda kerűlhetett a nyomóágba. Mágnessel próbáltam kiszedni az aptó kis lemezkéket, tettem fel egy másik jó szűrőt, és az olajnyomás most nem csökken fordulatra. Hol lehet az olajnyomást állítani? Mert az olajnyomásmérőt  most kiakasztja, félő hogy kimossa a csapágyakat?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!