heló ojan kéreésem lene hogy ue28 hoz bekötési rajzot tudan nekem küldeni emailba nagy nagy segitség lene lehetöleg gyári könyvböl hogy el tudjam olvasni a számok jelentését elöre is köszönöm aki elküldi nekem email porumb2@citromail.hu
Jól látom, hogy a vízpumpa eljövőágra és a felső hűtőcsonkra kötötted be a fűtőradiátor tömlőit? Kérdezném, kering-e így a víz a radiátorban, s milyen a fűtés vele?
Sajnos mostanában elhanyagoltam a fórumot, gyászba vonultam. Viszont ezt féretéve, valamenyiőtöknek öröm, valakinek nem, elkezdtem a 2011 évi munkákat. Kukoricaszárat és trágyát hordok mostanában. Teszek fel pár fényképet. (bocsánat a sok képért)
Videókat találtok a youtube.com oldalon a szokásos néven.
Nem utolsó sorban gratulálok pléhúsznak, hogy megszerezte az ezredest!!!
Ma végre a végére jártam a folyásnak.Nem egyszerű menet de ha minden igaz holnap teljesen kész.
Ehhez tudni kell azt hogy amikor megvettem a gépet a motorblokkban az összes fagydugót ki kellett cserélni. Szét voltak rohadva.A régi tulaj adott hozzá vagy 10 db-ot
A hengerfejben is van db-onként 4 nagy meg egy kicsi.Ma derült ki hogy ezek is teljesen oda vannak.Ezeket is cserélni kell.
Hát ez volt az alattomos vízfolyás oka,a hengerfej alól ami nem isonnét folyt csak alászivárgott.
Szia Tomi.Sajnos nincs szerencséd.Én is dolgozom J.berénybe a Hütögépgyárba.És pont délutános vagyok.délelött otthon vagyok.10-10.30 óra kivétel.Sajnálom.Délután csak a fiam van otthon.Talán egyszer ösze jön.Jászboldogházán van a gép.Üdv.
Szerdán, 16.- án Jászberénybe dolgozom, du. 4.-ig. Utánna szívesen megnézném élőben is a gépedet, ha te is ráérsz. Pontosan hol laksz, merrefelé 13 km? Én Gyöngyösi vagyok. Ha ráérsz, küldj légyszi email- ben pontos elérhetőséget, és egy telószámot.
A motorcserebere a felfogatócsavarok szintjén akadálymentes, úgy tudom hogy egyforma a blokk onnan nézve... de a teljesítménytöbblet éppen a 4400- asnál tönkreteheti a hajtásláncot.
Az még a huszonnyolcas technológiájával készült, és nem száz ló elviselésére...
Amikor pedig valamit el kell húzni, akkor hajlamos az ember előcsalni az egész ménest a tartalékból... és jöhet a reccs.
Akkor maradnak az Izsáki fiúk, 35-ből megúszom nagy vonalakban. Azért vannak ám hiper szolgáltatók. Elismerem nem olcsó a gázolaj, de azért mi is mindenben összehúzzuk a nadrágszíjat. Mások meg úgy vélik, még mindíg belefér minden illuzórikus.
A Bócsai Dutra találkozóról. Ma este hívott Belák Józsi, a kezébe jutott egy meghívó erről a titkolt találkozóról, amely május 14-15-re hírdetett. Na ki a szervező, hát a Bp.-i Hofherr társaság.
Érdekes, hogy a Gödöllői beszámolóm után került ez az ötlet napvilágra. Én ott arról beszéltem, hogy a találkozóknak kell mennie a dutrákhoz és nem fordítva, ahogy eddig volt többnyire.
Én örülök, természetessen az a jó, ha több virág nyílik. Azért jegyezzük meg, nagyon dutrások lettek mostanság, olyanok is, akik annak ellenére hogy a gyárban dolgoztak, saját gyereküknek kellett volna mindíg érezzék a magyar traktort. Eddig semmit nem tettek, nincs dutrájuk, sőt elmarasztaló kijelentéseket tettek a termékükról. Valami egészségtelen versenybe fogtak, s az első és legnagyobb Dutra Baráti Kör nélkül próbálkoznak. Ám legyen. Legalább ötletbörze vagyunk nekik.
Üdvözzöllek.Jelenleg egy nagy válalkozo van képbe.Tölünk 13.kmre.Jászberény.Ö eltudja vinni 280Ft kilométer az ö kapujátol és vissza.Navigátor szerint tölünk 107km.plusz a 2x13km.De még majd tapogatozom máshol is.
eddíg nem volst semmi papírja ill volt egy adásvételi csak nem találtuk meg és így lett írva egy papír amin az szerepelt hogy meghalt az az emberke akitől anno vették és nincsenek leszármazottjai és ezt apám és a szomszéd igazolta és el kellett menni abba a faluba ahonnan vettük hogy az önkormányzat lepecsételje hogy tényleg meghalt. csak ez a papírja volt. fél százezer volt a műszaki vizsga eredetiség nemkellett majd szerdán hozza a faszi az okmányokat amivel lehet biztosítást kötni meg az okmányirodába a rendszámot és a forgalmit kikérni amit nemtudok hogy mennyibe fog kerülni de én úgyhallottam hogy a rendszám az 5 ezer a matrica rá az 3 meg gondolom a forgalmiért is kell fizetni. ha arra is kiváncsi vagy hogy a feljavítása menyibe került akkor: egy szimeringet kellett hozzá venni a kormányműhöz és két lámpát előre, amúgy minden meg volt hozzá de javarészt csak festeni kellett mert minden működött rajta gumik jók voltak a fékre rá kellett állítani és ennyi volt. de a nagy munka az mégis a lepucolása volt mert ez a Duci szerintem az életben nem látott mosást merthogy a hátsó hídon 2 centi vastagon állt az olajsár és csak kalapáccsal meg csavarhúzóval lehetett leverni még a magasnyomású sem hozta le. de az alényeg hogy átment a vizsgán már csak papírmunka van.
A kisdutra mindig látványosság számba megy. Tavaly voltam vele aratási szemlén, éppen megszáradt rajta a festék, az üvegek még benne sem voltak. Öreg, fiatal körbe állta, csodálta. Rajta volt egy 6 fejes átszántó eke, a gyerek kérdezte az apját hitetlenkedve: Elviszi azt az ekét? " El hát fiam". Kint volt a helyi TV is, jobban filmezték mint a 15 millás New Hollandot. Büszke voltam végtelen módon. A végén két sorfal közt gurultam le a mezőről.
Tegnapelött elkészült a kis Duci töltök pár képet teljes pompályáról. Tegnap el is vittük műszakira mindenki csodálta hogy milyen szép én ezt elismerésnek vettem ő volt ott a legöregebb páran fényképezkedtek is vele, körbejárták nézegették az idősebbek mondták hogy ők is ilyenen dolgoztak meg hogy nagyon jó gépek voltak. A műszaki vizsga simán ment a lassulásmérőt nem tudták feltenni sehová így csak a kerekeket kellett meg csúsztatni. a vizsgabiztosok azon csodálkoztak hogy féklámpa és irányjelző-rflektor visszajeltő is van rajta:D töltök pár képet a vizsgáztatásról. összesen 12 gép volt 7 MTZ,1 Duci, 1 Rába 25, 1 John Deree, 1 Vlagyimirec, 1 újabb Belarus. 2 gép lemaradt a képekről.
ue-50-nel kapcsolatban el is felejtettem leírni, hogy megoldottam azt a hibát ami az emelkedő fordulatra csökkenő olajnyomást okozta. Levettem az olajszűrőt hogy kipucoljam, levettem az olajszűrő tetejét, házom ki a belsejét, és az összes lemez, lefolyt. Nem volt anya rajta, ami összetartotta volna a lemezeket, és valószínűleg a lemezek közt lévő kisebb lemezek (olajsár lehúzók) közül egy oda kerűlhetett a nyomóágba. Mágnessel próbáltam kiszedni az aptó kis lemezkéket, tettem fel egy másik jó szűrőt, és az olajnyomás most nem csökken fordulatra. Hol lehet az olajnyomást állítani? Mert az olajnyomásmérőt most kiakasztja, félő hogy kimossa a csapágyakat?