Valamikor találkoztam iolyen utolag beszerelhetö jelerösitökkel, de egy gyenge rádionál nem tapasztaltam észrevehetö javulást, egy jonál meg nincs rá szükség. Ki kéne a rádiodat probálni egy másik antennával. Nem kell felszerelni, meg furkálni, csak a dugot összedugni, és menni egy probakört. igy behatárolhatnád a hibát.
Szeretném megkérdezni a hozzáértőkat, hogy a rádió "jel" erősitésére nincs valami utólag beépithető "kütyü". Városon (pesten ) kivül a Kossuth adón kivül semmi nem szól tisztán a rádión, antenna sehol nincs a gépen ( valószinűleg a szélvédő üvegben van ? ).
Orvendek :-) De ha mar kaptam valakit, akinek volt C250-es tadeja: furanak talaltam, hogy gyari adat szerint 1.800-nal van a nyomatekmaximum, de en inkabb 2.500 korul ereztem. Ez igy normalis, nincs semmi gond a feltoltovel? ( nem hinnem, hogy tuti 157 e km-nel valami baja legyen ) Olajat mit erdemes tenni bele? Kenyes a turbo az indulas, ill. leallitas elotti jaratasra? Felek, hogy joapamat nem fogom tudni ravenni erre a szokasra :-(
Valakit megkérsz, hogy járó motornál fogja be a végét, te meg végigmész a kipufogón, hallgatod, hol sziszeg. Lehet, hogy nem fog sziszegni, akkor a kezedet húzd végig a cső mellett, érezni fogod, hol fúj ki. Ha ott, ahol írtam, csak kézzel fogod érezni valószínűleg.
Ha véletlenül nem botlok annak idején a C30-asba lehet még ma is meg lenne.
Szerintem is az arany középút minden tekintetben, csak itt kevesek használtak ilyet hosszútávon, és ezért jön vissza kevés visszajelzés.
A 190 D hez képest valóban nagy a pozitív előre lépés. A C250 TD, és a C30 AMG között már kompromisszumokat kell kötni, de az AMG-t nem a komfortossága miatt szeretjük:-)))))))))
A fiam C270-ese közelebb van a C250-eshez minden tekintetben.
Jah, még egy infó a sráctól: Akik Pécsett szeretnének vásárolni efféle dolgot, azoknak információ, hogy ne járják végig potyára az üzleteket ( én már megtettem... ) : a Barta-Thermoker Kft. Közraktár utca 4-8. -ban lévő üzletében kapható.
A 2 dl olajfogyasztás, amit a nívópálcán mérsz, az a valóságban sokkal több, hiszen az olaj folyamatosan hígul. Egyrészt, ezért is van az olajcsere, mert folyóssá válik az olaj a benzintől/gázolajtól és savasodik a víztől (másrészt meg ugye szennyeződik a koromtól).
Egy srác írta egy másik fórumon: 120 km után kb. 2ml folyadék gyűlt össze a bödön alján, tehát a leválasztás műkszik. A belső szűrő is enyhén beszürkült. Szóval ahhoz képest hogy nincs számottevő kartergáza a kocsimnak, elég szépen gyűlik a trutyi.
Tényleg nem meggyőzni szeretnélek, csak egy tévhitet eloszlatni a motorolaj-fogyasztásról.
Most megfogtal, nemtom mennyi ironiat halljak ki ebbol :-))) Szo mi szo, szerintem tenyleg nagyon jo auto a C250 tade, nem is draga fenntartani, mint a CDI-ket, de azert azt sem lehet rafogni hogy lusta traktor... arany kozeput :-))) ( egyebkent nepiteletileg te is meg voltal elegedve vele, ugy olvastam )
Én is gondolkoztam ezen a leválasztós dolgon, de (azon kívül, hogy nálam sem lenne helye ) mondjuk 10.000 km. alatt egy 10 literes fogyasztású autónál nem hiszem, hogy olyan sokat számít az, hogy 1000 liter benzinnel együtt megeszik 2 dl olajat és vizet is. Ha meg kopottabb, akkor sem a kartellgázon keresztül égeti el az olaj nagy részét, hanem a gyűrűknél, szimeringeknél, stb.
Köszönöm a segítséget....ha nem baj akkor még sorolok pár gondot ami kiüt a "kis" göthösön. nem akarom eladni....860.000 kilóméter van benne! matuzsálem az öreglány :)
Off autóé, de kettős tömegű lendkerék. A nagy igénybevétel........határértékre tervezés........ esetleg chiptuning miatt a rugók leszaggatják a füleket.