Szerintem olvass utána a témának,mert teljesen bent vagy az erdőben.A kéttömegű lendkereket nem a tehetetlenségi nyomatékokkal való játszásra találták ki,hanem arra,amit a téma elején már leírtam róla.Fogadd el tényként hogy vannak a hagyományos lendkerék,rugós aggyal ellátott tárcsa,szerkezet egységek,és vannak a manapság oly divatos kéttömegű lendkerék,merev tárcsa,szerkezet cuccok.Ennyi.
Hát megjöttünk :) Kicsit izgi volt, lestem minden mutatót minden pillanatban, de végülis ahogy oda, úgy vissza is hozott minket a hófehérke :) A hidrotőkék kerepelése semmit nem csillapodott az egész úton, így az utolsó reménysugár is szertefoszlott, hogy ne kelljen javítani. Néhányszor nem indult be elsőre az autó, az indításra csak egy nagy búgást hallatott, de másodszorra mindig beadta a derekát :) Ami a legjobb az egészben, az a fogyasztás!
Tele tankkal indultunk, és hazaérkezéskor is fullra nyomtam, végig V-power, de lehet ez nem is számít...
A lényeg a 4 etap!
Összesen közel 1600 km-t mentünk, először a határon tankoltam, majd utána átlagosan 500 km-enként. Az átlagsebesség visszafelé sajnos nagyon alacsony volt, mert végig ömlött az eső :( Bár így is mentünk egyszer-kétszer 200 körül, odafelé pedig többször is mutatott 2-sel kezdődő értéket a sebesség mutató! Ja, és mindezt úgy, hogy 4 személlyel, a csomagtartó pedig telepakolva legalább 150 kiló cumóval... és a tele tank ugye még 100 liter... Vagyis az összsúlyunk kb. 2,6-2,7 tonna körül mozgott...
Íme a számok...
ODA:
158km Mosonmagyaróvár 19,9L 6724Ft 12,59 L/100km 124 Km/h átlagseb. 524km Völkermarkt 40,3L 58.4 Euro 11 L/100km 105 Km/h átlagseb.
VISSZA:
1035Km Völkermarkt 53,6L 83 Euro 10.49 L/100km 94 Km/h átlagseb. 1538 Km Alkotás út. 55L 19787 Ft 10.93 L/100km 91.5 Km/h átlagseb.
Elovigyazatossagbol ugy vannak allitva a fekeim, hogy felengedett pedallal is fognak kb 25%-ban, hogy ne lepjem at pillanatok alatt mindenhol a megengedett sebesseget...
De lehet, ebben nem értünk egyet... Apám tiszteséges munkával (30 éve állatorvos), kereste meg pl. az off Audi Allroad 2,5TDI-re valót, amit 2004-ben vett a Fáy utcában, majd' egy új ML áráért. Ez volt a vágya, összerakta rá... (azóta is szív vele, de ez már egy másik sztori, mert imádja...)
Ezt azert nem kene igy kijelenteni... s egyebkent a szoveg egyertelmuen ironikus, tehat kamu, nem kell nagy tehetseg szerintem rajonni. olvasd el figyelmesen meg egyszer.
ugyanma, csak egy benyalsz egy ilyen egyertelmu kamut? irjunk oda mercedesest is? lasd pl a totalcar-os videot, karotta, s600, kalasznyikon, fuksz, kopasz temaban :-)
ez csak megerősíti bennem a meggyőződést, hogy magyarországon TISZTESSÉGESEN nem lehet annyit keresni, amivel új X5-öst vagy ML-t vehetsz. Ergó az ilyen kocsik tulajdonosai nem közelítik meg az úriember fogalmát, azaz olyanok mint ez itt a szövegben.
Lehet egy 200-as tempó után, mikor egy családapát épp leszorított az árókba, majd őt is levakarják valamelyik villanyoszlopról!
Az összes irigy parasztnak üzenem, hogy ne találkozzunk az életben mert átmegyek a fejeteken. Engem a faluban tisztelnek baszod senki nem mer velem ilyen hangon beszélni. Irigy moslékok elveszem a vagyonotokat mindegyikőtök védelmi pénzt fog nekem fizetni mocskok. Ne várjátok meg míg felkelek a szoláriumból örüljetek hogy nem látom a béna fejeteket ebben a sötét szemüvegben. Tudjátok egyáltalán mit jelent BMW-t birtokolni? Jobb ha a hátatok mögé néztek, mert, ha egy fekete X5-öst láttok lehet hogy én ülök benne és akkor letépem a szátokat. Az autópályán általában 190-200al szoktam közlekedni aki nem takarodik le előlem azt vagy letolom az árokba vagy leszorítom a leállósávba, megállok és beverem a száját. Ilyen egyszerű. A piroson átmegyek, a rendőrt lefizetem, dugóban a síneken és a buszsávban hajtok mi kell még? BMW POWER. Über Alles. Bekaphatja minden irigy kis geci.
Hát, többek közt az ilyen tulajdonosi gárdáért szántam magam arra, hogy az audibmwMERCEDES (a három szóbajött márka anno), nem várok 50 éves koromig, hogy "épeszű, higgadt" Mercedes tulajdonos legyek...