sziasztok én múlt hét szobaton letem dutra ue28 tulajdonos kicsit redbe kell rakini de müködö képes ha valakinek lene az elsö hir ról robantot ábra és a adagoló felöl is robantot ábara nagy segitségemre lene és ha esetleg tudna valaki az adagoló melet olaj fojás hogyan orvosolható irja meg kérem képeket rakok fel a gépröl email:porumb2@citromail.hu
Régóta olvasom a fórumot, és bizony fáj a szívem egy traktorra. Egy Ue-28-ra. Nos a gondom az, hogy nincs traktorra jogosítványom. Igazából nem akarok közúton járni vele, csak a portán belül játszani és gyönyörködni benne. Esetleg a tanya mellett, földutakon, mehetek vele?
Az alábbi gépet a steyrfan.at honlapon találtam a traktor börzénél. Kiváncsiságból megkérdeztem a salzburgi eladót az áráról. 4000 euró azaz 1.100.000 Ft-ért árulja a tulaj.
Üdv!Igazából azokat a furatokat nem fagy dugónak,hanem mag dugónak hívják.Ezeknek az a szerepe,hogy a magot itt rögzítik míg köré öntik a fémet,másik szerepe amit Laci is írt,hogy ezen keresztül távolítják el a homokot.
Elnézést kérek, nem ebbe a fórumba való téma, de sürgősen tudnom kellene azt, hogy az Iseki 1500 japán kistraktor porlasztóját mennyire kell beállítani. Tudja - e Valaki? Előre is köszönöm!!!
Igen csináltam egy csonkot a vízpumpára aminek a főágára kötöttem a termosztát szabad ágát ill a mellékágba a fűtés egyikfelét.
A másikat pedig a hűtő fölső csonkja és a hengerfej közé.
Így amíg a termosztát nem nyit addig is keringeti a vizet a fűtésnél.
A jobb keringés miatt egy bilincsel leszűkítettem a főágat így jobb volt.Tőkéletes üzemben nem tudtam kipróbálni mert mint írtam mindenhol ömlött a víz a hengerfejeknél.
Amikor sikerült lelégteleníteni és forgatta a vizet a radiátorban,igen jó meleget nyomott.
Pedig az első alkalommal minuszok voltak és az ablakom is hiányos volt.Szerintem be fog válni.
Ma ,nem akarom elkiabálni de remélem megoldottam a fagydugókat .A fagydugók furatait felfúrtam 32mm re (amúgy 30mm) és a ZUK -ból megmaradt fagydugókat raktam mindenhová.Így nem kellett esztergáltatnom ill várni a mesterre.
Aki nem tudná a ZUK fagydugók egyszerű domborított lemezek .A furatba be kell ütni majd a domború felét meg kell lapítani és befeszül a helyére. a biztonság kedvéért még be is ragasztottam csapágyrögzítővel .A hengerfejek kihézagolva 1.8-ra .
A hűtőt kicseréltem ezek után nem folyhat.
Nem is értem minek kellett a hengerfejbe ennyi fagydugót rakni gyárilag ,hiszen majdnem teljesen összeérnek.Soha nem tudná kinyomni a fagy az egymás felé nézőket.
heló ojan kéreésem lene hogy ue28 hoz bekötési rajzot tudan nekem küldeni emailba nagy nagy segitség lene lehetöleg gyári könyvböl hogy el tudjam olvasni a számok jelentését elöre is köszönöm aki elküldi nekem email porumb2@citromail.hu
Jól látom, hogy a vízpumpa eljövőágra és a felső hűtőcsonkra kötötted be a fűtőradiátor tömlőit? Kérdezném, kering-e így a víz a radiátorban, s milyen a fűtés vele?
Sajnos mostanában elhanyagoltam a fórumot, gyászba vonultam. Viszont ezt féretéve, valamenyiőtöknek öröm, valakinek nem, elkezdtem a 2011 évi munkákat. Kukoricaszárat és trágyát hordok mostanában. Teszek fel pár fényképet. (bocsánat a sok képért)
Videókat találtok a youtube.com oldalon a szokásos néven.
Nem utolsó sorban gratulálok pléhúsznak, hogy megszerezte az ezredest!!!
Ma végre a végére jártam a folyásnak.Nem egyszerű menet de ha minden igaz holnap teljesen kész.
Ehhez tudni kell azt hogy amikor megvettem a gépet a motorblokkban az összes fagydugót ki kellett cserélni. Szét voltak rohadva.A régi tulaj adott hozzá vagy 10 db-ot
A hengerfejben is van db-onként 4 nagy meg egy kicsi.Ma derült ki hogy ezek is teljesen oda vannak.Ezeket is cserélni kell.
Hát ez volt az alattomos vízfolyás oka,a hengerfej alól ami nem isonnét folyt csak alászivárgott.
Szia Tomi.Sajnos nincs szerencséd.Én is dolgozom J.berénybe a Hütögépgyárba.És pont délutános vagyok.délelött otthon vagyok.10-10.30 óra kivétel.Sajnálom.Délután csak a fiam van otthon.Talán egyszer ösze jön.Jászboldogházán van a gép.Üdv.
Szerdán, 16.- án Jászberénybe dolgozom, du. 4.-ig. Utánna szívesen megnézném élőben is a gépedet, ha te is ráérsz. Pontosan hol laksz, merrefelé 13 km? Én Gyöngyösi vagyok. Ha ráérsz, küldj légyszi email- ben pontos elérhetőséget, és egy telószámot.
A motorcserebere a felfogatócsavarok szintjén akadálymentes, úgy tudom hogy egyforma a blokk onnan nézve... de a teljesítménytöbblet éppen a 4400- asnál tönkreteheti a hajtásláncot.
Az még a huszonnyolcas technológiájával készült, és nem száz ló elviselésére...
Amikor pedig valamit el kell húzni, akkor hajlamos az ember előcsalni az egész ménest a tartalékból... és jöhet a reccs.