Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

jozsitraktor Creative Commons License 2011.03.14 0 0 9106

Gratulálok a kis ducihoz sok szerencsét hozzá. Milyen a gép? Teszel fel képet?

Előzmény: kis dutrás (9104)
jozsitraktor Creative Commons License 2011.03.14 0 0 9105

De igen azt tisosz! Elkelt és lehet holnap boldog Dutra tulajdonos leszek......

Előzmény: tisosz (9103)
kis dutrás Creative Commons License 2011.03.14 0 0 9104

sziasztok én múlt hét szobaton letem dutra ue28 tulajdonos kicsit redbe kell rakini de müködö képes ha valakinek lene az elsö hir ról robantot ábra és a adagoló felöl is robantot ábara nagy segitségemre lene és ha esetleg tudna valaki az adagoló melet olaj fojás hogyan orvosolható irja meg kérem képeket rakok fel a gépröl email:porumb2@citromail.hu

köszönöm a segitséget elöre is

 

tisosz Creative Commons License 2011.03.14 0 0 9103

Ma hasítottam az m3-ason Pest fele délelött.Egy terepjáró nem a  te ill a volt traktorodat szállította?

Előzmény: jozsitraktor (8960)
hátsólámpa Creative Commons License 2011.03.14 0 0 9102

Tisztelettel Üdv mindenkinek!

 

Régóta olvasom a fórumot, és bizony fáj a szívem egy traktorra. Egy Ue-28-ra. Nos a gondom az, hogy nincs traktorra jogosítványom. Igazából nem akarok közúton járni vele, csak a portán belül játszani és gyönyörködni benne. Esetleg a tanya mellett, földutakon, mehetek vele?

 

Köszönettel!!

szhelyi69 Creative Commons License 2011.03.14 0 0 9101

 

Az alábbi gépet a steyrfan.at honlapon találtam a traktor börzénél. Kiváncsiságból megkérdeztem a salzburgi eladót az áráról. 4000 euró azaz 1.100.000 Ft-ért árulja a tulaj.

dutrás patrikv Creative Commons License 2011.03.14 0 0 9100

Meg tudja nekem  mondani valaki hogy a gödöllői gépmúzeumba mennyi a belépő???

Mrnagi Creative Commons License 2011.03.14 0 0 9099

Szia Peti!

 

Mégegyszer kösz a képeket, mindent kérdeztek és leírtá ami érdekelt ezzel kapcsolatban. A hidraulika fordítva működik a 28-hoz képest, ahogy mondod.

Előzmény: peti ue50 (9097)
MDW Creative Commons License 2011.03.14 0 0 9098

Üdv!Igazából azokat a furatokat nem fagy dugónak,hanem mag dugónak hívják.Ezeknek az a szerepe,hogy a magot itt rögzítik míg köré öntik a fémet,másik szerepe amit Laci is írt,hogy ezen keresztül távolítják el a homokot.

Előzmény: peti ue50 (9091)
peti ue50 Creative Commons License 2011.03.14 0 0 9097

Oké rendben megértettem meg egyébként sem tudni hova kerül élete során.

Pont tőled akartam kérdezni ,hogy az 50-esen fordítva lenne a hidraulika le ill fel.

Mert ma raktam össze teljesen a rendszert és ha lenyomom a szabályzókart akkor emel ha felhúzom sűllyeszt.Egy kicsit furcsa.

Te biztosan tudod a választ.Előre is kössz.

Előzmény: dutráslaci (9095)
balber28 Creative Commons License 2011.03.13 0 0 9096

Elnézést kérek, nem  ebbe a fórumba való téma, de sürgősen tudnom kellene azt, hogy az  Iseki  1500 japán kistraktor porlasztóját mennyire kell beállítani. Tudja - e  Valaki? Előre is köszönöm!!!

dutráslaci Creative Commons License 2011.03.13 0 0 9095

Tudod Petikém,valahol ki kellett piszkálni az önés után a víztérből a gyantás homokot.

Előzmény: peti ue50 (9091)
hotib Creative Commons License 2011.03.13 0 0 9094

Leveszed az adagolót és a fogasléchez  teszel be egy víztér gumi gyűrűt.

Előzmény: kis dutrás (9093)
kis dutrás Creative Commons License 2011.03.13 0 0 9093

adagolo melet foik az olajam hogyan orvosolható??

Kisdutrás Géza Creative Commons License 2011.03.13 0 0 9092

Tiszteletem kis dutrás!

Emilben küldtem a rajzot, remélem segíthettem.

Előzmény: kis dutrás (9089)
peti ue50 Creative Commons License 2011.03.13 0 0 9091

Üdv

 

Igen csináltam egy csonkot a vízpumpára aminek a főágára kötöttem a termosztát szabad ágát ill a mellékágba a fűtés egyikfelét.

A másikat pedig a hűtő fölső csonkja és a hengerfej közé.

Így amíg a termosztát nem nyit addig is keringeti a vizet a fűtésnél.

A jobb keringés miatt egy bilincsel leszűkítettem a főágat így jobb volt.Tőkéletes üzemben nem tudtam kipróbálni mert mint írtam mindenhol ömlött a víz a hengerfejeknél.

Amikor sikerült lelégteleníteni és forgatta a vizet a radiátorban,igen jó meleget nyomott.

Pedig az első alkalommal minuszok voltak és az ablakom is hiányos volt.Szerintem be fog válni.

Ma ,nem akarom elkiabálni de remélem megoldottam a fagydugókat .A fagydugók furatait felfúrtam 32mm re (amúgy 30mm) és a ZUK -ból megmaradt fagydugókat raktam mindenhová.Így nem kellett esztergáltatnom ill várni a mesterre.

Aki nem tudná a ZUK fagydugók  egyszerű domborított lemezek .A furatba be kell ütni majd a domború felét meg kell lapítani és befeszül a helyére. a biztonság kedvéért még be is ragasztottam csapágyrögzítővel .A hengerfejek kihézagolva 1.8-ra .

A hűtőt kicseréltem ezek után nem folyhat.

Nem is értem minek kellett a hengerfejbe ennyi fagydugót rakni gyárilag ,hiszen majdnem teljesen összeérnek.Soha nem tudná kinyomni a fagy az egymás felé nézőket.

 

Előzmény: Törölt nick (9088)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.13 0 0 9090

Üdv,

 

Nem tudlak elérni telefonon, nem fogadsz hivást.

 

Megnéztem a portát, de nem sok eredményel, nem adja el, vagy nagyon nagy árat kér érte.

Előzmény: joebatyo (9023)
kis dutrás Creative Commons License 2011.03.13 0 0 9089

heló ojan kéreésem lene hogy ue28 hoz bekötési rajzot tudan nekem küldeni emailba nagy nagy segitség lene lehetöleg gyári könyvböl hogy el tudjam olvasni a számok jelentését elöre is köszönöm aki elküldi nekem email porumb2@citromail.hu

 

Törölt nick Creative Commons License 2011.03.13 0 0 9088

Jól  látom, hogy a  vízpumpa eljövőágra  és a  felső hűtőcsonkra  kötötted be a  fűtőradiátor tömlőit?  Kérdezném,  kering-e  így a  víz a    radiátorban, s milyen a  fűtés vele?

 

Előzmény: peti ue50 (9086)
DutrásRicsi16 Creative Commons License 2011.03.13 0 0 9087

Üdvözlök minden Dutrást!!!!

 

Sajnos mostanában elhanyagoltam a fórumot, gyászba vonultam. Viszont ezt féretéve, valamenyiőtöknek öröm, valakinek nem, elkezdtem a 2011 évi munkákat. Kukoricaszárat és trágyát hordok mostanában. Teszek fel pár fényképet. (bocsánat a sok képért)

Videókat találtok a youtube.com oldalon a szokásos néven.

 

Nem utolsó sorban gratulálok pléhúsznak, hogy megszerezte az ezredest!!!

 

peti ue50 Creative Commons License 2011.03.12 0 0 9086

Üdv

 

Ma végre a végére jártam a folyásnak.Nem egyszerű menet de ha minden igaz holnap teljesen kész.

Ehhez tudni kell azt hogy amikor megvettem a gépet a motorblokkban az összes fagydugót ki kellett cserélni. Szét voltak rohadva.A régi tulaj adott hozzá vagy 10 db-ot

A hengerfejben is van db-onként 4 nagy meg egy kicsi.Ma derült ki hogy ezek is teljesen oda vannak.Ezeket is cserélni kell.

Hát ez volt az alattomos vízfolyás oka,a hengerfej alól ami nem isonnét folyt csak alászivárgott.

 

Íme a képek az egyedi fűtésemről

 

 

DömperesÖreg Creative Commons License 2011.03.12 0 0 9085

  Hát ha ök ennyiért elviszik az nagyon jó ár.Én tölem meg kapnak 20l.gázolajat.

Előzmény: pléhúsz (9075)
DömperesÖreg Creative Commons License 2011.03.12 0 0 9084

Szia Tomi.Sajnos nincs szerencséd.Én is dolgozom J.berénybe a Hütögépgyárba.És pont délutános vagyok.délelött otthon vagyok.10-10.30 óra kivétel.Sajnálom.Délután csak a fiam van otthon.Talán egyszer ösze jön.Jászboldogházán van a gép.Üdv.

Előzmény: t. tomi (9083)
t. tomi Creative Commons License 2011.03.12 0 0 9083

Szia Dömperes!

Szerdán, 16.- án Jászberénybe dolgozom, du. 4.-ig. Utánna szívesen megnézném élőben is a gépedet, ha te is ráérsz. Pontosan hol laksz, merrefelé 13 km? Én Gyöngyösi vagyok. Ha ráérsz, küldj légyszi email- ben pontos elérhetőséget, és egy telószámot.

 

Üdv: Tomi

dbazsi74 Creative Commons License 2011.03.12 0 0 9082

Így igaz. Én decemberben vettem a gépet és januárban irattam át és ezek a papírok mind kellettek hozzá.

Előzmény: .búsmagyar (9078)
.búsmagyar Creative Commons License 2011.03.12 0 0 9081

Erre lettem volna igazán kíváncsi, hogy egyezik-e a furat. Köszönöm.

Előzmény: endrebá (9080)
endrebá Creative Commons License 2011.03.12 0 0 9080

A motorcserebere a felfogatócsavarok szintjén akadálymentes, úgy tudom hogy egyforma a blokk onnan nézve... de a teljesítménytöbblet éppen a 4400- asnál tönkreteheti a hajtásláncot.

Az még a huszonnyolcas technológiájával készült, és nem száz ló elviselésére...

Amikor pedig valamit el kell húzni, akkor hajlamos az ember előcsalni az egész ménest a tartalékból... és jöhet a reccs.

Előzmény: .búsmagyar (9044)
gajtox Creative Commons License 2011.03.11 0 0 9079

Az 1000-es nekem is most fog majd műszakira menni,nekem is azt monták hogy kell eredetiség vizsgálat.

Előzmény: luigi5 (9077)
.búsmagyar Creative Commons License 2011.03.11 0 0 9078

Hidd el kell, utána jártam ,mert a miénk is előtte áll.

A BM rendelet szerint lassú járművel, illetve annak pótkocsijával közúti forgalomba akkor lehet részt venni, ha azt 

* nyilvántartásba vették, 
* igazoló lappal - rendelkezik, 
* törzskönyvvel látták el, és 
* érvényes rendszámtáblája van." 

 

Nekem ezt a tájékoztatást adták:

Árak: 

műszaki:
üzembe helyezés: 30000 
műszaki: 7760 
összkerék 4100 
41860 

Rendszám 8500 
forgalmi 4000 
Törzskönyv 6000 
60360 
Eredetiségi vizsga:20 000 
80400 

Ehhez jön még a biztosítás: kb. 20 000

 

 

 

Előzmény: luigi5 (9077)
luigi5 Creative Commons License 2011.03.11 0 0 9077

a biztosítás az 10, eredetvizsga meg nemkell szerintem egyrész mert nem szóltak meg a műszaki elött lett volna amúgy meg 20 ezer ft

Előzmény: .búsmagyar (9076)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!