Vagyok fiúk-lányok, csak elnyúlt a hétvégi programom. :( Nem voltam a gép előtt, nagyon rendesek vagytok, hogy hiányoltatok!!:-)) Ma még el kell mennem Balatonszentgyörgyre, de este már leszek!
Szorgalmas látogatója vagyok a a használtautó keseskedő oldalodnak ( MAX-CAR kereskedés ). Az E250-es ről lekéstünk ,pedig az is jó vétel volt. A tartalékkulcs engem is megtréfált, szöcske betanitotta csak az volt a baja.
Sajnos még mindig valahogy lehet csalni a benzinkutaknál is. Nekem 110 litert tankoltak egyszer ( 100 literes a tank, és még volt benne szerintem vagy 10 liter ). Nem értem a módszert ( nem is akarom ) de nagyon elkeseritő. Nem tudom, hogy lehet a csalás ellen védekezni.
Hát az elképzelhető, hogy kicsit "más" ott a kútfej...mármint ha nem teli tankolsz, hanem 5000ért, akkor csak a számláló mutatja a megfelelő mennyiséget, be ne mfolyt annyi a tankba... tankolj teli annál a kútnál egy kvázi üres tankra, aztán ha több megy bele mint a gyári érték, akkor jegyzőkönyv, stb stb.
A következő a problémám. Azt tapasztalom néha, hogy ha egy bizonyos olcsóbb kútnál tankolok, a kocsi lényegesen kevesebb km-t megy le a következő tankig. Számokban ez anniyt jelent, van hogy 7.5-t fogyaszt a kocsi, de van hogy 10-et. 2.5 TD automatám van, klímázni mindig szoktam, de szerintem a 8 max. 8.5 a reális. Másrészt a normális fogyasztást a MOL-nál tapasztalaom, ahol kicsit drágább a gázolaj, az olcsó kisebb kutaknál, előfordul, hogy sokkal kevesebbet megy el ugyanabból a pénzből. Elvileg a vezetési stílusom mindig ugyanaz, megnéztem nem szivárog e adagolóból a gázolaj, de mindenhol száraz, szóval előfordulhat, hogy a kútnál vernek át?
Van hogy pl. 5000 Ft-ból 230 km-t is elmegyek, de van 160 km után már jelzi, hogy tankolni kellene. Kicsit furcsának találom. Ki milyen benzinkútat javasol ?
Valszeg a tartalék nem eredeti, vagy csak nem ismeri fel az immo , a kulcsolvasó. Ha infrával nyit, zár a tartalék akkor csak újra kell tanítani az immonak.