Tegnap történt egy sajnálatos baleset ősszetört az 50-es.
Kidobta a mászót amikor engedtem lefelé kb 2.5 m3 fát,egy elég szép lejtőn.
A domb alján kb 50 km/h-val mehettem a fék ezt már nem fogta pedig tapostam.
Aztán be a szemközti erdőbe elég nagyot csattant.
Megúsztam ez a lényeg kissebb sérüléssel. Még nem tudom hogy fogom talpra állítani.Az első hajtásház megnyílt kb 15 cm-re ,az első híd jobb fele hátrahajlott .
a két kerék majdnem összeér. A fülke és a hátsó rész megúszta .
Ráadásul olyan helyen van hogy csak szétszedve tudom lehozni. Ha elmegy ez az eső megyünk szétkapjuk.
Az lesz az első dolgom hogy átalakítom a féket valami levegősre v.szervósra.
Kérem mindannyiótokat , hogy elsőhíd ill bontott váltó tekintetében segítsen ha tud
Persze ,a saját Schillingejeikből! Urbangend !Előbb vettek a sofőrök kacsintósbuxtárcát, nylonhaisnyát, orkánjackiet , mint Steyr-gumigyűrűt.
Egyébként az össze hazai farosban hazai gyártású dugattyú van. Senki sem tett bele se Kolbenschmidt-et, se Mahle-t.De hát mindíg vannak okosok, akik mindent jobban tudnak.
Tegnap én is próbáltam vízzel indítani az ezrest, nem szivárgott, spriccelt belőle a víz. hengerfej alól, fagydugókból. Ahonnan csak lehetett. Járattam egy darabot, hát nem lett szürke az olaj.
Biztos van minőségi különbség a német dugattyút illetően, de az eredeti magyar sem marad el az eddig bizonyított km futásokat tekintve.
Méltán világhírű Drapál János motorversenyzővel beszéltem, s bevezetett a neki átalakított Ikaruszába, akkor 600 000 km volt benne, javítás nélkül. Sajnos a csepel motort lerontotta, az a filléres probléma, amit hengerfej tömítésnek nevezünk, örökké taknyos volt. A többi cuccos kiváló.
A D4KB-ék már megkapták a létezhető összes motort a 100 LE körüli tartományban és olyan szánalmas féle átalakítások születtek.
Az osztrákok a komplett új hengerfejet a szigetszentmiklósi börzén veszik.
Én talán most már harmad ízben kérem tőled az elérhetőséged, de nem kaptam választ. Van ezzel valami probléma?
Tisztelt Joebatyo! Gratulálunk az új gépedhez,sok hibamentes üzemórát kívánunk!Ha netán valamikor felénk jársz nézz be,szívesen látunk!Lassan kezdjük szétbontani az 50 est!Üdv Miklós és Szabolcs!