Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2012.06.10 0 0 571226

Akkor csendben is volt... Hogy lehetek ilyen hanyag, hogy nem vettem fel akkoriban videóra... :-/

Előzmény: Törölt nick (571225)
Törölt nick Creative Commons License 2012.06.10 0 0 571225
alapjáraton zárva kell lennie,ennyit tudok rola
Előzmény: Törölt nick (571224)
Törölt nick Creative Commons License 2012.06.10 0 0 571224

Szerintem igen, de őszintén szólva erre már nem annyira emlékszem. Valami ilyesmi a kattogás, csak az említett fordulaszámnál még sűrűbb, illetve alapjáraton nem is volt:

Előzmény: Törölt nick (571223)
Törölt nick Creative Commons License 2012.06.10 0 0 571223
hideg és meleg motornál egyaránt jött a kattogás ?
Előzmény: Törölt nick (571222)
Törölt nick Creative Commons License 2012.06.10 0 0 571222

Hát, én most nem tudok, de nem is bánom. Nagyon bántotta a fülemet. 50-el városban 4.-ben, 5.-ben egyenletes tempónál, mozdulatlan gázpedállal produkálta mindig. Túl csendes volt a kocsi, így hallottam...

Előzmény: Törölt nick (571221)
Törölt nick Creative Commons License 2012.06.10 0 0 571221
én amugy a tank szellözését ellenöriztem ezzel a modszerrel, valaki mutathatna egy ilyen kattogást
Előzmény: Törölt nick (571219)
Törölt nick Creative Commons License 2012.06.10 0 0 571220

Egy biztos, hogy diagnosztika szerint a kattogós állapot tökéletes, ha lehúzod a csatlakozót, az egyből hibaüzenetet küld, és csak géppel lehet törölni, nem felejti el akkusaru levétellel.

Előzmény: Törölt nick (571219)
Törölt nick Creative Commons License 2012.06.10 0 0 571219

Erre pontosan nekem még senki nem tudott válaszolni. A tapasztalat alapján úgy tűnik, hogy annak úgy kell működni, csak az elhasználódás következtében elkezd hangosabb lenni. Fordulatszám függő természetesen ennél is. Van bizonyos forudlatszámtartomány, ahol nagyon sűrű volt a zaja. 1200-1500 között, ha jól emlékszem. Alatta, fölötte nem volt észrevehető.

Előzmény: Törölt nick (571218)
Törölt nick Creative Commons License 2012.06.10 0 0 571218
azért kattog mert szakaszosan müködik vagy mert rossz?

Az enyémben a fordulatszámtol függöen szakaszosan müködik de az most elfelejtettem hogy a gyujtástol vagy az egyik befecskendezö szelep vezérlésétöl kapja a jelet
Előzmény: Törölt nick (571215)
Törölt nick Creative Commons License 2012.06.10 0 0 571217

És persze, ha kattog, akkor nincs megszorulva, mert akkor nem tudna mozogni, és nem lenne hangja.

Előzmény: Törölt nick (571215)
Törölt nick Creative Commons License 2012.06.10 0 0 571216

Arról, hogy ilyen történt volna, én még nem hallottam, persze megeshet, de nem ez a jellemző probléma.

Előzmény: Törölt nick (571214)
Törölt nick Creative Commons License 2012.06.10 0 0 571215

Az én tankomat ne szívja csak, elég amit a motor kiszív belőle. :-))) Visszakanyarodva a kezdetekhez, itt azon volt a hangsúly, hogy attól, hogy kattog, attól működik, nincs baj, csak zavaró a hangja. Ha lehúzzuk a csatit, akkor nincs hangja, és zárva van, de a motor ugyanúgy jár, csak a szénszűrőn keresztül több megszűrt benzingőz távozik a tankból.

Előzmény: Törölt nick (571212)
Törölt nick Creative Commons License 2012.06.10 0 0 571214
ha épp nyitott állapotában megszorult vagy eltört benne valami
Előzmény: Törölt nick (571213)
Törölt nick Creative Commons License 2012.06.10 0 0 571213

De miért maradna nyitva? :-)

Előzmény: Törölt nick (571211)
Törölt nick Creative Commons License 2012.06.10 0 0 571212
nekem könnyü megoldani mert a szelepen két csö van és egy toldoval összekötöttem öket igy állandoan szivta a tankot
Előzmény: Törölt nick (571210)
Törölt nick Creative Commons License 2012.06.10 0 0 571211
a nyitva maradt caniszter szelep története akkor is ugyan az ,függetlenül attol hogy hol a szelep,

imitáltátok a nyitva maradt szelep történetét is? Akkor milyen co értékek jöttek ?
Előzmény: Törölt nick (571209)
Törölt nick Creative Commons License 2012.06.10 0 0 571210

Ezt hogyan oldottad meg, hogy nyitva maradjon a szelep? Ha lehúzom a csatit, akkor zárva van...

Előzmény: Törölt nick (571204)
Törölt nick Creative Commons License 2012.06.10 0 0 571209

Anno a Megane-val végig játszottam, volt minden, mert annál volt kikötve is, bekötve is, mértek zöldkártyát, ki-be kötve, mindent, így tudom. :-)

Előzmény: Törölt nick (571208)
Törölt nick Creative Commons License 2012.06.10 0 0 571208
igen ebben igazad van,az enyémen külön van a szelep a szivotorkon
Előzmény: Törölt nick (571207)
Törölt nick Creative Commons License 2012.06.10 0 0 571207

Neked az aktívszénszűrőn van a mágnesszelep? Most lényegében a mágnesszelep kikötéséről van szó, ha kikötöd, zárva van. 16V motorokon tuti nem okoz semmiféle alapjárat problémát, sőt, a co-t sem emeli. Ebben biztos vagyok. :-)

Előzmény: Törölt nick (571204)
Törölt nick Creative Commons License 2012.06.10 0 0 571206
ezzel még nincs vége,ha a tank szellözése eldugult vagyis ahonnan friss levegö megy a tankba,akkor egyböl az a helyzet áll elö mintha a tanksapka ki lenne véve,ugyanis vákum keletkezik a tankban

na én ezt az egészet végig játszottam ahogy a könyvben le van irva,azzal különbséggel hogy nem kompresszorral nyomattam hanem a járo motor viselkedését figyeltem
Előzmény: Törölt nick (571203)
Törölt nick Creative Commons License 2012.06.10 0 0 571205
viszont ha a tanksapkát kiveszed akkor elzár a tanknál a szelep és annak ellenére hogy a caniszter szelep nyitva maradt,a csö elzárodik és visszaáll az eredeti alapjárat, igaz elöször le akar fulladni a motor de utána az alapjárati motor beáll rendesen
Előzmény: Törölt nick (571203)
Törölt nick Creative Commons License 2012.06.10 0 0 571204
igen okoz problémát,ha nyitva marad a caniszter szelep alapjáraton,akkor megemelkedik az alapjárat a plusz benzin-levegö keverék miatt amit a tankbol sziv,viszont ezt le tudja küzdeni az alapjárati léptetö motor és beáll a rendes alapjárat,ezt igy kiprobáltam,ellenben lehet hogy a co magas lesz töle
Előzmény: Törölt nick (571203)
Törölt nick Creative Commons License 2012.06.10 0 0 571203

Azért ha valamit rosszul tudok, javítsanak ki az okosabbak. :-)

Törölt nick Creative Commons License 2012.06.10 0 0 571202

Önmagában nem, ugyanúgy szellőzik a tank, és hibajelzést sem ad. Ha lehúzod a csatlakozóját, akkor ad hibajelzést, de ugyanúgy szellőzik a tank, viszont nem kattog. (tankszellőzéssel csak akkor van probléma, ha a betöltőnyílásnál dugul el, de az a kocsi hátulján van...) Problémát akkor okoz ez a kattogás, ha zavarja a sofőr érzékeny fülét. :-)

Előzmény: citati (571201)
citati Creative Commons License 2012.06.10 0 0 571201

Okozhat valami problémát ez a kattogó szelep?

Előzmény: Törölt nick (571183)
Törölt nick Creative Commons License 2012.06.10 0 0 571200
azota elég sokszor elmentem az erzsébeti tescohoz,de nem hozott nekünk senki semmit :)
Előzmény: Jankli (571199)
Jankli Creative Commons License 2012.06.10 0 0 571199

Há' hogyne emlékeznék :)

 

Kíváncsi vagyok, jön-e válasz.

Előzmény: Törölt nick (571197)
Jankli Creative Commons License 2012.06.10 0 0 571198

Szerintem nem, hacsak nem '99-es év végi az autó, ami 2000-ben került forgalomba.

Előzmény: Törölt nick (571193)
Törölt nick Creative Commons License 2012.06.10 0 0 571197
még ilyenekre emlékszel? Már azt is elfelejtettem hogy egy pár hátso sárgumi is jönne ;)
Előzmény: Jankli (571196)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!