Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

szalaics Creative Commons License 2012.12.17 0 0 32274

 

És már nem is volt hiábavaló a fotózásom! :D

Előzmény: Törölt nick (32268)
Törölt nick Creative Commons License 2012.12.17 0 0 32273

Volt már dolgod nővel ha jól emlékszem, akkor vissza, de már régen feltalálták a zseblámpát és a tükröt is :DDDDDDD

Előzmény: Batman72 (32271)
paradicsom007 Creative Commons License 2012.12.17 0 0 32272

Köszönöm mindenkinek a segítséget!!

Batman72 Creative Commons License 2012.12.17 0 0 32271

Nagyon jó,köszönöm!

 

Bár nem tudom,hogy ezt vajon vissza tudom dugni,ha befekszem a kesztyűtartó alá,vagy ki kell szednem a műszerfalat? :)

Előzmény: Törölt nick (32268)
Törölt nick Creative Commons License 2012.12.17 0 0 32270

Keress rá itt a szerelő szóra bal oldalt kiad pár embert.

60 ezer volt a porlasztócsúcsban a szelep cseréje

25 e ft-t ujítanak fel komlett egyet amit én tudok, nem volt olcsó a tied :(

 

Nem tudom hogy normális e a buborék az üzemanyag rendszerben?

Szerintem nem, de hátha másnak nem ez a véleménye:D

 

Az akksi már benne volt mikor 2 éve vettem.

Nézd meg a gyártási dátumát, ha 4-5 éves vegyél ujat.

Előzmény: paradicsom007 (32269)
paradicsom007 Creative Commons License 2012.12.17 0 0 32269

Pesten.

60 ezer volt a porlasztócsúcsban a szelep cseréje.

Valami átfolyást mértek és ott adta ki azt az adatott, hogy az egyiknek nagyon rossz az értéke. A többinek meg nem annyira rossz.

Nem tudom hogy normális e a buborék az üzemanyag rendszerben?

Lemerült az akksi. de érdekes hogy bika kábellel se pörgette (miután vártunk egy kis időt a töltéssel) vickósan. (ezért gondoltam önindítóra)

Az akksi már benne volt mikor 2 éve vettem.

Ha tudtok szerelőt azt megköszönöm.

Előzmény: Törölt nick (32264)
Törölt nick Creative Commons License 2012.12.17 0 0 32268

Kedves Denevérbarátunk, nézdcsak mit találtam Szalaics cartás tollából, itt aztán szépen látszik :D

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=118005855&t=9098903

Előzmény: Batman72 (32182)
paradicsom007 Creative Commons License 2012.12.17 0 0 32267

Ebben igazad van. Amikor megvettem nem volt gond feltartani. Most meg nem akarom így eladni, hogy más "szívjon" vele. Ha tudtok valami jó szerelőt aki itt van pesten azt megköszönném.

Előzmény: advocatusdiaboli (32263)
paradicsom007 Creative Commons License 2012.12.17 0 0 32266

Ha hidegen indítom (és beindul) akkor füstöl kb. 5-10 másodpercig kicsit.

Előzmény: mov (32262)
Törölt nick Creative Commons License 2012.12.17 0 0 32265

Egyik sem, ha rendben van minden nem füstöl sem fehéret, sem feketét, egyszerűen olyan mint a benzinesek. Természetesen padlógáznál kormosnak kell lenni, itt sem fehérnek a füstnek, de nem hidegen padlózva :D

Előzmény: mov (32262)
Törölt nick Creative Commons License 2012.12.17 0 0 32264

Hol élsz, mondunk szerelőt.

A 4 porlasztócsúcsból 1 nagyon rossz volt a többi meg "csak" rossz volt. Nem volt pénzem így csak azt az egyett javítttam meg.

Mennyiért?

Ha rossz valami az rossz, nem kicsit-nagyon....

 

már az indítás közepén megadta magát.

Lemerült az akksi gondolom, kezd azzal, hogy kölcsönkérsz - bár én inkább vennék - egy nagyobb és jó akksit azzal próbálkozz. Mennyi idős ez ?

 

Szerinte azért indul nehezen, mert ez magasnyomású diesel és idő kell míg létrehozza a magas nyomást.

Váltsz szerelőt szerintem.

Előzmény: paradicsom007 (32261)
advocatusdiaboli Creative Commons License 2012.12.17 0 0 32263

Elkéne vinni egy valóban felszerelt, clip diagnosztikára is felműszerezett, a típushoz kompetens szakszervizbe, és akármennyire is fáj, rendbe rakatni, amit kell. Ha rosszak a porlasztócsúcsok - akkor fel kell őket újíttatni vagy cserélni, akkor is, ha sokba kerül - mert így csak végül tönkremegy minden. Ha nincs keret életben tartani egy ilyen autót - akkor le kell cserélni egy régi, karburátoros benzinesre, az olyan, amilyen, de olcsón életben tartható.

Előzmény: paradicsom007 (32261)
mov Creative Commons License 2012.12.17 0 0 32262

Csak kíváncsiság képpen: a "beindulás után füstöl" az azt jelenti, hogy beinduláskor hidegben időnként kijön egy kis füst, vagy indulás után füstöl egy ideig?

Előzmény: Törölt nick (32258)
paradicsom007 Creative Commons License 2012.12.17 0 0 32261

Köszönöm a választ!

150 000 km van benne. (de lehet hogy több mert használtan vettem 2 éve) A 4 porlasztócsúcsból 1 nagyon rossz volt a többi meg "csak" rossz volt. Nem volt pénzem így csak azt az egyett javítttam meg. Utánna beindult mindíg de akkor is csak "hosszabb" indítás után. vagyis nem "pöc-röf".

Mostanában amikor mínusz 2-3 fok volt 1-2 napos állás után csak 1 X lehetet próbálkozni. a következő próbálkozásnál már az indítás közepén megadta magát. Pedig töltésem van és az akksi is zöldet jelez. (de ez lehet hogy nem számít) Viszont mikor melegen megállítom és próbálom újra indítani, akkor rapszódikus. Vagy beindul elsőre de akkor is csak az indítás közepén (nem pöc-röf) vagy az 5.-re sem. Viszont ha betolom, akkor egyből indul. Beindításnál csak minimáálisan füstöl és 10 másodperc múlva már egyáltalán nem. Ha már üzem meleg és menetközben odalépek neki, akkor úgy füstül mint a többi diesel motor, feketén. Amíg hideg addíg "egyenetlenül" jár a motor.  Ha bemelegszik (1-2 perc) akkor már tökéletes.

A szerelő azt mondja hogy javítani kell a porlasztócsúcsot és az adagolót. Szerinte azért indul nehezen, mert ez magasnyomású diesel és idő kell míg létrehozza a magas nyomást. Az önidítót mondta még esetleg hogy hol jó hol nem. Szerintem ha meleg, legalább akkor kéne neki egyből indulnia.

Azért érdeklődök hátha egy önindító felújítással és esetleg egy nagyobb akksi beszerzéssel (most 64 ah EXIDE van benne, de hogy ennek kicsi az indító áramaerőssége) megúszhatnám. viszont ha porlasztócsúcsot kell javítani és esetleg az adagolót az nagyon húzós lenne.

Köszi

Előzmény: Törölt nick (32258)
advocatusdiaboli Creative Commons License 2012.12.17 0 0 32260

Eurotax áron semmit nem lehet eladni. Már évekkel ezelőtt sem lehetett - ma meg már nemegyszer a fele inkább a mérvadó...

 

És azért ez nem egy rocket-science, ha egy éve árulod az autódat, és az irányár hallatán leteszi mindenki a telefont - akkor szerintem nincs is miről beszélni, teljesen nyilvánvaló, hogy rosszul lett megállapítva az irányár...

De, hogy arányokat lássunk, amikor én legutóbb, kb. másfél éve eladtam az egyik kocsimat, akkor azt az Eurotax 3.4-re árazta, eladni 2.6-ért tudtam... Annyiért is csak nehezen, gyorsan és könnyen 2.2-2.3 körül lett volna rá vevő... Ha ragaszkodsz továbbra is az Eurotaxhoz, akkor jó eséllyel kb: harmadával többért fogod kínálni a jószágot, mint amit az ténylegesen tud a piacon, és persze így eladni ezt teljesen, totálisan esélytelen...

Előzmény: fvcc (32256)
stevie-13 Creative Commons License 2012.12.17 0 0 32259

Nahát? Rosszul számol az EurotaxGlass's ?

 

 

Az Eurotaxot kizárólag a biztosítók használják ellopott/totálkáros autók értékmegállapítására.

 

Amióta elterjedtek a netes használtautó adatbázisok, a kínálati árakat sokkal pontosabban lehet azok alapján belőni.

 

Listázd ki a tiédhez hasonló autókat (ugyanaz a motor, felszereltség, de vedd bele a tiédnél fiatalabb autókat is). Mondjuk kijön húsz találat. Az első két-három legolcsóbb általában problémás, a következő ötöt el lehet adni belátható időn belül. A többi csak dísznek van ott.

Előzmény: fvcc (32256)
Törölt nick Creative Commons License 2012.12.17 0 0 32258

Mennyi km?

Mi volt javítva mostanság?

Karbantartás mikor volt ?

 

Lehet hogy kevés az indító áram?

Ha sokat teker nem hiszem.

Amúgy betolni lehet, régi tévhit már ez.

 

a porlasztócsúcsokat is javítani kéne

Nyilván ez sem segíti az indítást, beindulás után füstöl?

Voltál e már szerelőnél a kocsival?

Előzmény: paradicsom007 (32257)
paradicsom007 Creative Commons License 2012.12.17 0 0 32257

Tisztelt márkatársak!

 

Ezúton lenne egy kérdésem. Van nekem egy 2005 -s Renault Scenicem 1.5 dci 101 LE-s. A problémám, hogy nehezen indul. Sokat teker az önindító mire beindul. Volt hogy nem is sikerült.  Viszont ha betoljuk, (tudom hogy nem lenne szabad) az első fordulásra indul. Mi lehet a baj. Az akkumlátorom EXIDE 64 ah. Lehet hogy kevés az indító áram? (a porlasztócsúcsokat is javítani kéne tudom, de akkor miért indul tolásra egyből?) vagy esetleg az önindító nem tekeri eléggé? Tanácstalan vagyok.

Előre is köszönöm a segítséget ha vlaki tudna.

fvcc Creative Commons License 2012.12.17 0 0 32256

Nahát? Rosszul számol az EurotaxGlass's ?

Előzmény: stevie-13 (32254)
Trotter66 Creative Commons License 2012.12.17 0 0 32255

Huhh, A listaára 32E annak a szelepnek, ha jól látom és ebből jön a kedvezmény, ami tutira van a szerelőnek, akármelyik nagykerben van. És ez ÚJ, nem bontott.

És negyvenötöt kért. Na az a nem semmi.

 

Én sürgősen elfelejteném a szakit, az biztos, ismerős, nem ismerős. Persze az is lehet, hogy nagyon el vagyunk kényeztetve szerelőileg.

 

Mindenesetre örülök, hogy megjavult a boci. Használjátok sokáig hibamentesen!

 

Előzmény: khrisztinaa (32241)
stevie-13 Creative Commons License 2012.12.17 0 0 32254

Én az enyémet lassan egy éve árulom. Első kérdés: mennyiért adom? Második kérdés már nincs.

 

 

Hát akkor túl magas az irányár.

Előzmény: fvcc (32250)
stevie-13 Creative Commons License 2012.12.16 0 0 32253

Most kezdhetnék elmélkedni sokmindenről, pl. hogy miért akarja valaki velem megfizettetni azt, hogy ö egy alkatrész-árlistáért havi 600e. Ft-ot fizet? (Mi történne, ha a szervizek összefognának és azt mondanák: nem fizetünk a listáért?! Csődbe menne a renó? Esetleg kitalálna más módszert, hogy hogyan lopják el hivatalosan a szervizek pénzét ... azok meg az ügyfelekét?)

 

 

Valamit félreértettél. Természetesen havi 600-ért NEM "alkatrész árlistát" kap a márkaszerviz, hanem komplett hozzáférést a Renault informatikai rendszeréhez, aminek az alkatrész adatbázis csak töredéke.

 

Ezen zajlik az újautó-rendelés, a szervizes diagnosztika, és ebben van benne a CRM-rendszer, ami az ügyfél adatokat kezeli. (Amikor a márkaszervizben "lekérdezteted" egy megvenni kívánt használt autó előéletét, ezt az adatbázist használják. Persze a lényege nagyrészt a garanciával függ össze. Ha valahol Pesten javították az autót, majd elindulsz vele Svájcba, és ott produkál egy leállást, a svájci szerviz látja, hogy garanciában fog javítani.)

 

Egy normális országban, egy normálisan működő kereskedésben a havi 600e ft egyébként nem egy komoly összeg.

Előzmény: fvcc (32224)
ThomBoy Creative Commons License 2012.12.16 0 0 32252
83 000 környékén, olajcsere nem volt, mert 4 éves (illetve jó a kérdés, mert 3 éves kora előtt volt valami mizéria a kuplunggal, valami olajfolyásos dolog, amit javítottak úgy, hogy kuplung csere is volt emiatt).
Viszont nem hiszem, hogy a márkaszerviz a saját autóján spórolta volna meg az olajat ha egyáltalán volt cserélve.
Előzmény: Trotter66 (32203)
ThomBoy Creative Commons License 2012.12.16 0 0 32251
Szerintem meg lesz plusz értéke a leinformálható autónak.

Viszont ŰTH, miért nem viszed az olajat? Egy céghez visszük, csak te másik telephelyre. Én vittem az olajat (ők ajánlották fel), a szűrőt ott vettem gyárit, és megállt a mutatvány 30-35 között (a mienkbe 8 liter olaj megy), pecséttel, összesen...
Előzmény: fvcc (32250)
fvcc Creative Commons License 2012.12.16 0 0 32250

Ennek azért remélem majd lesz valamekkora értéke, amikor eladom a gépet.

 

Álmodozni szabad. 99,9%-ban a vevőt a minél olcsóbb ár fogja csak érdekelni - ami ugyebár ilyen alapon nem a tiéd lesz. Inkább szívesebben "elhiszik" a neppernek, hogy a 300e. km-t futott és 80e. re visszatekert tachométerű autóval minden a legnagyobb rendben van (ahol szervizkönyv hírből sem lesz, s bizonyára csak egy kulcsot kap az autóhoz).

 

Én az enyémet lassan egy éve árulom. Első kérdés: mennyiért adom? Második kérdés már nincs. Még azt sem kérdezik meg, hány éves és mennyi km van benne.  (Ha nepper telefonál, "jótékonyan" felajánl érte 2ezer eurót, hogy majd ő adja el 5-6 ezerért. )

Előzmény: ŰTH (32249)
ŰTH Creative Commons License 2012.12.16 0 0 32249

"Jelenleg egyáltalán nem mindegy, hogy egy olajcsere ( 5 liter ELF EVOLUTION SXR 5W-40 olajjal ), Mann Filter szűrőkkel ( levegő+olaj+üzemanyag+pollen ) és munkadíjjal 27800 pénzbe kerül, vagy a márkaszervizbe ú.n. prémiumszolgátatásokkal körítve ennek a többszörösére vágnak meg."

Ez nettó, vagy már ÁFA-val együtt értendő? Ha utóbbi, akkor tényleg megáll a "többszörös", ámbár a szorzó "csak" kettő. Kíváncsiságból előtúrtam egy idei márkaszervizes olajcserés számlámat. Nekem ugyanezért a műsorért (igaz, 6 liter olajjal) 45 eFt + ÁFA-t (vagyis nem egészen 60 kilofotinot) számláztak. És pecsételtek a szervizkönyvbe... és a karbantartást rögzítették a rendszerbe... Ennek azért remélem majd lesz valamekkora értéke, amikor eladom a gépet.

Előzmény: Zsuppim (32214)
Törölt nick Creative Commons License 2012.12.16 0 0 32248

Hátttttttt

Megnéztem a képeket mert fejben nem volt meg minden.

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=41373143&t=9098903

Szerintem kocogj el hozzájuk vetess velük egy másik fedelet, mert letörték A menetszél és/vagy a rázkódás miatt bement a ventibe.

A linkelt leirásban láthatod, hogy jobbra a venmtitől a pollenszűrő, előtte - kocsi eleje felé - éppen nem látszik az ajtó amiről letört a fül.

! éves az autód, hmmm, számlád van a szerelésről?

Előzmény: Akos08 (32247)
Akos08 Creative Commons License 2012.12.16 0 0 32247

Kb. 1 hónapja cserélte (nem márka) szervíz a pollenszűrőt (is). 

Előzmény: Törölt nick (32246)
Törölt nick Creative Commons License 2012.12.16 0 0 32246

Ugyan ne izélj már :D

Legalább tudjuk ha ilyan hang van akkor letört a fül

Amúgy baromi érdekes, hogy ment be a szűrőn keresztül, van benne egyáltalán???

Előzmény: Akos08 (32245)
Akos08 Creative Commons License 2012.12.16 0 0 32245

Remélem, egyszer valahogy meghálálom... 

Előzmény: Törölt nick (32244)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!