Közben rájöttem, hogy az FLX-833 és az LHW-559 egy és ugyanaz a busz. Még 2008 második felében eladták Tatabányára (vagy a környékére), és akkor át is rendszámozták. Az zavart meg, hogy amikor én fotóztam (2 éve még megvolt), akkor már fehér volt a lökhárítója. De a többi részlet stimmel.
Jó dolog, hogy volt róla fotód - nem gondoltam volna, hogy nem az LHW az első magyar rendszáma.
Egy kérdés: az esti műszakváltáskor Fehérvárra a nagy vonulás előtt jóval megy mostanában az FKB-616 a 64/7-es úton. Este 8 körül van az "enyingi körforgalomnál", a 64-es/7-es út csomópontjánál. Ez hová mehet ilyen korán?
Ezek 2011-es esztergomi képek, azóta a helyzet változhatott!!
Suzuki
TE Electronics (Tyco)
A Mária Valéria hídról jövő buszok a kerek templomi körforgalomnál érnek ki a főútra, ott Dorog felé mennek, az első lámpánál pedig balra el a vasútállomás felé a Suzukiba.
Kb. ennyit tudtam hozzászólni a szerződéses járat témájához, de szerintem hasznos topic :)
Esztergomban van munkásbusz bőven, Suzuki és TE Electronicshoz is. Suzuki-Dömös egy zöld ap. csuklós például. Szlovákiába meg sok Karosa jár, igazi régi darabok is :) Meg persze mindenféle összekukázott ősi Setra és társaik.
Apám mondta, hogy már nincs náluk Ikarus, miután a harmadik Mercedest is meghozták Belgiumból tavaly ősszel. (Ő volt a váltósofőr, a másik vezér intézte a beszerzést a cégnek.) Ez persze nem 100%, csak mondjuk 60%.