Az Ön által felkeresett topic fegyverek, ill. annak látszó eszközök
forgalmazásával kapcsolatos adatokat is tartalmazhat.
Felhívjuk figyelmét, hogy csak akkor lépjen be, ha Ön fegyverek forgalmazásával
vagy felhasználásával hivatásszerűen foglalkozik, és a honlap látogatása nem
eredményezi valamely Önre vonatkozó jogszabály vagy egyéb szabályozás
rendelkezéseinek megsértését.
Az Port.hu Kft. a fórum számára kizárólag tárhelyet szolgáltat, a honlapon
megjelenő információk vonatkozásában szerkesztői felelősséget nem vállal.
Amennyiben megítélése szerint a honlapon jogellenes tartalom jelenik meg, úgy
azt kérjük, jelezze az Port.hu Kft. mint tárhelyszolgáltató felé.
Nyitotta:Howard, de nem a kacsa, 2005.05.27 17:28 |
Hozzászólások: 45743 | Hozzászólók: 2055
Különféle légfegyverek javításáról, tunningolásáról, kipróbálásáról, ötletekről szóló topik. (Itt az erős puskákat, avagy a duplarugós stb. törvényellenes fegyvereket nem kedvelik !!)
Különféle légfegyverek javításáról, tunningolásáról, kipróbálásáról, ötletekről szóló topik. (Itt az erős puskákat, avagy a duplarugós stb. törvényellenes fegyvereket nem kedvelik !!)
Kérdezném tőletek miként lehetne tuningolni 1 kicsit a Slavia 630 as légpuskámon , milyen rugót és dugót :-) kellene bele vennem , ja és hogy hol lehetne rendelni ? Köszönöm a választ ..........
Nem is munkára gondoltam, hanem elméleti segítségre, mert gw-tec szeretett volna információt kérni valakitől, az LGR dugattyú tömítésével kapcsolatban.
Igen, én- még pár évvvel ezelőtt. Korrektül ment minden, a tömítés is hibátlanul használható- sajna azóta már szétosztogattam azt a garnitúrát....meg az azóta vásároltat is:-))))
Különböző színekben van, de az anyaga ugyanaz......
Ha valaki ismerné Kotroczó Lacit, Ő valószínűleg sok hasznos információval tudna szolgálni Walther ügyben. Vagy 20 éve javította egy puskámat, és azt mesélte, hogy dolgozott a Walthernél is Német országban. Többek közt LGR-eket is láttam nála felújításon, javításon. Akkor még a Marczibányi téri lőtéren dolgozott, azóta sajnos nem sokat hallottam róla.
A dugattyút nem láttam mert nem akartam szétszedni feleslegesen. Az eladó azt mondta, hogy kifogástalan a puska, akár igazat is mondhatott, ha Neked is megvétel után nem sokkal halt meg a szelep. Ámbár azt nem említette meg, hogy a dugattyú házon is van egy kis nem feltűnő rozsda, így ki tudja mennyire hihető amit mondott. Remélhetőleg hamarosan megérkezik az Angol cégtől a tömítés aztán vagy öröm, vagy üröm...
Ha szemre a dugattyútömítés jó, akkor nem valószínű, hogy más gondja lenne.
Amikor én megvettem az enyémet az kb. 200 lövés után unta meg a munkát, akkor porlott el a szeleptányér tömítése, amit kicseréltettem, azóta is jól működik, amennyire tudom. Mert egy ideje Rimaszombatban lakik. :-)
Nem sűrített, szétszedás után a 71-es puffer volt széttörve, és a 49-es ventil dichtung-ról hiányzott a kis kiemelkedés, ami tömítést adná. Egyelőre ennyi, remélem más hibája nem lessz :-)
Illik, nem illik, ki tudja. :-) Az biztos, hogy kenés nélkül tökéletesen működik. Akkor meg minek kenni?
A kérdés az, hogy a szárazság mellett, sérülés mentes-e és megőrízte-e a rugalmasságát?
Illetve, mostmár leírhatnád, hogy mi a hibája, mert nekem nem rémlik, hogy ez elhangzott volna eddig. Nem tartja a nyomást, nem lehet sűríteni, mert elnegedi a levegőt, vagy mi is?
Köszönöm a választ és a sok építő jellegű hozzászólást! Azt mondják aki sokat jár a malomba arra ragad valami :-) Akkor már csak egy kérdés (egyelőre :-), jól gondolom, hogy az LGR-ben a káramló levegővel érintkező szelep részeket (ventil dichtung) sem illik kenni? Nálam ugyanis teljesen száraz volt minden része.
Az enyémbe még a kék van, vigyázok is nagyon, hogy ne jusson be semmi kenőanyag, sprayt nem is használok.
A PTFE az utángyártott, nem "önkenő" cuccokhoz kellhet, mert nem lép reakcióba egyik műanyaggal sem, de ha te azt mondod, hogy a szilikon is jó, készséggel elhiszem.
Az "elasztomer" rugalmas műanyagot jelent, az nem egy konkrét anyagmegjelölés.
Mem kevés net időt fordítottam rá, hogy kiderítsem , hogy a kék miből van (valamilyen elasztomer persze) , mondanom sem kell, hogy nem sikerült...
Ha versenyeznél nem szeretnéd a füstöt, mert az nem jó ómen a pontosságra nézve.
A berobbanó kenőanyag ingadozóvá teszi a sebességet, az égéstermék koszolja a huzagolást, ami rontja a szórásképet. Ergo, mi nem szeretjük a bodor füstfelhőt a flintáink csövén kigomolygni látni. :-)