Végül sikerült megcsinalni, mindent megint be fújtam, most a légzsák vezérlő csatlakozojat is, lett ellenállás, opcommal simán tudtam törölni a kódokat, és már nem világít a hibajelzo 😁
Ezeket a hibakodokat adta ki 32, 34, 78, 88 mindnel low resistance, open circuitot ír, be fujogattam kontakt sparyel vezető légzsák anyós légzsák, és alul az ülés alatt lévő csatlakozókat is, nem hagyja törölni, egyébként fenn áll, tehát presentet ír hozzá, opcommal ki kell tudni törölni a kódot nem?
nekem ere egy ötletem lenne húzd le a légzsákkábeleket fele párszor illetve az anyós ülésnél a kapcsolót forgasd át párszor lehet kontakt hiba,de ölette áramtalanics
nekem ugyan ilyen motor kodu gépem van két szivos jobb mint az utóbb vasak ,.én motor tipus hibát nem igazán tapasztalok,8-10 ezrenként olaj csere és nem eszi az olajam,a másik nem egy ízben tapasztalom a gépemnél hogy egy tank kb 700,és 750 között van
Sziasztok, olyan problémám lenne hogy G astraban világit a légzsák hiba visszajelzo kislampa, rá dugtam az opcomot, vezető illetve anyosulesnel az ellenállás 0, ilyenkor mi a teendő, így nem tudom törölni a hibakodot meg fennall a probléma
B Corsánál hogyan lehet leszedni a hátsó ablakmosó fúvókát? Lecsúszhatott, vagy kiszakadhatott a gumicső, mert a hátsó ajtó belsejébe engedi az ablakmosó folyadékot :-( Gondolom a fúvókát kell hozzá leszedni, de így elképzelés nélkül nem merem feszegetni, pláne, hogy egy 27 éves, megfáradt műanyag darabról van szó.
Ha valakinek F Astrás tapasztalata van, azt is megköszönném, mert gondolom hasonló a két megoldás.
Sziasztok. Megszűnt működni a központi zárunk. 2002.es C Corsa. Indexeket villogtatja, de nem nyitja, zárja az ajtókat. Kettő biztosítékot találtam a könyvében: "közp. vezérlőegység" és "központi vezérlőegység" lehet, hogy nem is a zárra vonatkoznak, de kimenve nincsenek az biztos. Van valahol külön biztosítéka esetleg? Vagy hol keressem a hibát? A kézikönyveben említett újra tanítás nem sikerült. Köszönöm
Sziasztok! Lenne egy kis problémám, hátha tud valaki segíteni. Opel astra G caravan jobb oldalsó-hátsó ablaka betört és azt kellene kicserélnem. Megvan az új üveg de a régi kiszedésénél elakadtam Nem akarom nagyon feszegetni a kárpitot. Szedett szét már valaki ilyet? Van valami "trükkje" ?
Lenne egy autó ismeretségi körben amit lehet meg kellene venni, mert ahogy megy az autók ára felfele, nem valószínű, hogy fogok találni később jobb választást.
2007.es astra 80.000.km.rel. igaz másfél millió.
Motorkód: Z14XEP19
Ez a motor vajon mennyire bevállt? Esetleg van tipushibája?
Z14XE kódú corsa van a családban abban lassan 300.000.km. meg vagyunk vele elégedve.
Olyan kérdésem lenne hogy a két klíma hűtő között mi a különbség, azt látom hogy az egyiken a nyomaskapcsolonal van egy kis tartalyszeru cucc a másiknál nincs, azon kívül kompatibilis lehet?
Az enyembe az a kistartyalos hűtő volt, ugyanolyan vegyek vagy jó a másik fele is?
Sziasztok, olyan kérdésem lenne, a nagy Opel szakikhoz hogy ha jól tudom akkor a x16xel az egy folytott motor, elvileg létezik x16xe is, miben különbözik, a xelben mi az a folytas, esetleg ki lehet azt valahogy szedni? 🙂
Ez kimaradt: ha lefullad a motor, nincs az a tipikus dízel dolog, h ogy olyan érzés mikor nekimennél vele egy falnak, vagy ki akar ugrani a motor a helyéről, hanem csak finoman lefullad.Más jelenséget nem tapasztalok.
Sziasztok! Segítségre, tanácsra lenne szükségem. 2007-es 1.3 cdti D corsám van, ami 0 km-től van nálam, évente szervizelve (márkaszervizben, és úgy, hogy ott vagyok vele mikor csinálják, szűrőcsere, dobozos olaj, stb.)
2019-ben hibakód kivillant, kiolvassák,áll izzítógyertya, kicserélik (márkaszervizben), ez volt kb 60.000 km-nél. Téli időszak 1-2 napi használat után, hidegen sietni kellett, ment mint az ördög stb, utána pár km múlva terhelés nélküli gurulás, gázadás nélkül üresben kb, nagy durranás, mintha durrdefekt lett volna, megálltam semmi nyom sehol.
Utána érezhetően nem húzott már úgy, mint korábban. Vissza márkaszervizbe ahol azt mondták turbó..., volt benne 60e km, de azt mondták tuti az,üresben megtaposták hátha történik valami, túráztatták, dadogott egyet a motor, de azon kívül semmi.
Elvittem másik szerelőhöz is, az sem talált semmit, nézegeti a turbót, de szerinte az csak minimálisan "lötyög" nem gáz,mivel mellette sípolt rendesen.
Probléma nem lett megoldva, vegyük le a turbót küldjük el.Márkaszervizbe covid után visszavittem,gyári felújított turbót kapott, de első méter után éreztem, ez nem olyan mint korábban. Megy, de a nagy "ülésprés" és megugrás elmarad. Vissza márkaszervizbe, megnézték, bemérték a turbót, nem találnak semmit. Járjak vele, ez volt a mondás, változás semmi, EGR csere, semmi, katalizátor tisztítás, patyolat tiszta volt dízelekhez képest, kipufogón átlátni, hátsó dobról a külső burkolat rohadt, így kicseréltettem.
Hibakódot nem ír ki, de továbbra sem ugrik meg, úgy mint régen, de napi használatban van a turbó csere óta. Turbó nyomás van, OMW vagy csak Shell kútnál tankolok csak, munkába járós autó, napi 16-16 km 80-100 as tempóval. 100 km/h-nál hangosodik és ennél a sebességnél 2100-as a fordulatszám.(taposni kell, hogy haladjon.)(85 000 van most benne.)
Emelkedőn ha megyek vele, hallani gázadáskor némi levegő áramlós hangot, de áll. a csöveknek semmi baja, kifújás nyom sehol, ahogy felengedem a gáz levegő áramlós hang sincs.
Korábbi átlagfogyasztás 4,5 l volt, ez most 4,8-5 l körül van.
Ha esetleg van valakinek ötlete, vagy tanácsa mi lehet a baja szívesen fogadnám.