Megint vissza jutottam ahhoz az alap igazsághoz, hogy 1,3 M alatt igazán szép 124-est nem találsz! Lehet még annyiért se kapsz tökéleteset, de alatta, ha csak nem ismered a tulajt, nem nagyon találsz! De lehet keveset is mondtam a 1.3 M-val és 1.6 M-t kellett volna mondanom. Az a baj sokkal többet meg nem érnek, mert annyiért lassan meg már kereklámpásokat is kapsz! Persze van akinek bejön van akinek nem de tény mégis csak újabb modell!
Ennek a 300-asnak az ára tényleg gyanúsan olcsó, de én is azt hittem azért, mert nem tologanak azok a családapák, akik 15 literes fogyasztással akarnak autót fenntartani, tisztelet a kivételeknek, no meg a fanatikusoknak!
De ha ennyi baja van, akkor tényleg nehezen fogja eladni!
Igen,az enyém 24 szelepes! A 12 szelepeseket,meg én nem ismerem,ugyhogy én elhiszem,hogy azok még nem voltak olyan jók! De én a 24 szelepesről csak jót tudok mondani (nem elfogultságból)! Jól "harap",nem sokat fogyaszt(relatív),és megbízható! Én ezt tapasztaltam.
Természetesen igazad van nem "vészes" a 126/300-as gép. De ha jól emlékszem 190 km/ó volt a vége, és a fogyasztás 13-16 liter volt, és nagyon ette az olajat.
Megnéztem. A kép sokkal jobb mint az ató. A hátulja mindenhol rohad, de az eleje nem. Vajon miért. Belső tér lelakva. Az összes ajtó tetején a gumi kéder alatt ujnyi luk. Ha megy a klima akkor kalimpál a motor, és ugrál az alapjárat. (klima nélkül nem) Extrák müködnek, (ASR és Tempomat nem. De gyanusan kevés égő világit ha ráteszed a gyujtást. De ez mind mellékes lenne ha az eladok épp nem bratyiztak volna cimboraként pár nem tulságosan Magyar haverjukkal. Apja és fia lhettek, de nem biznék így látatlanban rájuk 5 Ft-ot sem. (Bocsi, mert nem szoktam első találkozáskor véleményt alkotni) Ja és az ülések alapján közelit az 1M Km-hez. Ezt csak saccolom (lehet 200Kg-os volt a gazdája, de eladó szerint egy nő volt ) De mikor beültem az ülölap a vasig süllyedt. Ősszességében: inkább Bármi más, mert sokkal jobb Mercik is vannak ennyiért (vagy olcsóbban) Igaz azok nem ilyen extrásak. :-(((((
A 12 szelepes 3000-es gépekről irtam, a 24 szelepeseket nem ismerem. Nagyon személyes vélemény, vagy négy hengeres vagy nyolc hengeres az igazi választás szerintem.
126osban volt 300asunk. Ment azért az rendesen. Nyvilán a V8 jobban, de az annyival többet is kajál. A 300as szerintem nem annyira vész, a 280as evett nagyon sokat a méretéhez képest.
Csak saját tapasztalat. Volt 3 db 3000-es motorral felszerelt gépem. Igazat adok Gabinak ( Bélának ) nem egy igazán sikerült motor (hengerenkénti két szelepes, soros hat henger). Sokat fogyaszt, nincs nyomaték nem jól gyorsul, nincs megfelelő végsebessége.