Tényleg szép a kocsid! Az ára nem is annyira egetverően sok még, ha minden szempontból rendben van, de én két szempont miatt sem ilyet keresek. Egyrészt csak fehér mercit tudok elképzelni, a mostani 190-esem is ilyen, másrészt automatához ragaszkodom!
Remélem nem érted félre, az autódon látszik, eléggé egyben van, csak én nem pont ilyet keresek!
Nekem éppen 190-esem van, 2.5 td automatában. Én 1.1 M ért vettem és ugy 800 ezret szerintem én is költöttem rá, igaz hozzá teszem ebben az átírás is benne van és elég maximalista vagyok.
Én olyan kereklámpásra gondoltam, amiben még a 136 LE-s 300 Diesel motor van. Azt tartom még esetleg egy megfelelő választásnak. Persze a 124-es nagy szerelmese vagyok, de azért nem örült. 2 M-t vagy még többet nem adnék egyik 124-es, nem mellesleg 15-16 éves merciért, mert szerintem annyit nem ér már. Akkor inkább kereklámpást!
Ja, ha mar itt vagy :-) Szted a C250-es tadenak mi az egeszseges utazoja? Tegnap figyeltem, hogy 150-nel mar 3.500-at forog - nem mintha itt erdemes volna ennel gyorsabban menni, de pl a 170-180 nem "egeszsegtelen" neki?
Fene sem erti ezt... Az egy dolog, hogy a rengeteg komplikalt elektronikus berendezes miatt gyakrabban hibasodik meg egy W203-as vagy 211-es, mint anno egy 123-as vagy 124-es - de egy rugotorest megis mire lehet fogni? Manapsag mar nem kepesek a nemet mernokok egy darab acelt sem ugy megtervezni, hogy ne torjon el??? Vagy ilyen minosegu anyagokat tud eloallitani az iparuk? En is csereltem elso rugokat, de mar 15 eves volt a kocsi, abbol 13 evig a hirhedt minosegu roman utakat jarta - s nem eltorve volt egyik sem, csak megereszkedtek, es logott a kocsi eleje kicsit.
Furcsa hangra lettem figyelmes a kocsi jobb eleje felől, mikor jobbra teljesen kitekertem a kormányt, és lassan visszamozdítom, érdekes, gumi a fémen, nemkönnyen nyöszörög. felemeljük, mire látom, hogy a jobb első rugó aljából kb 10 cm-es darab letört, a maradék vége meg mozog. :(
Nemrég cseréltem a bh. miatt a 2 hátsót (szerencsére kis igazítással a 124-esé jó bele), most meg ez. Elég szar anyagból csinálják, vagy a kocsi nehéz neki, de így, hogy még csak jövő hónapban lesz 10 éves, kicsit elszomorít, hogy törik a rugó, mint a ropi...
Csak a C ilyen, vagy az E is hasonlóan gyenge rugókkal van ellátva?
Hűha valaki csapjon le rá!!! Kihagyhatatlan! Gyönyörűek a felnik, a hűtőmaszk is szép gyári, és mindösszesen 146.000 km van benne!!! Vagyis havi 800 km-t ment eddig!!!! Ez egy csoda :)
Ne fárasszá bameg :) Amúgy még véletlenül se szoktam azt nézegetni, ugyanis a Merci nagyon ki szemérmes, 20 liternél vége a mutatónak. Bezzeg a rohadt amcsi, elárulja mennyit eszik parkettán... Hát inkább ne is lássam :D
Márhogy a kilóméterszámlálója nem digitális. Ez a régebbi fajta. Nem csak 3 videó van fent, találtam vagy 10-et. Amelyiken nem digitális ott az összesnél 20-on áll alapjáraton, amelyik digitális számlálós ott pedig 0-án. Szerintem ez a logikusabb, mert mi van olyankor, ha elengedett féknél alapjáraton kúszik az autó. Olyankor haladsz, és mégis 0 a fogyasztásod 100 km-en?
Az autó a sajátom második éve, amit kellett mindent rendbevágattam: akksi, gumik, tárcsa+betét, szelepszárszimmering, olajcserék, futóműbeállítás. Törve nem volt, mindenhol körbemérhetően 110-130 mikron, kivéve a jobb első sárvédő, ott kb 280. Gondolom egy karc volt, gittelve nincs. Én tényleg második autóként használom, főleg hétvégén, barátnőzni, kirándulni, nyáron nyaralni. Rohadás egy kisujjkörömnyi van az egyik hátső sárvédő hátsó élénél, tényleg ennyi. NEm fényezni akarom, csak ez a valóság. Szabolcs megyéből vagyok, az autó itt van, esetleg néha nyíregyháza, debrecen, vagy most aug 28-szept7 közt Tihanyban. Akit tényleg érdekel, összefuthatunk. Az ára nem kevés, de nem fogom elpotyázni. Én tudom, h mennyi idő+pénz+törődés van abban az érzésben, h tudom, h áll a garázsban egy autó, amire nem kell költeni, ha akarok beülök és minden hiba nélkül teszi a dolgát. A klíma jég, az ülésfűtés meleg, a hangszóró tiszta, a bőr mint egy fél éves a6-ban, a motor meg tökéletes. Ja, és ha tényleg szép hajtom, 50-90-130, akkor 10-ből meg lehet úszni. Az ok, amiért el szeretném adni: a másik autóm, amim van , egy boxer, kinőttem. Sprintert szeretnék hozni a kettő helyett, de ilyen régi autót, mint ez, nevetséges áron számolják be. Ezért is hirdetem a hasznaltautón, így még kicsit élvezhetem :)
Ja, ami tényleg nevetséges, mert még nem láttam ilyet: az ajtón körbefutó gumik alatt sincs rozsda. Na? Az milyen?
Ez biztos hogy így jó, mert ez a mechanikus számlálós műszerfal, a Tiétek pedig mind az újabb digitális kijelzős. Azon már visszamegy. Ők sem tudták eldönteni mi a logikus :)
Most megnéztem a Youtube-on, és ott is ez a helyzet. :
Nálam meg tegnap már tök össze-vissza állt az olajnyomás... De leginkább így. Meleg motor, alapjárat... Aztán néha leesett a már említett 0-1 közé bárhová :) Pénteken majd kiderül a turpisság!!!
A 290-es tade az eredetileg teharauto-motor... a *12-es Sprinterek motorja, ami a regi 250-es tade alapjan volt kifejlelsztve. Valoszinuleg azert nem esik szet rajta semmi, igaz a teljesitmenye is inkabb "kisbuszos" ( a CDI-khez meg az ujabbacska sokszelepes tadekhoz viszonyitva ) Joejszakat, Zebulonok, Belak es Trajtzigfritzigek :-)))