Hát igen, és ahogy olvasni, még garancia időn belül is sok mindent nem vállalnak be a garancia terhére. A vicc meg az a dologban, hogy sokszor üzembiztosabbak a régi vasak.
Jól összefoglatad! Igen ez igaz hogy öreg autónk van, de szerintem még mindig olcsóbb mint 30 millióért az újat megvenni, és utána mindenféle bajt magunkra zúditani !
,valaki-míg új volt,és jó volt használta gondtalan(elvileg...),nyúzta 3-500EKm-t,-,majd mielőtt jöttek volna a gondok-a nagy ráköltések-ELADTA-Neked-Nekünk....
szerintem meg ezt kéne tudomásúl venni....
Az a 140-es tulaj,aki szídja a '92-es kocsit,hogy milyen Merci az,ami 140-150-160stb...stb....stb...EKm-nél elromlik...és el is hiszi,hogy ennyi van az autóban...na annak kéne elgondolkodnia....
és ez nem célzás senkire-ez a magyar valóság.
ergó:-autóinkra azért KELL sokat költeni:mert öregek-és sok bennük a kilóméter.
Szerintem tudomásul kell vennünk, hogy "drága" autónk van, prémium kategória, tele extrákkal és ennek van anyagi vonzata. Ha Jaguárunk lenne ( nekem volt ) az kb. kétszerébe kerülne fenntartani, mint a mercedest, egy Opel Astrát pedig negyedéből lehet "üzemeltetni" ( leányomnak az van ).
Akkor hasonló csónakban "evezünk" ? Magam részéről nem hinném, hogy átok üllne a kocsin. Engem soha sehol nem akart még otthagyni, műszaki probléma ismeretlen eddig. De mivel szeretnék mindent gyári állapotban látni, az azért pénzbe kerül..... Még mindig olcsóbb, mintha évente cserélgetnéd a mercijeidet, de szerintem már egyik se jobb mint a másik mindegyiknak vannak kisebb nagyobb hibái és ha elég türelmes vagy idővel mindent rendbe szedhetsz rajta.
Persze mindig lecserélheted valami újabbra, de lehet idővel megbánod....
Nekem is azt mondják, átok ül a kocsin. De már annyit költöttem, rá, hogy nem merem eladni. A véleményem nekem is az, ha veszek másikat újrakezdem a csere-berét. Ma is mikor a kuplungot odaadtam a szerelőnek, ő is igen félt a lendkeréktől. Megnézte a bárdinál, 210 ropi.. Inkább vegyek új (sicc: másik) autót. Hát nem.. Ha még plusz 2 misibe fáj is az idők során, legalább tudom, hogy mi a zsír új benne.. :-)
Hát a cégről nem mondanék semmit, viszont ha az tényleg típushoz való bosch, akkor elég jó az ára, mert direkte megnéztem neked az USAból,
125 dollár lenne a bosch fűtött univerzális szállítva, és 180 körül a bosch típushoz való. Ha még ráteszed az áfát (ami előbbi esetben talán megúszható, utóbbiban biztos nem), akkor kb ugyanazok az árak jönnek ki, ami szerintem elég jó ahhoz képest hogy általában van egy kettes szorzó...
92-es a kocsi. A 190-est 1.5 éve vettem, és amit tudtam mindent rendberakattam rajta. Főleg esztétikai dolgokra gondolok, de azért volt szerkezeti hiányosság is. A diffit idén tavasszal újítattam fel, mert volt kis holtjátéka!
Attól félek, ha vennék most egy 124-est úgyanúgy mindent előlről kezdhetnék, legalább is az a véleményem olyan merci ma nincs a piacon, ami teljesen hibátlan. Valamit mindenképpen kell rajtuk csináltatni, ezt azt kicserélni, felújítani, stb....
Én is hajlok rá. Az a baj, ha mégsem jó az uni, akkor vehetem meg pluszba a bosch-t is. Vagy vegyek 5000-ért egy nónémet no-name-t :-), aztán kössem át rá a régi csatit?