Én is hasonlóan jártam. Van egy nyomozó haverom, ő szokta intézni az átiratásokat a társaságban. Mondom neki: -Laci vettem autót, elintézed? -Persze, add a papírokat. -Odaadom a pénzt ok ? -nem kell, majd elintézzük utána. -Van nálad 150e ? -Beteg vagy bameg, Dömper? -Ő... személyautó. -Jaguár vagy Mercedes te állat?
A tervezettet úgy értem, hogy figyelembe véve hogy közel egy évet állt, illetve nem nagyon tudom az előéletét hosszú távon, ezért mindent kicseréltetek, amit kopónak, vagy ránézésre eldönthetetlennek gondolok, Így aztán kap
Az a két ismert probléma, amit kiírt (levegőhőmérséklet szenzor és olajszint szenzor) orvoslásra kerül, ezen kívül még az elektromos ablakokat kell megnézni, mert a balos akad, a jobbos egyáltalán nem mozdul. valami mintha kopogna hátul amikor felkeményíti a gátlókat, valamint melegszik, ez valószínűleg a termosztát cserével meggyógyul majd.
És ennyi, jártam vele két hétig, nem jött ki más hiba rajta. Tok vonó amit fent leírtam alkatrészárban 150e ft körül jött ki szállítva, vámolva. Ebből 40 a folyadékok és még 40 a 3 lambda szonda. Ja, minden alkatrész gyári. Szóval továbbra is tartom, hogy a Cadillac az egyik legolcsóbban fenntartható autó ebben a kategóriában.
Jövőre valószínűleg újrafényeztetem, és kap még egy felnigarnitúrát a meglévő mellé, ezt az autót hosszú távon szeretném megtartani.
Úgy néz ki, hogy vételárral, vizsgával, zöldkártyával, átírással, és a fenti alkatrészekkel és beszerelésükkel együtt lesz másfél millió a vételára.
De volt, viszont akkor most valszeg nem ülnék ebben ami most van:)
Nem szabad "megsiratni" egy autót, bár a nejem megtette egy párszor, de Ő Nőböl van.
Én azt mondom, aki nem átlag ember és két évente cserélgeti az autóját, mint én, meg jó páran itt a topicban, azért tesszük, mert vagy szeretnénk újabb technikába ülni vagy hajt a kiváncsiság, milyen lehet az a gép, ami még nem volt a seggem/seggünk alatt.
Na jó, egy autómat azért megkönnyeztem egy pillanatra én is bevallom, az a 124-es volt. De szegényke már nagyon öreg volt és bizony virágzásnak indult.
Egyetértek ! Vétel után: átirás, gumicsere, olajcsere,fékbetétcsere, izzók egyéb apróságok cseréje, ez a minimum. Valóban a vétel utáni az első félév a "nehéz" utána már nem nagyon kell rá költeni a használt autókra.
Könnyes szemmel láttam ma a hasznaltauto-n a két és fél éve eladott Kicsikémet :( Ha valaki megveszi, jól jár vele, utánam is rendes gazdija volt... Kicsit drága talán, 2-ért újra hazahoznám :)
Az... ma egy 5 kilóst (nyilván nem tiptop állapotban) kb 5 kilóért akár meg is lehet venni. És akkor közlik hogy 150 pénzt még tegyél rá, csak úgy. Vicces.
Hát valami hasonló történt, csak 4600al ugye... kérdezi a srác aki itnézte és akkor hány ccm? Mondom 4600... Öööö... akkor most adjál nagyon sok pénzt :)
Igen tudomásul is veszem, mást nagyon úgyse tehetek! De azért amikor megvetted a bálnád, ott is az elején, a vételt követő fél évben költöttél rá arányaiban többet, nem ?
Utána már normalizálódik a helyzet, nem ? Az én tapasztalatom az , kevés dolog romlik el ezekben, legalább is az enyémben. A lényeges javítási költség abból állt, hog az előző tulaj nem törödségeit orvosoltam!
Elmentem az elérhetőséged, mert lehet, hogy hátsóra szükségem lesz, mivel abból a 124-esé ment hátra kis átalakítással, de az is bontott volt, és lehet, hogy megadja magát, ha ugyanolyan szar, mint a 202-esé...
Időközben visszahívott egy maglódi autósboltos ismerős, akit ráálítottam a témára, hogy talált nekem valami német utánygyártottat 8eft/db áron, és ha igaz még ma meglesz. Remélem jó is lesz hozzá - mondjuk elkérte az alvázszámot is, hogy tutti legyen.
(ennek ismeretében valóban méltányos a vecsésiek ára a bontottra...)