Keresés

Részletes keresés

bendeguz75 Creative Commons License 2011.05.09 0 0 7497

Sziasztok!

 

Rk-02 hez keresek felezőt(lassitó adaptert)

 

csabszli Creative Commons License 2011.05.08 0 0 7496

Sziasztok.

Olyan problémával fordulok hozzátok,hogy volna nekem,egy KF-04 Maxi rotám 8Le,amin összetört a főtengelyen lévő kis fogaskerék,nem igazán találok hozzá sehol,vagy esetleg egy halott blokknak is nagyon tudnék örülni,alkalmi áron. Előre is köszönöm segítségeteket.

Sziasztok.

cudar08 Creative Commons License 2011.05.08 0 0 7495

Hello.

 

A kerék tengelyekre kell szerelni a kerék helyére, és arra a szerkezetre kell tenni a kereket.

Az a szerepe hogy ugyan azon motor fordulatszám mellet kevesebbet forogjon a kerék, és igy emelkedjen a nyomaték. Szántáshoz, hótoláshoz használják akkor amikor kell a power.  :))))

 

 

Előzmény: Molnarjozsef95 (7494)
Molnarjozsef95 Creative Commons License 2011.05.08 0 0 7494

Üdv mindenkinek!

 

http://www.robix.hu/hu/munkaeszkozok1.htm  Az a lassító közdarab hogyan működik, hogy kell csatlakoztatni?

Djozef Creative Commons License 2011.05.08 0 0 7493

A kuplungcsésze lötyögése nem normális. Sajnos a terrák egyik konstrukciós hibájából ered, (a kuplungja alul van méretezve )szerintem.

Nem szabad hagyni, elsőre cseréld ki az íves reteszt, mert ha már megindult, gyorsan növekszik a kotyogás.

Ha ez nem elég,akkor  előtéttengely, retesz, csésze, csapágy (legalább a felső) és szimering csere. Ebből a tengely és a csésze komolyabb tétel, 9-10 ezer, a többi apróság kijön 1-2 ezresből.A rotaciótata honlapját keresd, minden van és postáznak.

Felső csapágy :6203-as, kell még biztosító-gyűrű, ("zéger") , mert az vagy törött már, vagy te fogod eltörni, meg mivel szét kell húzni a váltóház alsó és felső részét, e-közé egy új tömítés. A szerelés egyszerű, zégergyűrűt, kuplung-csészét, retesz maradékát kiveszed.

Bal oldali , sebesség-fokozatokat rögzítő csavart kicsavarod, az alatta levő rúgóra és golyócskára vigyázol, mert még kell. Ezután a sebváltó alsó és felső részét összefogó csavarokat kell kiszedni, majd óvatosan kocogtatva, vékony csavarhúzó segíségével kicsit megindítva leemeled a felső öntvényt. Elvileg a komlett váltónak az alsó házban kell maradni.

 

Előzmény: galapago5 (7492)
galapago5 Creative Commons License 2011.05.08 0 0 7492

Szia!

TerraVari cimbora ígérte nekünk, azonban én még várom...

 

Amúgy kitisztítottam a karburátort, de szivató nélkül nem megy. Szerintetek érdemes-e komplett karburátort cserélni? Azt mondják a boltban, hogy a Robi 55 kompatibilis, fele annyiba kerül, és csak a főfúvókát kell kicserélni.

Mennyire normális, ha a kuolungcsésze az előtéttengelye lötyög? (jobbra-balra 5-10fokot?)

Üdv

Előzmény: fodifodi (7488)
baka38 Creative Commons License 2011.05.08 0 0 7491

Én azt tanácsolom hogy semmiképp se! Csak nagyon kedvezö talajviszonyok közt tudnád használni de szerintem ugy is elég nyögvenyelösen.

Előzmény: bendeguz75 (7477)
baka38 Creative Commons License 2011.05.08 0 0 7490

Gratula az uj géphez!!!

Előzmény: Rex maxi (7482)
baka38 Creative Commons License 2011.05.08 0 0 7489

Sziasztok!

fodifodi Creative Commons License 2011.05.08 0 0 7488

Sziasztok Terrához tudna valaki gépkönyvet Szkennelve ?

Molnarjozsef95 Creative Commons License 2011.05.08 0 0 7487

Üdv mindenkinek!

 

Ha minden jólmegy, lesz egy terra mj5 motorom, 5,5 lovas, de nincsen hozzá váltós hajtóművem, csak egy nemváltós robi 151 hajtóműm. szerintetek a motort a hajtóművel valahogy összelehet majd hozni? A válaszokat előre is köszönöm.

Molnarjozsef95 Creative Commons License 2011.05.08 0 0 7486

Helló!

 

Tudnál nekem küldeni képet a gépedről, meg a kormány felfogatásáról?

cím: bacardiiiii@citromail.hu

Előzmény: babszis28 (7058)
Kukuma Creative Commons License 2011.05.07 0 0 7485

Nem tudjátok,hogy a 675 briggs-nek mennyi a fogyasztása ?

Rex maxi Creative Commons License 2011.05.07 0 0 7484

A gyertyát is érdemes megnézni főleg hogy a gyári hőértékü legyen.

Előzmény: tanoncz (7474)
Rex maxi Creative Commons License 2011.05.07 0 0 7483

Így van ahogy írod ez a lehajtás kf-04-es.

Előzmény: bizmark6 (7475)
Rex maxi Creative Commons License 2011.05.07 0 0 7482

Sziasztok

Ma bővölt a gépparkom.

Ezzel a kisgéppel. Cseréltem.

 

http://www.expressz.hu/auto/motorkerekpar/hirdetes-26093267/?utm_source=System%2BNotification&utm_medium=email&utm_campaign=ContactAdvertiserEmail

 

 

Esetleg tud valaki gépkönyvet hozzá?

 

Machello Creative Commons License 2011.05.07 0 0 7481

Hali!

Azt nem mondom, hogy ne fogj neki. De mielőtt nekilátsz összegezd magadban, hogy milyen föld, mekkora terület, mit akarsz bele vetni. Ha ez megvan, az már egy támpont. Ha megvan az ekéd, akkor próbáld ki, de ha venned kell, akkor ha tudsz kérj egyet kölcsön próbára, mielőtt kiadsz érte nem kis pénzt.

Visszatérve a gépre, nagyon jó konstrukció, de szerintem nem szántásra való. Próbáltunk a 02, és a 05-el  is szántani. A 02-nél gyorsabb a kerék forgási sebessége, mint a 05-nél, így homokban is hajlamos volt elkaparni. A 05-ös lassabban forgatja a kereket, meg sokat jelent az ékszíjhajtás is.

Összegezve: ha csak nem kicsi konyhakert, akkor én inkább kihagynám a gép effajta terhelését.

Előzmény: bendeguz75 (7477)
Fsanyi88 Creative Commons License 2011.05.07 0 0 7480

Üdv a Mester Uraknak!!!!

 

 Egész sok a meló mostanság...  Kaszálunk, rendet forgatunk... A képen is az MF 70-es van a sodrójával lucernát fogat. Olyat tapaszatlam amit még sosem... Két póttal fát hordtunk a Rekord 250 T-vel és úgy tolta 3 dikba a cumó érparton lefelé és ahogy tolta a cumó pörgött a motor mint a ringlispil. Csak pislogtunk tesómmal.

Machello Creative Commons License 2011.05.07 0 0 7479

Üdv!

Próbáld meg a szivatót félig, vagy teljesen ráhúzni mielőtt beleengeded a földbe. Ha így nem fullad le, akkor falsot szív valahol.

Előzmény: tanoncz (7471)
Kukuma Creative Commons License 2011.05.07 0 0 7478

bendeguz75 Creative Commons License 2011.05.07 0 0 7477

Az enyém RK-02 es 4 loerős,akkor ne kezdjek hozzá vele a szántáshoz?

Előzmény: Machello (7455)
Masgas Creative Commons License 2011.05.07 0 0 7476

Bocsi de nincs túl nagy típusismeretem.:-)

A robi 2 ütemű?

Azért kérdem mert ha igen , és kifele is fújja az üzemanyagot akkor lehet valami gyűrűtörés vagy valamilyen más ok, pl repedt a henger a felömlő és a rurat között.... amiért visszafúj és a kompresszió lehet ezért nem elég és ezért gyenge a gép.

Előzmény: tanoncz (7471)
bizmark6 Creative Commons License 2011.05.07 0 0 7475

Ilyesmit keresnék.

 

Ami felraktál képet az valószinüleg KF tipusúhoz való.

Előzmény: Rex maxi (7468)
tanoncz Creative Commons License 2011.05.07 0 0 7474

"Az sem jó ha a levegőben járnak a kapák. Ott a röpsúlyal lesz valami vagy az alapjárat magas?"

 

nem alapjáraton állnak a kapák.

 

a levegöben lévö kapáknál kipörög a motor(veszi a fordulatot)  terhelésen viszont(csak egész kicsit emelkedik meg a motor fordulatszáma telyes gáznál ) nem tud kipörögni erre mondtam hogy erötlen.

ez is lehet sok benya?

Előzmény: Rex maxi (7472)
bizmark6 Creative Commons License 2011.05.07 0 0 7473

Szia!

Igen,valami ilyesmi,de ez nem az enyémhez való.A két oldalán van egy gyorsfelfogató csavar.

A tengelye pedig bordás kivitelű,amire a kuplung tárcsa megy,és zégergyűrűvel fogatom le.

Előzmény: Rex maxi (7468)
Rex maxi Creative Commons License 2011.05.07 0 0 7472

"ha leveszem a karbirol a levegöcsövet akkor kifelé is polasztja az uzemanyagot."

 

Sok üzemanyagot kap. Állíts a benzinelátáson hogy kevesebbet kapjon mert ha adol rá gázt akkor még többet kap és nem tudja elégetni rendesen. Az sem jó ha a levegőben járnak a kapák. Ott a röpsúlyal lesz valami vagy az alapjárat magas?

Először próbáld meg beállítani a karbit mert ha az meg van akkor lehet hogy nem fognak a kapák sem járni a levegőben. :D

Előzmény: tanoncz (7471)
tanoncz Creative Commons License 2011.05.07 0 0 7471

Üdv mindenhinek

 

Elkészült a robi vagyis elindul karbi takaritás ,tankjavitás ,gyujtás állitás és indul viszonylag könnyen elsö vagy második rántásra.

 

na de terhelés nélkül (kapák levegöben) szépen felpörög,

de ha a kapákat belengedem a földbe igen megfogja gyengének tünik !

amit észrevettem még a fulladáson kivül hogy ha leveszem a karbirol a levegöcsövet akkor kifelé is polasztja az uzemanyagot.

alapjárat van, levegö csavarra reagáll ,elögyujtásbol vettem vissza , a tünet ugyan az:((

 

szerintetek mi lehet a gond??

Előzmény: Machello (7277)
Kukuma Creative Commons License 2011.05.07 0 0 7470

Kösz ,de nem gyári kapasor kopott lehet,hogy a honda f 400 ? tákolmány már tudtam szerezni terra kapasort / méretek kellene a pálcikáról /

Előzmény: Rex maxi (7469)
Rex maxi Creative Commons License 2011.05.07 0 0 7469
Rex maxi Creative Commons License 2011.05.07 0 0 7468

Sziasztok

Ilyesmire gondolsz?

Előzmény: bizmark6 (7467)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!