azon gondolkodom, hogy élesítés nélküli zárás megoldható e,
Én kipróbálnám úgy, hogy az utastérben lévő záró gombbal (belülről) zárnám be a kocsit, és ez után próbálnám meg kivűlről nyitni azt a problémás ajtót. Mindezek mellett én úgy gondolom, hogy ez nem a risztó, inkább az ajtózár hibája...
Kis érdekességként szólnék a korábbi ablakmosómotoros írásokhoz... :)
2-3 hete a gyári ablakmosómotorom "szétfagyott" ausztriában, volt egy "kis" hideg (-24 fok), tegnap cseréltük ki újra, és ha jól veszem észre ebben az új motorban megoldották már a visszafolyásgátlót, abból gondolva hogy a gyári motorral (amikor még jó volt) előre olyan ~1,5-et törölt kb. az ablaktörlő mire odaért a víz, hátra pedig kb. ~4-5-öt is, de ezzel az újjal kb azonnal ott van elöl is és hátul is... :)
3 mp-ig zárt, utána ha a közelébe van a kártya visszanyit?
igen
A kocsi már kb fél órája ott állt a ház előtt, feleség bent. bal első, hátsók zárva, jobb elsőt simán nyitom, riasztó szól (mondjuk érdekes mert tök halkan,
tiszta ügy ez hibás működés, utólagos vagy gyári a riasztó?
Ha utóbbi akkor szerintem márkaszervíz, ha nem akkor a tipusnak megfelelő szervíz.
Igazából a régebbi riasztók alapján azon gondolkodom, hogy élesítés nélküli zárás megoldható e, mert igy kiderülne a zár hibája egyből.
Hú ez kissé zavaros most. Ez a 3 mp-es dolog a szabadkezesre igaz? 3 mp-ig zárt, utána ha a közelébe van a kártya visszanyit? Én a következőképpen próbáltam ott. Bal oldalon álltam bezártam, átmentem jobb oldalra rányitottam, kinyílt, riasztó vinnyog, visszamegy baloldalra az zárva, hátsók zárva. Ma pl. a cégessel utánamentem az asszonynak anyósékhoz. A kocsi már kb fél órája ott állt a ház előtt, feleség bent. bal első, hátsók zárva, jobb elsőt simán nyitom, riasztó szól (mondjuk érdekes mert tök halkan, lehet hogy az első pár percben csak, nem próbáltam sokáig)
Bocs, már másodszor írtam a hozzászólást hála az indexnek, és begyorsítottam.
2006.12 havi, nem szabadkezes, csak sima kártyás (legalábbis úgy gondolom), egyszerre a zárás után is próbáltam, és próbáltam miután kb 1,5 múlva visszaértem az autóhoz. Mindig nyitva volt.
köszi a linket de így még nem tudom hol keressem és a szerelésben nem vagyok túl jártasa lentebbi fotón jelöltem minek keresem a biztijét..ha valaki konkrétabban utba tudna igazítani akkor előre is köszi..
Tegnap miután lezártam az autót spontán rányitottam a jobb első ajtóra, hát nyitva maradt. Ki tudja mióta nem zár le, eddig sose néztem. Nem hallom a zár csattanását, ugyanakkor bentről a gyerezárral be tudom zárni, tehát a zár része jó lehet. Az összes többi ajtó lezár.
- Tudok házilag valamit elkövetni vele?
- Addig is van valami másodlagos megoldás a jobb egy zárására?
- Ha cseréltetni kell valamit (jelvevőt, gondolom az van benne) az mennyibe fáj kb.
Az autó egy GS 1,5 dci, 106 Le, 2012.12 havi.
Köszi előre is a segítséget, és jó pihit mindenkinek!
Egy dízel Scenic II-esem van. 1 hete játsza az el vele, hogy randomba kírja hogy Tyre pressure sensor fault. De azt se vágom hogy az abroncs nyomás érzékelőnek egyrészt mi a baja, másrészt hol van? Ugyan ekkor jelentkezett, hogy indításkor minden számlálót töröl, valamint az órát 0:00-ra áll....?!?! És ami még ekkor jeletkezett, hogy nem adja ki a lejátszó a cd-t.?!
Teljesen tanácstalan vagyok hogy ezeket mi okozza, valamint miért jeletkezett ez a 3 hiba egyidejűleg?
renault grand senicII ..középső ireattartó vagy könyöklőben lévő szivargyujtóba bedugtam egy segg melegítő üléshuzatot..viszont már csak később vettem észre hogy a csatlakozónál kilátszanak a kábelből a fémszálak (+-) ..így sikeresen szerintem kilőttem a biztosítékot azota se a világítás se a szivargyujtó nem működik..a biztosíték táblában megnéztem az összes biztosítékot mind jó..az összes többi szivargyujtó (az első műszerfalon , a hátsó ulés alatt) működnek..hol van ajon a középső konzol világításának ill. a szivargyujtónak biztosítéka..
Nincs mit, de gurulj be egy márkaszervizbe kérdezd meg ott is, hogy tuti legyen. Nem érdemes ilyesmit neten venni, jó azt megnézni sajátszemmel is előtte.
Ma pontosan 2 éve, hogy nálunk van a boci. Belement bő 36ekm, nagyon szeretjük, meg vagyunk vele elégedve. Hiba nélkül teszi a dolgát, a szokásos olaj és szürőcserén felül a vezérléscsere lett elvégezve és elővigyázatosságból a hajtókarcsapágyak cserélve lettek. Pár aprósággal majd foglalkozni kell hamarosan: a bal hátsó napfényroló nem megy vissza, és a középső könyöklőben levő szivargyújtó nem müködik. Ezek tényleg másodlagos dolgok, de előbb-utóbb megcsinálom-csináltatom őket.
Off: az R19 karácsonyi meglepetése: állandóan ég a tolatólámpa. Kivettem az izzókat, aztán majd kicserélem a tolatólámpa kapcsolót.
Minden fórumozó cartársnak boldog karácsonyt és baleset- és hibamentes újévet kivánok!
Kikerestem neked az ide vonatkozó dolgot a neten, ezek szerint kellene legyen rajta, sőt az nagyobbik képen a légtelenítés leírása is megtalálható a buborékok miatt.
Nekünk is 2.0dCi 150LE van, a mostani például 80% város (rövid távok ráadásul) 20% autópályán 140 tempomat 8,9 átlagban. Érdekesség, hogy a 130 km/h és a 140 km/h között is már látható a különbség, országúton eljár 6-7 liter között, és ebben benne volt a mazsolák kielőzése, mondjuk úgy dinamikusan autózva. Nagy átlagban 8-8,5 között jártunk vele az elmúlt több, mint egy évben, de nem adnám egy 1,5 dCi-ért oda...
Anno volt egy v betűvel kezdődő svéd off autóm, 2.0 benzin gyári R Sport karburátor rendszerrel, ha tolták neki akkor 10 fölött kért 100-on, ha viszont odafigyeltem, akkor bőven alatta. Az 1.4-es Renault motoros 7-8 literrel ment el átlagban, de nem is 125 ló lakott a gépháztető alatt... A lovakat márpedig itatni kell!
Nekem Fluence volt előtte 1,5 dCi, az kellemes volt azzal a motorral. a C-Max 1.6 TDCi pöjó motoros, a GS viszont leveri bármelyiket, ennek viszont ára van. Szóval törődj bele, ennek ára van. :)