No ne hidd h nagy pleki es a kezvedo leszerelese es vissza rakasa nagy ido. 10 percel hosszabb a szerelesi ido ha ezek vannak rajta. Nem kell tole megilyedni.
Ha felülről akarod kiszedni sokkal nehezebb, mert nem elég, hogy sok csavart kell kiszedni, még elektromos csatlakozót és a kilométeróra spirált is le kell húzni, hogy kivedd a műszerfalat.
Ezért írtam, hogy elölről az első lámpa felől vedd le a burkolatot és akkor hozzáférsz a műszerfal hátához, ahol az égők vannak!!
A első lámpát és a lámpa felőli idomot kell leszedni és akkor hozzáférsz a műszerfal hátához, ahol ha jól tévedek 4 fekete foglalatú izzó a megvilágító a többi a visszajelző izzó.
Rájöttem, hogy most már szereléshez is kell a szemüveg Végül megbontottam a teló feletti rész (az akku tároló) alját, így jobban hozzáfértem a telók tetejéhez. Az alját felnyomva már látszott a vékony zéger. Szétszedtem, kimostam. Ma veszem meg a szimeringet. Annyi spec szerszám kellett, hogy légkulccsal csavartuk ki az alján levő csavart.
Bontani nem kellett csak a kis telóvédő műa. lemezt és az akku tartó alját.
Ez a telóvédő egyébként egy vicc. bent van a kerékjáratban, de a kerék felől teljesen nyitott. Nézek inkább rávaló telóharsinyát.
Örülök, hogy jó lett! Engem 2 szer is megszívatott annó. Elsőre még otthon, másodjára 100Km-re a lakástól. Még jó hogy volt nálam egy bicska és meg tudtam szerelni a prérin. Végül nekem is rövid lett, vettem a motoros boltban hasonló csövet, de az nem lett jó, mert a vákum rángatta csak alig dolgozott a pumpa. Végül egy FESTO cső került a régi helyére és azzal már rendesen működött.
A napokban akarok megnézni egy eladó Piaggio Beverly 500-at (2003-as), amiben ha jól tudom, ugyanaz a blokk dolgozik, mint a Scarabeoban. Csakhogy a Piaggioról nem találtam semmilyen leírást, hogy mennyire megbízató, van-e típushibája, mire kell figyelni vásárláskor?
Van néhány titkos tipp, amire figyelnem kell, hogy ne legyen szopóroller a robogóból? :)