Keresés

Részletes keresés

Szere28 Creative Commons License 2014.04.10 0 0 2255

Na le lettunk szolva. Igaz en sem pösti vagyok :-):-):-)

Előzmény: Alkapánó (2254)
Alkapánó Creative Commons License 2014.04.10 0 0 2254

Nem pesti vagyok.

 

Hál'istennek :)

Előzmény: wakond83 (2252)
Szere28 Creative Commons License 2014.04.10 0 0 2253

Udv!

Ez az szed szet neki mind foxi a labtorlot. :)))

Udv!

Előzmény: wakond83 (2252)
wakond83 Creative Commons License 2014.04.10 0 0 2252

Ha pesti vagy, gyere át leveszem neked.

Előzmény: Alkapánó (2251)
Alkapánó Creative Commons License 2014.04.10 0 0 2251

A Wakond által is említett felső takaró műanyag lepattintása nem ment. Erőltetni nem akartam.

Egyébként nem sokat motorozok sötétben. Olyankor nekem az a zavaró, hogy a vízhőfokot nem látom.

Nappal meg tökmindegy.

Előzmény: Zoley69 (2249)
Szere28 Creative Commons License 2014.04.09 0 0 2250

Udv!

No ne hidd h nagy pleki es a kezvedo leszerelese es vissza rakasa nagy ido. 10 percel hosszabb a szerelesi ido ha ezek vannak rajta. Nem kell tole megilyedni.

Udv!

Előzmény: Zoley69 (2249)
Zoley69 Creative Commons License 2014.04.09 0 0 2249

Nekem se kézvédő se plexi nincs, az akkor bonyolítja a dolgokat!

De amit eddig szétszedtem, (2db.) annál olyan volt ahogy írtam!

Előzmény: Alkapánó (2248)
Alkapánó Creative Commons License 2014.04.09 0 0 2248

Illetve nekem a kézvédőket és a nagy plexit is le kell szerelni.

Alkapánó Creative Commons License 2014.04.09 0 0 2247

Akkor nekem nem olyan, mint a tied. Nekem az órák mellett 2-2 van.

Előzmény: Zoley69 (2246)
Zoley69 Creative Commons License 2014.04.09 0 1 2246

A 6 kicsiből, kettő az óra két oldalánál van felül, kettő oldalt és kettő alul, valamint 2 nagy csavar az első lámpa befogatásánál!

 

 

 

ja és vedd fel a szemüveget.... :P

Előzmény: Alkapánó (2245)
Alkapánó Creative Commons License 2014.04.09 0 0 2245

Igen, de a 6 kicsiből 4 a műszerfal tetőlapján van.

 

Nekem nem jött szét...

Előzmény: Zoley69 (2244)
Zoley69 Creative Commons License 2014.04.09 0 0 2244

6 kicsi és 2 nagy csavar fogja az elsőlámpa mögötti idomot, ha azokat kiveszed lejön könnyen ...

Előzmény: Alkapánó (2243)
Alkapánó Creative Commons License 2014.04.09 0 0 2243

Levettem a lámpát is és ott, elöl is kicsavartam minden csavart, de nem jött szét.

Előzmény: Zoley69 (2242)
Zoley69 Creative Commons License 2014.04.09 0 0 2242

Ha felülről akarod kiszedni sokkal nehezebb, mert nem elég, hogy sok csavart kell kiszedni, még  elektromos csatlakozót és a kilométeróra spirált is le kell húzni, hogy kivedd a műszerfalat.

 

Ezért írtam, hogy elölről az első lámpa felől vedd le a burkolatot és akkor hozzáférsz a műszerfal hátához, ahol az égők vannak!!

Előzmény: Alkapánó (2240)
Szere28 Creative Commons License 2014.04.09 0 0 2241

Udv!

Gyakorlat teszi a mestert.

Udv!

Előzmény: Alkapánó (2240)
Alkapánó Creative Commons License 2014.04.09 0 0 2240

Igen tapasztaltam. Kivettem az összes csavart, de fél óra feszegetés után meguntam, nem jött szét. Marad a felemás fény...

Előzmény: wakond83 (2234)
wakond83 Creative Commons License 2014.04.08 0 0 2239

Üdv.

 

valahogy ez megtetszett.

vagy a 250-es People.

de első sorban a tárolását kell megoldani, mert ha fizetni kell érte, nem éri meg.

jah, és a nagymotor jogsi is kéne:-)

 

Üdv.

Előzmény: Szere28 (2238)
Szere28 Creative Commons License 2014.04.08 0 0 2238

Jol tetted. Es mat van uj kiszemelt?

Előzmény: wakond83 (2237)
wakond83 Creative Commons License 2014.04.08 0 0 2237

Üdv.

 

ez passz, kérésre tettem fel, UCB kért meg.

jaaah, eladtam a kymco-t így csúszik a lemenetel hozzád.

na majd a köv. motorral:)

 

Üdv.

Előzmény: Szere28 (2236)
Szere28 Creative Commons License 2014.04.08 0 0 2236

Udv!

Ezzekben a kepekben most mi a lenteg?

Udv!

Előzmény: wakond83 (2235)
wakond83 Creative Commons License 2014.04.08 0 0 2235

wakond83 Creative Commons License 2014.04.08 0 0 2234

Üdv,

 

azért az nem olyan egyszerű, mert a borítást amit a 4 csavar fog trükkösen kell kipattintani, különben eltöröd.

miután levetted, van még 4 csavar ami magát az óracsoportot tartja, majd ezek eltávolítása után

kiveheted az egységet. hihetsz nekem, én már cseréltem  a komplett egységet is:)

és persze ha nem akarod levenni az első fejidom belső részét kicsit feszegetni kell.

 

Üdv.

Előzmény: Alkapánó (2233)
Alkapánó Creative Commons License 2014.04.08 0 0 2233

Értem. Köszi! :)

Előzmény: Zoley69 (2232)
Zoley69 Creative Commons License 2014.04.08 0 0 2232

Üdv.

 

A felső 4 csavar csak a fedőborítást fogja.

A első lámpát és a lámpa felőli idomot kell leszedni és akkor hozzáférsz a műszerfal hátához, ahol ha jól tévedek 4 fekete foglalatú izzó a megvilágító a többi a visszajelző izzó.

Előzmény: Alkapánó (2231)
Alkapánó Creative Commons License 2014.04.07 0 0 2231

A műszerfal világítás egyes izzóit szeretném kicserélni. (rotaxos)

 

Mennyire kell lebontani?

 

Úgy látom 4 csavar fogja felülről.

Szere28 Creative Commons License 2014.04.07 0 0 2230

Udv!

Leobol leginkabb 250-est erdemes venni de sok belole a lepukkadt peldany. Rannernel ugyan az.

Udv!

Előzmény: sziko81 (2225)
Szere28 Creative Commons License 2014.04.07 0 0 2229

Udv!

Szinte az osszes olasz robeszben ami 500-as minben ugyan az a blok van.

Udv!

Előzmény: Daytona (2226)
Alkapánó Creative Commons License 2014.04.07 0 1 2228

Csak sikerült szétkapni a telót.

Rájöttem, hogy most már szereléshez is kell a szemüveg
Végül megbontottam a teló feletti rész (az akku tároló) alját, így jobban hozzáfértem a telók tetejéhez. Az alját felnyomva már látszott a vékony zéger.
Szétszedtem, kimostam. Ma veszem meg a szimeringet.
Annyi spec szerszám kellett, hogy légkulccsal csavartuk ki az alján levő csavart.
 
Bontani nem kellett csak a kis telóvédő műa. lemezt és az akku tartó alját.
 
Ez a telóvédő egyébként egy vicc. bent van a kerékjáratban, de a kerék felől teljesen nyitott.
Nézek inkább rávaló telóharsinyát.

Előzmény: Alkapánó (2224)
kinsky77 Creative Commons License 2014.04.04 0 0 2227

Szia!

 

Örülök, hogy jó lett! Engem 2 szer is megszívatott annó. Elsőre még otthon, másodjára 100Km-re a lakástól. Még jó hogy volt nálam egy bicska és meg tudtam szerelni a prérin. Végül nekem is rövid lett, vettem a motoros boltban hasonló csövet, de az nem lett jó, mert a vákum rángatta csak alig dolgozott a pumpa. Végül egy FESTO cső került a régi helyére és azzal már rendesen működött.

Előzmény: P_A_N (2223)
Daytona Creative Commons License 2014.04.04 0 0 2226

Sziasztok!

 

A napokban akarok megnézni egy eladó Piaggio Beverly 500-at (2003-as), amiben ha jól tudom, ugyanaz a blokk dolgozik, mint a Scarabeoban. Csakhogy a Piaggioról nem találtam semmilyen leírást, hogy mennyire megbízató, van-e típushibája, mire kell figyelni vásárláskor?

Van néhány titkos tipp, amire figyelnem kell, hogy ne legyen szopóroller a robogóból? :)

Köszi!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!