Egyedül azzal van problémám, hogy a rugót hogyan kell belerakni. Sehogy nem akar működni :D
Egyébként ez a kesztyűtartó világítása.
A minap történt ugyanis, hogy tök sötétben kellett kocsiban várakoznom. Bezártam a kocsit gondoltam hunyok egyet :D Erre látom, hogy a kesztyűtartóból fény szűrődik.
Nem kapcsolt le... Se a kocsi bezárásával sem a kesztyűtartó bezárásával... A fene tudja mióta világít folyamatosan...
Na gondoltam ha nem is tudom megcsinálni, de ki veszem az izzót. Erre amikor vettem ki szétugrott.
Szóval lassan már úgy vagyok vele, hogy 1500 ft ért megveszek egy egyben lévőt. Racingen vagy valahol találtam amikor kép alapján próbáltam összerakni :D
Szóval hiába kevéske db... Egyébként az mind megvan mi hova csak a RUGÓ :d
Egy robbantott rajz segítene, de ugye azt nem találtam.
Képről nekem nem megy, de szerintem sok verzió nem lehet, lévén kicsi az elemek száma
:-)
Az izzós elemen lévő függőleges tengelyre kell felfűzni a rugót ill a kalapácsszerű műanyagot és az egészet beleforgatni a búrába úgy, hogy a tengely szabad végét a búrában kiképzett fészek fogja.
A SuperbII-nél elég szerencsétlenül van megoldva a "B" oszlop kárpitrögzítése. Maga a gumi fogja oda és elég sok autónál látom (az enyémnél is ilyen volt), hogy kijön a kárpitrész. Szerintem ez lesz a zaj forrása, max. neked még nem jött ki teljesen a kárpit.
Skoda SuperB II. A vezető oldal felöli első ajtónál valami nyekereg/zörög. Leginkább kátyúknál, illetve elindulásnál fékezésénél. Olyan mintha a B oszloptól jönne ez a nyöszörgés. Valakinek volt már ilyen?! Kérlek segítsetek, mert megőrjít.
Superb 1-nél vezetőoldali ajtó kivülről belülről nehezen nyílik,volt mikor másik oldalon kellett kiszállnom.Egy szaki buherált valamit rajta,egy ideig nyilt rendesen,majd megint alig bírom kinyitni,főleg belülről,majdnem leszakad a nyitó kallantyú belül mire többszöri nyitásra kinyílik.Nálatok is van ilyen gond? Valami hatékony megoldás kellene és olcsó.
Az 1. az gyanítom, hogy más lesz. Mert sokaknál van. Persze lehet tisztogatni, de a sok kosz inkább "tömít", attól inkább csökken a kopogás-kattogás. :)
Arra van viszont elvileg van "gyógymód". Egy alátétet kell berakni aöööizé alá a valaminél.
A Skoda Mentesnél már tudják a megoldást. HA ez a baja.
Ha csak pár darab patentet kell venni, akkor a legérdemesebb kiszedni a törött patentet, és besétálni vele a márkaszervizbe. Ilyen mindig van raktáron.
Vannak patent webshopok is, de egy weboldalon, képek alapján nehéz a pontosan megfelelőt kiválasztani, és a postaköltséggel már nem is sokkal olcsóbb a móka. (Ezek ilyen 30-100 forintos tételek.)
1.) Nagyobb kanyarokban az ülèsem kattan egyet mint ha akkor akadna be..
egymàs utàn akàr több kanyarban is.
Tisztítsd meg az ülést rögzítő sínszerkezetet.
2.) a vezető oldali ajtóban valalmi folyton csörög.
Vedd ki, ami zörög.
3.) a kormàny körül is csörgès hallható (fekete műanyag), viszont nem tudom hogy hogyan tudnàm megszüntetni
Nem világos, mi van a "kormány körül." Ha a kormányoszlop borítására gondolsz, az tud ciceregni - húzd meg a csavarokat. Ha műanyag elemre gondolsz a kormány mögött, a műszeregység alatt, valószínűleg a patent lesz cserés. 120 ft.
Mutasd meg szerelőnek. Ez lehet komolyabb is. De az is lehet, hogy egy meglazult csavar miatt valami rezonál csak.
5.) Ès nem utolsó sorban a műszer fal anyós ülès rèszènèl a lègzsàk ès a dubla lègbefúvó közti rèszböl is kisebb zaj jön
Mutasd meg szerelőnek. Lehet, hogy a műszerfal alatt a légzsákot rögzítő csavar lazult meg - egy Octaviában az adott furcsa hangokat. (Ha tenyérrel finoman a légzsák fölé csaptunk a műszerfalra, álló autóban, akkor elő lehetett idézni ugyanazt a zajt, ami rázós úton jelentkezett.) A légbeömlő mögül érkező kattogás legtöbbször a keverőlapátok mozgatásának problémája. Az egy picit húzósabb dolog, mert a szereléshez sokat kell bontani.
SuperbI-nél nekem is szét kellett szedetnem a műszerfalat (kb. 1 éves korában) recsegés, zörgés miatt. Nem találtak semmit és ugyanúgy - rossz úton - bent maradt a zörgés.
1, nincs valami elgörbülve, eltörve a vezetősíneken? AZ ülést amúgy könnyű kivenni, én biztos megtenném a helyedben
2, Valami nem rögzít megfelelően, vagy valami eltört, esetleg bolhahiány stb. Szintén szétszedés és meg kell nézni mi lehet.
3, távgyógyítás nehéz ezekben a dolgokban. Szét kell szedni és megnézni mi lehet. AZ is lehet, hogy egy baleset/szerelés után hanyagul rakták össze
Az, hogy ez sem kerül 10000.- Ft-nál többe az OK, de azért ezek legalább tudják amit ígérnek (nekem legalábbis tudták) az általam ismert legkisebb rizikóval. (nálam egy autó sem feküdt le - még a legveszélyesebb motorokkal sem -, pedig sokat használtam Steinbauert különféle típusokban)
A gyártó amúgy semmilyen tuningot nem fogad el. A POHU rizikózott ezekkel a Steinbauerekkel, de aztán a sok lehalt 2,0 PD miatt (amik tuning nélkül is valszeg lefeküdtek volna) ki is szálltak belőle.
Azért ezek a PBox-ok enyhén szólva is messze állnak egy közönséges, primitív PBox-tól.
Talán így helyesebb: a gyári garanciát nem befolyásoló, a gyártó által is elfogadott, szakszerviz által beépített eszközről van szó
Ennek nem a gyártóhoz volt köze, csak a Porsche Hungáriához, akik egy közönséges, primitív tuningboxot árultak abban az időben nyolcszoros árréssel Powerbox, vagy P-Box néven, 220 ezer forintért.
Talán így helyesebb: a gyári garanciát nem befolyásoló, a gyártó által is elfogadott, szakszerviz által beépített eszközről van szó, a nevére már sajnos nem emlékszem. Csak azt akartam érzékeltetni, hogy nem "sufni-tuning".