A legfontosabb, hogy legyen a váltóház öntvényén fölül három M10-es menet! Ha maga a furat meg a menet nincs, de legalább az öntvény olyan legyen hogy lehessen bele menetet fúrni. A féltengellyel nem lesz semmi gond. A rudazatból csak a toronyból kinyúló tengely és a végén lévő villára van szükség, az ascona rúd végén meg a ricnis ellendarabra.
Eljutottam szép lassan a váltócsere kérdésig, sikerült egy 155 ezret futott calibrából szerezni egy hosszú váltót (c20ne motorkódos autóból). Jövő héten tervezem a beépítését, autóban ki lehetett még próbálni hibátlan állapotú. Két kérdésem lenne ezzel kapcsolatban, a féltengelyek meg fognak egyezni vajon, illetve a váltókulisszán kell valamit módosítani, mennyire plug and play a dolog?
Ha a ascona club bármely tagja <kizárólag csak rájuk vonatkozik> igényt tartana erre az autóra, akkor a saját nevére íratásával megválnék az autótól <ingyen, csak írassa a saját nevére>. További részleteket emailben.
Peti251-hez szólnék. Van egy Ascona 1.6-os diesel autóm, amelyet felajánlanék az Ascona clubnak. Ha érdekli a clubot, akkor privátban, esetleg telefonon tudnánk a továbbiakat megbeszélni. Várom válaszát.
Jó kárpitos simán megcsinálja. Régebbi F-astra belső világítása is megegyezik. Nálatok sincs lehetőség kézzel kapcsolni a belső viláígást, csak ajtónyitásra működik?
Illetve egy vízhőfokkal kapcsolatos kérdés, mióta megvettem az autót a ízhőfok az alsó negyed tetejéig ment fel. Új hűtő, új termosztát, a vezetéket a hőgombáig leellenőriztem, tapintásra a csövek normál hőmérsékletűek, télen is volt fűtés, így biztos vagyok benne, hogy a hőfokjelző ver át. Mostanában elkezdett feljebb csúszni a hőmérséklet össze- vissza, és kezd idegesíteni a dolog, nehogy egyszer valami baj legyen. Van esetleg tapasztalata ilyesmiben valakinek? Attól félek a műszerfalamban lesz a hiba, de azért csak kimérném a hőgombát is hátha.
Ilyen az asconám. A kor már a műanyag rèszein látszik ,frissen műszakizott úly kuplungszerkeuettel a karburátort is sikerült helyre hozni,igaz azt nem èn csináltam egy profi motorkerèkpár felujîtó ismerősöm hozta rendbe. Sajnos a kárpitok belül nem a legsuebbek,a menyezeti bőrözès 2 helyen 1cm hoszúságban ki szakadva. Az olaj teknőnèl szivárog az olaj,ès a bal oldali fèltengely kanyarokban kattog. Ettől fügetlen motorja szèpen jár ,ès megbîzható hangja van. 1.3sbenzines.
Opel meriva? Ha nem kapok az asconához rendelek ilyet. Hűtő cső úgy nèz ki lessz . Csavar is kiesett ami a féknyerget rögzîti. :) lehet nem húztam meg elêggê de már pótoltam. Majd teszek fel képeket nagyàból jól néz ki a verda. Karoszériáját megcsináltattam kb 10 éve mikor vettem,le alvázvédőztem body festékkel bîrja még jól.
Ahogy ki nyitom az ajtót nagyon csúnya. Milyen tipusú lehet jó? Astráé? Van valami ötlet hol van ilyen? Egyébként sikeres műszaki vizsgát tett az autó, de hazafelé a hűtő és motor közt lévő gumi cső lukadt ki egy tűhegynyi lukon spricelt a vîz amit időben észre vettem,a bilincs melett közvetlen. Le szàmîtva ezt működik. Az utas fülkében lévő beltéri lámpám most tönkre ment el van érve a műanyag.