Lehet hogy ezt fogom megpróbálni, mert ugyanannyi mennyiséget ír ebből is. Lehet hogy le is cserélem az olajat valahol (sajnos nem otthon vagyok) és akkor mehet bele az olcsóbb, azt meg majd jövőhéten lecserélem a Castrolra.
Hát azért remélem leoldja. Most körülnéztem, és tisztítóból veszek bele Xado Vita Flush-t ezzel azt írja hogy min 200-300 km-t kell menni, és akkor jövőhéten olajcsere, meglátom mit tesz vele.
Ha már úgyis veszel bele teszkós olajat, azzal kellene járni kb. 1000 km és tisztító bele és csere. Mert ha üzemire nem melegszik fel az olaj, akkor nem oldja a szennyeződéseket.
Bár amennyire kőolajkészlet van a motorodban lehet, hogy "mechanikus" tisztítás nélkül nem megy.
Azért gondoltam rá, mert ha most áttisztítóm, akkor utána meg elképzelhető hogy szivárogni fog az olaj a tömítéseknél, bár egyenlőre nem vettem észre. Megpróbálom, meglátjuk mi lesz.
Biztos akarod ez? :( Mert ahogy írtam, nem csak a HF-et kellene lebontani, hanem az egész motort szét. A tetejét hiába szeded szét, ha a többi helyen úgy is marad.
Hát ezaz, eztis az előző tulaj számlájára írom, mert én aug óta 2 szer cseréltem olajat és ilyen....Most jön az hogy nagyobb összeg hiányában, és napi autóhasználat szükségessége miatt nem megyek bele motor szétbontásba így kipróbálok valamilyen motortisztító csodaszert, meglátjuk mennyire hatásos.
A sorrend a következő lesz.
Motortisztító bele, járatás, olaj leenged.
Olcsóbb olaj bele+ szűrők+motortisztító megint, majd nemsokára leenged.
Castrol olaj + jó minőségű szűrők bele, majd szelepfedél levesz és kíváncsi leszek a képre....
Nálam még a jó olaj (és időben végzett) olajcsere segíthet (talán). De a kérdésedre válaszolva, beszerelve, sehogy. Darabokra szedve a motort, eltakarítva minden részt, és újból összerakva. Szerintem ne eröltessük!
Az alábbi problémáról lenne szó....200.000 km-nél így néz ki a szelepsorom. Az előző tulaj szerintem egyáltalán nem cserélt olajat:D...ahogy hűtővizet sem ...:D Kérdés: Hogyan lehetne ezt kitakarítani??
Sziasztok! A 2000-es évjáratú Skoda Felíciám most kapott egy teljes motorfelújítást. A termosztát, a hűtő és a gomba is ki lett cserélve. Ennek ellenére azt tapasztalom, hogy a vízhőfok nem az igazi. Ha hidegen indítom, akkor még hosszú úton sem éri el a 90 fokos szintet, hanem kb. 85 foknál leszabályoz. A 70 fokig is nagyon lassan ér el, aztán olyan 80-85 között mozog.
Ha viszont ezt követően megállok és melegen indítom a motort, nagyon gyorsan felmegy 110-ig, ahol bekapcsol a hűtő és leviszi, de így viszont már 90 fok felett marad... Elképzelhető, hogy a mutató nem jó? A víz forralásának nincs nyoma, csak kissé aggódom a téma miatt... Van valakinek ötlete?
Kartársak! Tegnap lecseréltem: az olajat+olajszűrőt+levegőszűrőt+szelep dekni tömítést+kapott új fényszóró izzókat. Minden fasza,minden jó! Ma reggel indulok munkába kb: 30m után mindkét fényszóró izzó kiégett egyszerre. De csak a tompított,a távolsági nem. Gyors csere a régire,tűz melóba. Menet közben azt tapasztaltam,hogy lámpánál megállva alapjáraton alig-alig pislákol a fényszó és a műszerfal világítás is. Kis gázadásra minden visszanyerte kellő fényét,de a következő megállásnál alapjáraton szintén félhomály. Mi lehet a gond? Mi szórakozik velem újra?
értem én hogy mi az a villanykörte csak mitől ég....
:)
szóval. Asztalosnak nem vagyok hülye. de ez a tény még ne zavarjon abban hogy mindent szépen részletesen írj le, sőt ha lehet fotózd is.
oktávia szervó motor. gondolom kis elektro motor ami mozgatja a lámpát. de mi az a régi hidró?
ezek a csöves mozgató kütyü ami most benne van?
ha filmet csinálsz róla, ígérem elzavarom az asszonyt az életem kockáztatásával is a gép mellől és úgy fogom lesni mintha egy érdekfeszítő horgászvideót néznék (ez nagy szó! )
na jó...videó nem kell, de fotók és részletes magyarázat az igen.
csak ne úgy mint a szakácskönyvben amikor azt olvasom: csináljunk habarást és öntsük hozzá a szufléhoz... mer ugye...főzni szeret az ember...de közbe azért ne fejtsünk még rejtvényt is.
Hátsóba van nekem a köd lámpára olyan foglalatos mint az izzó! kapni mindent de a féket nem nagyon látni azért nem is használom! Tolató lámpán nem filóztam mivel az amenyit megy... Index dettó
Nos előszür is nem izélek, csak egy kicsit tovább gondolva a Xenontól ezekből a szügügből nem látni szart sem... Én eleve nem vagyok Xenon párti egy gyárilag ilyen BMW-n sem vakít mint álat...
Próbáltam hagyományos ledet helyzetnek gyárilag úgy olyan foglalattal... Sajnos nem bírta a meleget a izzótól mindig kiégett a led!
Ezért a SMD led!
Másik odaírnám én miről van szó de nem olyan rég posztoltam ide egy próbálkozást asztalon othon egy öreg indexel, azthittem páran azért figyelitek... Hát nem :D
Nos a lámpa alító! Octávia Szervó motrok a búrában, hogy ne keljen nagyon búrába piszkálni, így a régi Hydro részét ültettem a motorba így a motor a régi hydrot tologassa az meg ugye a lámpát! Ehhez van egy Oktávia alító a gyári helyen ha érdekel csinálok Képet! és odaírom mi az! :D
kimegyek miskolcon a zsarnaira és veszek két 10 éves gyereket...estére kapnak 1-1 szem negrót a szájukba aztán amig a gépháztetőn ülnek az világít a szájukból a sötétben.
Annyira szeretem az okoskodásokat.... Szerintetek a fényképen egy xenon így világítana elárulom hogy ez led helyzetjelző és a hangsúly az indexeken van! Xenonnal az autót nem látnád a fotón nem hogy azt hogy mit akarma vele mutatni!
SMD led a Helyzetjelző ami benne van már 3 éve és 10000 embert szarrá vakítottam vele, az indexeket meg ma csináltam!
Én meg elárulom akkor hogy azokat utálom akik basznak a lámpa magasság alítóra mert az drága.... azt bevág két zsák krumplit hátra azt vakít és vigyorogva vezet! Elárum nekem az is elektromos, tehát xenonra sem fáj a fogam!
Köszönöm azt hiszem ide sem érdemes tenni semmit mert először írtok aztán néztek, semmi köze a xenonhoz a képnek!