Most, hogy agyalok rajta, szerintem a visszanyitással figyelmeztet arra, hogy valamelyik ajtó nincs csukva. Másodjára meg elfogadja, mert az autót csak be lehessen zárni. De mivel úgy érzi, hogy az egyik ajtó nyitva van, felkapcsolja a belsővilágítást. Na, jól kitaláltam ?
Nekem az ML csinál ilyet néha. De írja is hibának, hogy az egyik ajtó mikrokapcsolója nem százas.
Gondolom mikor zár, akkor leellenőrzi az ajtók állapotát, ha nem jó, akkor újrapróbálja. A világítás meg lehet az ajtóállapot következménye.
Mostanában vettem észre, ha kinyitom távirányítóval az autót, de fizikailag nem nyitom ki az ajtót, akkor kb 1 perc után visszazárja magát. A kis óvatos... :-)
Most a szomszédom tanácstalan. Van neki egy Merci Vaneo 1.7 cdi és a zárral van gondja. Ha bezárja a kulcs távirányítójával, az ajtók lezárnak, majd maguktól azonnal vissza ki is nyitnak. Második zárásra már bezár, viszont a belső világítást felkapcsolja, ami úgy is marad.
Esetleg valaki halott már erről ? Megígértem neki, hogy írok ide a fórumra és próbálok segítséget kérni.
Tegnap volt egy kis időm és megpróbáltam kideríteni, hogy miért nem nyitja ki teljesen a tetőablakot az autó. Az ablak lesüllyed a hátratolódáshoz, de onnan nem mozdul, csak fogaskerék hangot hallat (olyan mintha folyamatosan átugrana a fogakon). Kézi segítséggel sem indul el. Visszafelé nagyon lassan teszi helyre az ablakot. A bukó mód viszont tökéletesen működik. Hol van a mozgató mechanika? Hol érdemes szétszedni a dolgot?
Tudod az a helyzet ,hogy én a 30 .ai időpontot még hónap elejé 3 ,án kértem tőle ,mert én igy kaptam szabadságot Németországban ,és ezért jőttem haza ,és akkor kértem ,hogy tegye ezt lehetővé ,...................
Köszi!.. megrendeltem a szalagkábeleket Kínából. Ma jött az üzenet, hogy már postára adták. 2300.-Ft volt a 3db. Az égőket már kicseréltem ,most már mind világít :)
Sluszi NE legyen a "helyén", a biztos, a zseb!:-) Vedd le újra a sarut, majd pár perc múlva tedd vissza. Azonkívül, hogy az összes ablakot újra kell tanítani, más hibát nem hozhat! (Kivéve, ha kiégett valamelyik izzód, az meg egyértelmű. Ha a hátsó helyzetjelző kiég, a féklámpa veszi át a szerepét!)
Nem török én pálcát senki fölött, ismeretlenül meg pláne, de ez szerintem alap. Az "egyébb" okokról meg Te is tudnál regélni.:-) "Sajnos" haladni kell a korral, és erre nem mindenki hajlandó.
No azért ilyen hamar ne törjünk Kollegák feje felett pálcát, el is felejtődhetett, vagy egyéb oka van. Ismerek olyan szakit, hogy tudásban én még 20 év múlva is csak jelenthetek Neki, hibátlan munkát végez, de az biztos, hogy egy olajcsere után a service nem lesz kinullázva :D