A fóliázással kapcsolatban nem változott még a rendelet.Legalábbis 10 nappal ezelőttig biztosan nem,mert akkor rakattam fel.De a fóliás szerint nemsokára változni fog.Ezért felrakattam a csomiablakra is.
Szia.
Miért?? fizettek a szavazatért?? (akkor én is küldöm a folyószámlaszámom :))
Nálunk az intézetben személyszállító változata volt , azzal mentem néha és NAGYON szerettem.
on.
Ma megint rövid az eszem... Most mi a helyzet a fóliázással????? Volt olyan zengedelem, hogy az EU-s szabályozás más, és emiatt változik a magyar előírás is... Változott???
Csak azt szeretném megtudni, hogy egy hónapban kb mennyit költötök a kocsitokra az üzemanyagot nem számítva. A válaszokat előre is köszönöm! (Budapest, megyeszékhely, kisváros, falu)
Skacok, azért ez az új BKV-s törésteszt nem semmi, még az NCAP-nál is szigorubb... :)
Még jó hogy a rönók mostanában ilyen jól teljesítenek a teszteken, de azé' megnézném az eredményt ha dáliát trafált telibe a szerkocsi.
Csak két fószert sajnálom, de az Indexes cikket olvasva felmerült bennünk a a melóhelyen, hogy faszikám még élvezte is a hullámvasutat, "visszaménnék".. " ugyanezt csinálnám".
No, megoldódott a Swift lökös, 10k-ért sikerült szerezni egy bontottat. Milyen is a teáltalad forgalmazott antenna pontosan? (esetleg kép róla ?) És hogyéaggyák természetesen.
E-e. Nem, mer' a feketét a PShop sem tudja átszínezni, legfeljebb egy színnel (fill), de úgy tréül néz ki, pl nem látszik a tükör íve, a fénytörések, stb. Az ablakfóliázást megnéztem PS-al, itt a kép:
Szerintem az atomfizikusok sem beszélnek mindig a maghasadás kölönböző változatairól...
Én úgy veszem ezt a topicot mint egy baráti társaságot, ami egy dolog apropóján jött létre.
S hogy legyen sör is meg Wagon is..... :
:-))))))))))))
Off:
Ugyörgy! Én voltam a 720. aki úgy szavazott.... (barkas) (A döntésnek persze volt egy kis piszkos anyagi háttere is... Van olyan vállalkozó ismerősöm, aki amúgy a hétköznap használt Hondá Civic-je mellett tart a kertben egy Wartburgot is. Annak magasabb az APEH normája... A Barkas APEH normája 13 liter/100 km.... /Igaz, hogy én tudtam vele produkálni 7 literes fogyasztást is....)
boogy: Nagyon egyszerűen, pillanatokon belül át lehet festeni a visszapillantót meg a kilincseket Photoshoppal. (Mintát veszel a sárga színből, és ennyi...átfested...)
esetleg itt lesz aki felfigyel erre:
><i>2004. 08. 11.:
>-Augusztus 29-én kerül nyomdába az Autósélet szeptemberi száma cégünk
>különleges ajánlatával.
>Világon egyedülálló megoldással, német szabadalom alapján, környezetvédelmi
>támogatassal december 15-ig megrendelhető a Suzuki WagonR+ alját teljesen lefedő,
>légellenállást és zajszintet csökkentő komplett fenékburkolat 49990Ft(+ÁFÁs) áron.
>A készletről fényképek hamarosan láthatóak a weboldalon.
>Érdeklődés telefonon: 0629-370-035</i>
http://werling.hu/main.htm
Kösz, akkot tiszta. (nekem is vezető-oldalon volt)
Ami a féknyikorgást illeti (amint arról már beszámoltam), nekem betétcsere után kezdődött, deakkor is szól, amikor csak megyek, nem pediglen fékezek. Valszeg nem a tőle elvárható alapossággal végezte el a műtétet a szerelőm, bár ő azt állította, mikor tetemre hívtam, hogy ez így természetes: sikít, amíg be nem kopik, ne hisztizzek má' mindenért. Háromezret mentem azóta, de bizonyos sebességeknél (70-80 között és 130 körül), főleg balkanyarokban még mindig sivítgat, és a felnim is melegebb a kelleténél, persze. Nemsokára megnézetem, mert szerintem ez már biztos, hogy nem természetes.
Igen Neked szólt. Sajnos az én WR-nél is jópárszor előjött ez a zár mizéria, de csak a vezető oldali ajtónál, és jellemzően télen, nagy hidegben. Nyárom még nem volt ilyen.Én is gondolkodtam a garanciás zárcserén, mert zavart hogy csak pörög körbe a kulcs , de néhány próbálkozás után be tudtam zárni.
Ami jobban zavar az a rohadt féknyikorgás, ma reggel már azon gondolkodtam hogy levél Kerminek, Magyar Suzuki Rt.-nek, hogy b@sszák meg a szar autójukat, ahol 30.000 km után elkopik a betét, és állítólag csak tárcsa cserével lehet megoldani. De aztán lusta voltam hozzá...