Keresés

Részletes keresés

Észtraktor Creative Commons License 2011.05.16 0 0 7581

Üdvözlet minden kedves forumozonak!

Igen erre gondolok! a két jelnek egybe kell esnie, és ezzel, megvan az előgyújtás szög is.

bgly Creative Commons License 2011.05.16 0 0 7580

Elküldtem újra, de kérdés, hogy a citromailes postafiókodba befér-e, mert majdnem 7 MB!

Előzmény: motlinger (7576)
motlinger Creative Commons License 2011.05.16 0 0 7579

Sajna nem jött meg. Megkérhetlek, hogy ide is elküldd?

 

kovacs55632@gmail.com

 

Előre is köszönöm.

Előzmény: bgly (7575)
motlinger Creative Commons License 2011.05.16 0 0 7578

Észtraktor!

 

Nekiálltam a gyújtásállításnak, de valami nem stimmöl... Készítettem képeket.

 

Ugye ezekre a jelölésekre gondolsz? Ezeknek kell FHP-on együttállniuk?

 

 

2. kép: a dugattyút FHP-re állítva a lendkeréken itt a jelölés. A gyújtáslapon meg ott. Sansztalan őket összefordítani...  Ld. 3 kép.

 

 

Gyújtásalap a véghelyzetben van...

 

 

Előzmény: Észtraktor (7561)
szes Creative Commons License 2011.05.16 0 0 7577

Én is sorba állhatok érte

cim:szes@freemail.hu

elöre is köszönöm szépen

Előzmény: bgly (7575)
motlinger Creative Commons License 2011.05.16 0 0 7576

Nekemis, lécci, lécci, lécci :-)

Előzmény: bgly (7574)
bgly Creative Commons License 2011.05.16 0 0 7575

Elment.

Előzmény: motlinger (7571)
bgly Creative Commons License 2011.05.16 0 0 7574

Elküldtem!

Előzmény: C-z-T (7566)
KOGYO19 Creative Commons License 2011.05.16 0 0 7573

Nem érte nagyobb terhelés,vagy ilyesmi.

Ok,akkor megprobálom a levegőszűrő cserét,hátha.

 

Köszi!

Kölyök Zsiráf Creative Commons License 2011.05.16 0 0 7572

Én szelepszár szimeringre , vagy dugattyú gyűrű törésre tippelek ...

Előzmény: Machello (7569)
motlinger Creative Commons License 2011.05.16 0 0 7571

Nagyon megköszönném. Címem:

 

kovacs55632@citromail.hu

Előzmény: bgly (7564)
ficere50 Creative Commons License 2011.05.16 0 0 7570

Nálam kisértetiesen hasonló jelenségre az volt a megoldás, hogy levegőszűrő csere. Az egy B-S Quantum 60-as motor.(olajszint korrekt?)

Előzmény: KOGYO19 (7567)
Machello Creative Commons License 2011.05.16 0 0 7569

Hali!

Nemnagyon értek a Hondához, de nagy valószínűséggel kevés a kompresszió a motorban, kopott a heger és a gyűrű, emiatt eszi az olajat. Ha a gyertya mellett is olajfolyás van akkor ott kifúj mellette, nézd meg a hengerfejben a gyetya menetet.

Előzmény: KOGYO19 (7549)
Kölyök Zsiráf Creative Commons License 2011.05.16 0 0 7568

Miután következett be ez a hibaforrás?? nem lehet , hogy kicsit nagyobb terhelést kapott ??

Előzmény: KOGYO19 (7567)
KOGYO19 Creative Commons License 2011.05.16 0 0 7567

7549-re valaki?

PLS!

C-z-T Creative Commons License 2011.05.16 0 0 7566

Én is elkérhetném nagy tisztelettel?

Nem is tudom, hogy mióta "vadászok" rá!

Előzmény: bgly (7564)
Kölyök Zsiráf Creative Commons License 2011.05.16 0 0 7565

a gép sajátmaga miniden rásegítés nélkül tölti a burgonyát, vagy egykis emberi erő is szükséges ?

Előzmény: Rex maxi (7562)
bgly Creative Commons License 2011.05.16 0 0 7564

El tudom küldeni a Robi-55 gépkönyvét pdf-ben, ha adsz e-mail címet.

Előzmény: motlinger (7537)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.15 0 0 7563
12,3 mm volt. Ezek szerint megkopott 3 tizedet.
Előzmény: Domowe (7552)
Rex maxi Creative Commons License 2011.05.15 0 0 7562

A kétüteműnél az gázzal kell játszani. Teljesen más vele dolgozni mint a négyüteművel. Ma egész nap nyűztem a briggs 4 lovas sprintet.

Kb negyed gázzal töltögetek vele. Ha odahúzom a gázt akkor ki is pörög a kerék. De ez a gép jóval nehezeb is mint a briggs.

Előzmény: Kölyök Zsiráf (7546)
Észtraktor Creative Commons License 2011.05.15 0 0 7561

Mégegyszer, igazad van lehet hogy nem igazán érthető!

Berántó fedél le

Inditó ház le

Tank burkolattal együtt le

Szélterelő le

Széllapát le

és most jön a lényeg! a motor fő tengején van a lendkerák, az egy vastag aluminium tömbb és benne a mágnesek ami a gyujtó tekercs elöt halad el forgás közben. Ezt egy 6-os csavar fogja.ezt is le kel vened mert csak így férsz hozzá a gyujtás alaplap hoz. Az alaplapot 3-rom 3-as csavar rögziti a blokhoz. Ezeket csak felazitod hogy könnyen tudjat forgatni, de magátol netudjon forogni.Most a a gyertya nyillásba teszed a csavarhúzot és kb beállitod a felső holpontját a dugattyunak. És most van a lényeg! A gyujtás alapon is van egy jel!nos ehez a jelhez egyezteted a lendkerék jelét! ennek mindenképpen egybe kell esnie!ha nem esik egy be akkor az alaplapot elforgatod hogy a két jel egybe vágjon. ha ez kész akkor a lendereket ovatossan leveszed és a három csavart meghuzod , vissa a lendkerék

és a többi cucc is mehet a hejjére.A karburátorral ne is foglalkozz, fel se tegyed most kell viszont egy kis hajtó gáz és már indulhat is. Amig van gáz adig biztos üzemel. Én légyírtot szoktam használni, ketös hatás!

 

motlinger Creative Commons License 2011.05.15 0 0 7560

Észtraktor,

 

A gyújtásbeállítás leírásod klassz volt, nem értettem belőle mindent, de ha szétszedem, biztos látni fogom, mire gondolsz. Az első, hogy holnap veszek karbi alkatrészeket és csinálok egy tisztességes karburátort, aztán leszedem a kapa tetejét, megnézem a gyújtásbeállítást, meg a vezetékeket,  aztán próba. Asszony már zaklat, hogy kapálni kellene :-)

 

Cudar,

 

neked is köszi a 0,4-es mérőkét :-)

 

 

Előzmény: Észtraktor (7558)
cudar08 Creative Commons License 2011.05.15 0 0 7559

Hello!

 

Szike pengéd biztos van (a közepes szélességű) az pont 0,4mm.

Előzmény: motlinger (7555)
Észtraktor Creative Commons License 2011.05.15 0 0 7558

Üdvözletem az utaknak!

 

Nekem is van egy Robi 55-ös gépem, de miota megvan, csak dicsérni tudom.Ha hiszitek ha nem, még soha de soha nem hagyott cserben. Én elképzelni sem tudnám, hogy rángatom és nem indul! Pedig becsukott szemmel is össze tudom rakni, mág kosárból is. Merek fogadni bár kivel, hogy az első rántásra indul!

Szerintem gyujtá gond lehet. Szét kell szedni, a lendkerék oldalán van egy rovátka.Kiveszed a gyertyát és csavarhúzó segitségével megálapitod, hogy a dugó a felső holtpont közelében van-e és a már emlitett jelet a gyujtás alappleppal szinkronba hozod.Tudom egy kicsit babrás meló de hiddel megéri vele szorakozni. Én  30-as keveréket használok. És a gyertyém ŐZ BARNA!Nem kormos nem olajos és a kipufogom

is kivan égetve rendesen! Könnyü jó kis gép, csak dicsérni tudom!Van még ezenkivül egy Robi 52-em azzal sincs gondom csak azt kevesebbet használom mert nehéz, és most vettem egy Robi 151-est, amit most újitok fel. Telsessen szét szedtem és ami ijenkor szokásos ki cserélek rajta.  Kivettem a szimeringeket és a csapágyakat, a hajtokar csapágyat is, viszem a boltba és veszek bele ugyan olyat. Dugó gyürű rendben! azokat nem kell cserélni. Viszont a lendkereket azt hiszem igen! mert úgy látom repett! Hát itt tartok.

Djozef Creative Commons License 2011.05.15 0 0 7557

Én is abba a hibába estem , hogy először csak kuplungcsészét rendeltem, meg reteszt.

Sajna az előtéttengely bármilyen maszívan áll a helyén,az illeszkedő része kopott volt. Az új csésze is kotyogni fog  rajta.

Így újabb rendelés plusz postaköltséggel, mert kellett a tengely is.

 Ha rászánod magad arra hogy rendberakod , akkor érdemes rendesen megcsinálni, utána sokáig nem lesz vele gondod.

Ne felejtsd el tömítést a váltóház alsó és felső közé. illetve a sebességváltó-kar tengelyén van egy 10x2  "O"-gyűrű.

Ezt én nem cseréltem, pont ma vettem észre hogy kellett volna.

Előzmény: galapago5 (7554)
Djozef Creative Commons License 2011.05.15 0 0 7556

Szia!

A gépkönyv szerint 1,16 L. hajtóműolaj kell a sebváltóba.(pl. MOL Hykomol)

Más leírás szerint a feltöltő csavar szintjéig kell tölteni. -Ez a váltókar alatti csavar.-

Ebben van logika , ugyanis itt kell ellenőrizni, hogy mevan -e a megfelelő olajmennyiség.

Az olaj lengedését és feltöltését is megoldhatod ezen a nyíláson, ha a motor és a kerekek le vannak szerelve.

Előzmény: galapago5 (7554)
motlinger Creative Commons License 2011.05.15 0 0 7555

Sajna itthon nincs hézagmérőm, a hézagot találomra állítottam, de volt már mindenféle értéken. Szimmeringek nem tudom, jók-e. Szétszedés nélkül megállapítható? Mondjuk kompresszorral megfújni a hengert a gyertyafuraton?

 

Kipufogódugulás asszem kizárható, amikor nem volt feltéve a dob, akkor is ilyen volt.

 

 

Előzmény: Törölt nick (7551)
galapago5 Creative Commons License 2011.05.15 0 0 7554

Szia! A kuplungcsészénél levő kis "félhold retesz" valóban eléggé ki van kopva. Igaz, hogy a kuplungcsésze és az előtét között 1mm van. Vsz az is kikopott... Azt nem kérdeztem még, hogy a váltójában van-e olaj? Hol eresszem le ha van? Milyen olaj való bele? A felső szimmering is cserére szorul, azonban a csapágy szerintem ok. Ha leveszem a kuplungcsészét akkor az előtétengely nem kotyog, áll mint a cövek. Az apróságokat szerintem kicserélem.

Előzmény: Djozef (7493)
Bela10 Creative Commons License 2011.05.15 0 0 7553

Én 20 évig szenvedtem robi-55-el. A kipufogó dugulás is okozhat ilyen tüneteket. Hegesztőpálcával ellenőrizd.

Előzmény: motlinger (7537)
Domowe Creative Commons License 2011.05.15 0 0 7552

Inkább 12mm volt nem?

Előzmény: Törölt nick (7548)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!