Egyik megrendelőm vett most egy SL65 AMG-t. Nagyon szép... V12 biturbo. Kérdezte kipróbálom-e, hát nem mertem. 62 misi. Biztos rettenetesen megy, de csak élvezkedni, tizedáron is lehet autót kapni. Ezt már sajnálnám ilyen célra :)
Szasz Vakegér. Hétvégére kicsit eltűntem OFF Ferrari napokra ON. Szóval Kanadába megyek, megvizsgálom hogy milyen állapotban vannak ott a csillagosok :)
Köszi!:)) Nagyon szépek! Mintha a sárga index jobban mutatna piros Mercin, mint a fehér. Nekem az egyik indexem felfogatása törött, és úgy gondoltam párban veszek helyette fehéret. De a képeket elnézve inkább veszek egy sárgát a tesz-veszről, vagy a vateráról. Jobban megy hozzá a sárga ugye?
es egy 19 eves 45kg os szooke csaj a kocsi gazdaaja!!!! Persze mondta a baratja hogy nem is nagyon tudja a kislaany hogy meddig lehet nyomni a pedaalt, mert nem meri kiproobalni.....:)))))))))
Énnekem ezt a félelmet sikerült megtapasztalnom haverom 1200-as ladájában is, pedig csak 3 henger ment ! Rallyzik. Még negyed órával később is reszkettem :D
Tegnap majdnem le teeptem egy kocsi ajtoberantoojaat.....10 perc alatt leizzadt a tenyerem.... OFF nem igazan ultem eddig sok turboos ill kompresszoros kocsiban...(onlyVW R32+ fiatcoupe turboo) Tegnap vitta haver a baratnojeenek a kocsiaval Mini CooperS 2007es vagy 5000km korul az ooraban...... Valami 175 lovas supercharged es hat nagyon allat volt. gyari nagy 18" kerekek 225/40 gumikkal, 80-90km/h-korforgalomban..... rendesen hallottam ahogyan harapja az aszfalt a gumikat....:))))))))))) Kimondott elmeny autoo.....:))))))))))))))) tok ugy viselkedik mint egy gokart.... innentol autooszamba nezem a miniket azzal az S betuvel a hatukon....
Rendesen feeltem.....Remegve szalltam ki 10 perc mulva.... ON
Akkor a km hasonló (csak az enyém idén már 10 éves lesz, talán az is számít.), az árban sincs sok különbség, mert az ady-n valahogy 14-14,5 eft körül mondták darabját a gyárinak. Én 8-ért vettem a meyle-t, de a színjelölés (zöld volt benne a gyári) az már nincs rajta az utángyártotton. Ha a gyárival 100%, hogy nem kell 5000-ért futóművet állítani, akkor mindenképp megéri, de én 10 éves kocsinál, már nem bízom benne, hogy nem állna azzal is magasabban... Én is a gyári dolgok híve vagyok, dehát ha szűkös a budget, aZemberek meg ugyi nem veszik az újótót...... :(
Megnéztem azt az árlistát, ami akorebali 190-esek árait és felszerelésüket mutatja. Tudta itt valaki, hogy a 190-esekben 2.5 -16-os 5 LE motor is volt. Gondolom nem mehetett vele rosszul, de én Magyarországon ilyen motorral szerelt 190-est nem láttam. Ritkán 2.3-ast, illetve 2.6-ost láttam, de a fent említett motorral még nem. Lehet azt nem is Euróbában forgalmazták?
Köszi mindenkinek a dícsérő szavakat az SLC-ről! :-)
az mb107.hu-s srácot ismerem, köszi a tippet, ő az egyik lehetséges befutóm, csak gondoltam közben ide is "bekérdezek". Amúgy ő egy nagyon rendes srác.
Köszi az ebay-címet is, de sajnos az szállítással már 50 ezer körül van, annál olcsóbban jó lenne. ;-) Én egy komplett 65-ös Ford 17M szélvédőgarnitúrát nem bírok már egy hónapja eladni 35 ezerért. Pedig sokfelé hirdetem. :-(
Na mindegy, van egy vészhelyzetre szóló ajánlatom már, csak kicsit kivárok. Ilyenkor felújítás közben minden pénz számít.
Én egyébként kifejezetten olcsón vettem az autót az USA-ban, de azért már költöttem rá rendesen, mióta megvan. Az Ebay-n vettem egy kereskedéstől, korrektek voltak, bár rozsda több volt rajta, mint reméltem. Hamarosan kész lesz, terveim szerint október elején megy muzeális minősítésre.
30 év felett minden autó forgalomba helyezhető itthon, ha a muzeális minősítés feltételeinek megfelel. ÉS ugyebár regadó nincs rá! De USA-ból erre is volt 10% vám, hiába német autó + ÁFA fizetési kötelezettség. Pár év és a szép 126-os SEC-eket is lehet ám majd hozogatni.
Amúgy igazi nagy álmom egy 450 SEL 6.9 lenne - a 70-es évek csúcsa, de az "grande complication". Olyan bonyolult autó, hogy riasztja és teljesen zavarba ejti az embereket, még a szakértőket is. Tipikus sorsa a németeknél is az, hogy több barkácsoló elvérzik rajta egy felújítás alatt. Mást ne mondjak, az ajtóban ugye a korabeli átlag Merciknél van max. egy elektromos ablakemelő meg a mechanika, meg egy vákumcső, plusz még a központi zár dolgai. Ehhez képest a 6.9-ben létfontosságú kábelkötegek meg vákumcsövek vannak a legváratlanabb helyeken, plusz még a Citroentől licencelt légrugózás és a befecskendezés... ajjaj.