Most a decemberi vásárlásos, bevásárlóközpontos, araszolgatós időben felment 8 felé a fogyasztás. Egyébként átlagban 7,7-7,8 körül van az átlag a városban, bár én a budai alsó rakparton is közlekedek hetente 2-3 alkalommal.
Itt van csomagtartó!
Előzmény: sisti007 (18087)
sisti007
válasz | megnéz | könyvjelző
2010.07.14 21:55:23 Š ( 18087 )
Előzmény: sisti007 (18086)
sisti007
válasz | megnéz | könyvjelző
2010.07.14 21:52:11 Š ( 18086 )
Kicsit utánanéztem a neten és találtam a
Soroksári út 42. szám alatt egy
csomagtartós üzletet. Megvettem 18200ft.
Így fest!
BÚÉK mindenkinek így utólag is. Olyanban kérném a tanácsotokat, hogy tetőcsomagtartót szeretnék venni a 2008-as rövid scenic-ünkre. Van esetleg valakinek vmiféle olcsó tippje a beszerzésre? Teljesen egyszerű típus is megfelel, mert kb. évi 1 síelésre lenne használva. Új és használt egyaránt érdekelne.
Bocsi, de mikor en vettem akkut, akkor volt nevenincs 70Ah 13.000-ert, bosch silvert vettem 24.000-ert, es speci spiralcellas banner van 45.000-ert, nem 20% a diffi az akkukban
A gagyit 2 csere utan visszaadtam, es rafizettem a silverre
Nekem volt ilyen, de akkor a bal első gumim belső oldalán volt valami, talán szálszakadás. Érdekes, hogy látszólag centírozható volt a kerék, de forgatva a kereket a belső oldalán a gumi néhány milimétert "ütött", tehát nem konstans volt az átmérője és csak a belső oldalon. Szemmel csak akkor volt észrevehető, ha az ember odatartott valamit a forgatás közben. Az pont ilyen hibajelenséget okozott, tehát csak bizonyos sebességnél volt érezhető a jobbra-balra rángatás.
Első körben én megcserélném az első-hátsó kerekeket, nem nagy hadművelet, és ha a probléma megszűnik, akkor nem futómű baj.
Lehet hogy kuka az akksim. Töltöttem de kb. fél perces inditozás után lemerül. A kérdésem hogy milyet vegyek és hol barátiáras??? scenic II 1.6 benzin
Az akkumulátorok árában nincs olyan nagy különbség a közepes és a prémium termékek között: mivel egy akksi kb 20 ezer ft, a 20% különbség is "mindössze" 4000 ft, ennyit meg simán megér a prémium termékek nagyobb indítás biztonsága, illetve várhatóan hosszabb élettartama.
Nem árt a gyári akksi kapacitásánál nagyobb akksit használni: ennek szinte csak pozitív hatása van, és az árkülönbség itt is csekély. Az 1.6 benzines gyári 55Ah akksijának a helyére tökéletesen befér a legtöbb 65 Ah akksi is.
A saját autóinkba kifejezetten az Exide Premium akksikat használjuk.
Ezeket két szomszédos bolt árulja a legolcsóbban, a Camponával szemben:
Ezek egymással is versenyeznek, így hol az egyik olcsóbb (egy kicsivel), hol a másik :-)
Én már mindkét boltban vásároltam, és tök normálisak. Az egyik boltot egy kicsit jobban szeretem, mert egy csinos, jókedvű és hozzáértő fiatal lány szolgál ki, de őszintén szólva nem tudom, melyik az a bolt a kettő közül :-)
Van egy Renault Megane Alizé- combi autó, jelenség a kormány ráz 40-70 km/h közt, gumikat megnézettem (2 gumisnál is) azok rendben vannak, szervízben is jártam de nem találtak hibát a gömbfejeknél sem. Az autó nem húz egyik írányban sem. A szervizesem a gumikra gondol! Találkozott már valaki ezzel a jelenséggel?
Ha két gumis is látta a gumikat, és ők jónak értékelték azokat, akkor nem ott lesz a hiba: az az eltérés, ami képes berázni a kormányt, az akkora, hogy már a műszerre helyezve a kereket azonnal ordít a hiba.
Ha nincs más megoldás, olyan helyre kell vinned az autót, ahol végeznek ún. dinamikus kiegyensúlyozást -- itt a kereket nem leszerelt állapotban forgatják meg, hanem a megemelt autón az egész féltengelyt (a végén a kerékkel). Nyilván a kerék maga a leggyakoribb hibaforrás, de lehet a féktárcsa vagy maga a féltengely is.
Ha pesti vagy, tudok adni címet, ahol csinálnak ilyen dinamikus kiegyensúlyozást.
4-es 5-ös fokozatban 3000 fordulat körül, "chek injektion" hiba üzenet, gép megtorpan majd egyszercsak a hiba üzenet eltűnik, és a gép ismét erőre kap. Mi okozhatja?
Két dolog lehet: bármi és akármi :-)
Sajnos CLIP-diagnosztika nélkül csak találgatni lehet. Jó esetben egy meglazult csatlakozó is lehet a hiba oka, rossz esetben a komplett befecskendező egységet cserélni kell, a kettő között meg bármi előfordulhat, tévesen mérő jeladó, tömítetlenség, és bátran írhatom, hogy "satöbbi."
Tehát hiába minden jószándék, ezzel a jelenséggel igazi szervizhez kell fordulnod.
Asszem az én nyugalmi feszültségem tuti több......
Lehet hogy cellazárlatos az enyém.....a töltö kb. fél órát tölti és elfekszik a mutató nullára mintha teljesen feltöltött volna....sajna most nincs mivel rámérni..
Sajnos az enyém is lassan csereérett, igaz már 6 éves a gyári akksi. Indítózáskor már nem valami brutális erővel teker, még szerencse hogy szinte pöccre indul.
Megmértem a nyugalmi feszültségét az akkunak, 12,17 V egy napos állás után. Nem vagyok benne biztos, de mintha 12,3-12,4 V körül volna az optimális ?
No de a kérdésedre, szerinted ha látta 2 gumis, meg szervíz tudunk virtuálisan mást mondani, hol laksz? Esetleg szerelőt ajánlani tudnánk, vagy nézz át ide :
Sziasztok! Van egy Renault Megane Alizé- combi autó, jelenség a kormány ráz 40-70 km/h közt, gumikat megnézettem (2 gumisnál is) azok rendben vannak, szervízben is jártam de nem találtak hibát a gömbfejeknél sem. Az autó nem húz egyik írányban sem. A szervizesem a gumikra gondol! Találkozott már valaki ezzel a jelenséggel?-
Szeretném ha segítenétek. Senki nem találkozott még ezzel a problémával?
2005-ös 1,5 dci. Scenic II
4-es 5-ös fokozatban 3000 fordulat körül, "chek injektion" hiba üzenet, gép megtorpan majd egyszercsak a hiba üzenet eltűnik, és a gép ismét erőre kap. Mi okozhatja?
Kérem a tapasztalt scenic tulajokat, szerelőket segítsenek.