Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

tlaci72 Creative Commons License 2013.11.01 0 0 138902

Köszönöm!

 

Közben én is megkerestem, így lehet szerencsém van és csak azt kell cserélni, nem lehet észre venni mivel más nincs azon a biztosítékon. Na holnap azzal kezdek :)  

Előzmény: exrészletjankó (138901)
exrészletjankó Creative Commons License 2013.11.01 0 0 138901

Igen. Kezelési könyv 185.oldal.

F41   7,5A

Előzmény: tlaci72 (138899)
tlaci72 Creative Commons License 2013.11.01 0 0 138900

Persze, hogy meg voltam eddig nélküle, hiszen még nem volt rá szükség mivel nincs még 1 hónapja nálam az autó :) De később biztosan jól fog jönni. 

Előzmény: vinjo (138895)
tlaci72 Creative Commons License 2013.11.01 0 0 138899

Külön biztosítékon van a hátsó szélvédő és a tükrök? 

Előzmény: exrészletjankó (138897)
tlaci72 Creative Commons License 2013.11.01 0 0 138898

Én is így tudtam, de próbánál a hátsó üveg meleg, a tükrök viszont hidegek. 

Előzmény: vinjo (138896)
exrészletjankó Creative Commons License 2013.11.01 0 0 138897

Első lépés a biztosírék elleneőrzése.

Ha az jó, akkor valószínűleg a tükörlap csere a megoldás.

Előzmény: tlaci72 (138894)
vinjo Creative Commons License 2013.11.01 0 0 138896

Tudomásom szerint minden Bravonak fűtött a tükre. (A hátsó ablak fűtése kapcsolja, nincs külön gombja.)

Előzmény: tlaci72 (138894)
vinjo Creative Commons License 2013.11.01 0 0 138895

Ha eddig megvoltál nélküle, de most úgy gondolod, hogy kell, akkor irány a szerviz és cserélik benne a fűtést. 

Arra nem emlékszem, hogy a tükörlappal együtt van-e a csere, pedig nekem gariban cserélték a jobbos fűtését,mert nem ment. (Több embernek cserélték anno emlékeim szerint.)

 

Nekem úgy tűnt fel, hogy egy olyan ritka alkalommal, amikor párás hideg időben nem tudtam fedett helyre parkolni, csak a balosról tűnt el pillanatok alatt a pára, amikor felkapcsoltam a hátsó ablak fűtését, a jobbos tükör olyan homályos maradt, mint volt.

Hazaérve kézzel is érezhető volt, hogy a balos tükre langyos, a jobbosé jéghideg.

Előzmény: tlaci72 (138894)
tlaci72 Creative Commons License 2013.11.01 0 0 138894

Nincs ötletetek, hogy tudnék megbizonyosodni arról, hogy nincs tükörfűtésem vagy csak egyszerűen rossz? A felszereltségbe benne kell lennie de mindkettő hideg :(   

vinjo Creative Commons License 2013.11.01 0 0 138893

Krómos kipuff nincs a sport csomagban és úgy általában sem volt rendelhető külön.

Csak a Sport kiviteleknek (dízel és benyás is, illetve a Mair) van krómos dupla kipuff.

Előzmény: zztom (138859)
exrészletjankó Creative Commons License 2013.11.01 0 0 138892

Ja, majd elfelejtettem. A bal féltengely belső felénél a zsír szétcsapva.  :-(

Előzmény: exrészletjankó (138890)
vinjo Creative Commons License 2013.11.01 0 0 138891

Néha itt is előfordul a delikvens. :-)

Előzmény: zztom (138832)
exrészletjankó Creative Commons License 2013.11.01 0 0 138890

Én is. :-)

A nyári szett elmosva. Jövőre gumivásárlás lesz.

Előzmény: bajan122 (138889)
bajan122 Creative Commons License 2013.11.01 0 0 138889

mmozgás hianyom volt így feldobtam a téli kereket. Tuning pipa

seewer Creative Commons License 2013.11.01 0 0 138888

Jut eszembe, alap a hat légzsák.

Előzmény: seewer (138886)
gattaka12 Creative Commons License 2013.11.01 0 0 138887

 

 A Sportnak más a turbója,több bart is tol valamint a vez.tengely bütykei is hegyesebbek.

Előzmény: realist_ (138885)
seewer Creative Commons License 2013.11.01 0 0 138886

Valamint, piros a féknyereg:-)

Előzmény: realist_ (138885)
realist_ Creative Commons License 2013.11.01 0 0 138885

plusz:

- erősebb fék (azaz elöl más a tárcsa és a betét is)

- más váltó (más áttétek)

- a futómű tudtommal az ültetésen kívül is némileg módosítva van

 

 

ill. a sport gomb igazából nem ad plusz nyomatékot (ez anno padon is kijött), hanem a gázreakciós és a kormány keménységén módosít

 

Emlékeim szerint a turbó is más típus.

Előzmény: exrészletjankó (138861)
tlaci72 Creative Commons License 2013.11.01 0 0 138884

Megnéztem és az én tükreim nem fűthetőek, legalábbis egyik sem melegszik :(  Ez nagyon érdekes, itt azt írják, hogy már a Active-nál is alapfelszereltség a fűthető tükör és a Dynamic pedig az Active felett van felszereltségben.

 

http://www.fiatbravo.hu/leirasok/view.php?id=106

 

 

Leht, hogy csak valamiért nem működik? 

Előzmény: exrészletjankó (138873)
zgi521 Creative Commons License 2013.11.01 0 0 138883

de miert ilyen gyenge ez a cso?? vagy csak adott szeria?

 

mas

kerekcserekor latom, hogy a gyari alufelni belso oldalan a muszaki parameterek mellett az alabbi felirat virit: CHINA <-- dobbentem :(

Előzmény: bajan122 (138882)
bajan122 Creative Commons License 2013.11.01 0 0 138882

Nekem is cserélni kell a kartercsövet a lineán, csak gondoltam megvárom vele az olajcserét amit kb. egy hónapon belül megejtek.

 

Amúgy köszi hogy szólsz.

Előzmény: zgi521 (138866)
bajan122 Creative Commons License 2013.11.01 0 0 138881

Gondolom mivel a motor és az olaj üzemmeleg volt, ezért a rendszer úgy gondolta leállhat. Közben meg a turbó még izzott.

Előzmény: exrészletjankó (138878)
exrészletjankó Creative Commons License 2013.10.31 0 0 138880

Ja, volt még benne ez az automatikusan fékező rendszer, csak nehéz kipróbálni. :-) (Kipróbálták). :-D

Előzmény: exrészletjankó (138879)
exrészletjankó Creative Commons License 2013.10.31 0 0 138879

Nem ők állították le, hanem a rendszer. Na mindegy, lehet, hogy csak szimplán meghibásodott. Bérautó, nem volt még 20e km benne. Aztán átültek egy Insigniába.

Előzmény: zztom (138874)
exrészletjankó Creative Commons License 2013.10.31 0 0 138878

Nem tudom, a srácok mondták.

Direkt rákérdeztem, hogy egyből leállította? Azt mondták, hogy igen.

Azt tudom, hogy ki lehet kapcsolni a start/stop funkciót, csak meglepődtem, ha be van kapcsolva, akkor esetleg nem figyeli a motor állapotát és egyből leállítja, ha megáll az autó.

Előzmény: zztom (138874)
zztom Creative Commons License 2013.10.31 0 0 138877

A S/Stop a Fiatnál rengeteg dolgot figyel, bár a gépkönyv csak pár dolgot említ.

Ezek szerint a volvónál nem volt elég inteligens a rendszer...

 

Én főleg hideg/félhideg motornál szoktam kikapcsolni, bár tapasztalatom szerint akkor nem (jellemzően nem) áll le. De jobb a biztonság.

 

Előzmény: Törölt nick (138876)
Törölt nick Creative Commons License 2013.10.31 0 0 138876

Már magának a vezérlőegységnek tudnia kell, hogy kikapcsolja automatikusan, nem bízhatja a sofőrre :)

Előzmény: zztom (138874)
Törölt nick Creative Commons License 2013.10.31 0 0 138875

Start stop

Audi szervízben azt mondták (miután nem értettem hogy hol működött hol nem) , hogy egy csomó feltételnek kell teljesülnie hogy aktiválva legyen a Start stop, figyeli hogy megy e a klíma, mennyire meleg a motor stb. Szóval ott nem lehet gáz, Fiatnál és Volvónál nem tom hogy oldották meg,

 

Audiban amúgy én ki szoktam kapcsolni....

 

 

 

Előzmény: exrészletjankó (138865)
zztom Creative Commons License 2013.10.31 0 0 138874

Azért annyira nem lehet analfabéta senki, hogy egy 200 feletti döngetésből hagyja egyből leállni a motort!?!

Nem hiszem, hogy a volvóban nincs kikapcsoló gombja!

 

Előzmény: exrészletjankó (138865)
exrészletjankó Creative Commons License 2013.10.31 0 0 138873

Lehet kézzel érezni.

Előzmény: tlaci72 (138872)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!