El se tudom képzelni hogyan lehet egy fekete kocsit fehérre fényezni! Egész motort és a teljes belső kárpitot ki kell szedni ? Borzasztó nagy munka, és szerintem soha nem lesz gyári a sok bolha stb. visszarakása nem egyszerü ügy ( nekem laikusnak).
Az őszinteséged és nyiltságod nagyon tiszteletre méltó ! Kérlek ne sértődj meg ha a Kollegák "kostólgatnak" , nem rosszindulatból teszik, mindenki szivesen segit ha valami problémád van.
Ez azért nem egészen így van, ugyanis nincs 10 db gyújtáskábel, 1 db gyújtásvezérlő egység, 2 db gyújtáselosztó fedelekkel meg rotorokkal, és nincs 2 db trafó sem. Meg a szerelői hozzáállás sincs, amikor dadog az alapjárat, aztán egyből ki akarják cseréltetni az összes kábelt, fedelet meg rotort, hogy biztos elmúlik. (ez helyből lenne vagy 250e) Közben meg csak egy vákumcső a gond...
Mondjuk én is sziveseben fényeztetném az enyémet világos szinre, mert tele e tököm, hogy minden kis por, szösz mosás után 10 perccel meglátszik rajta :(
Szia Laci ! Semmiről nem maradtál le. CL500 Kollega amikor megvette az autóját, egy nagyon szép "piar" szöveget irt amit nyilván az eladó neki is mondott és mint jóhiszemü ember elhitte. Gabi ( Béla ) mint profi a "rózsaszinű álmot " idézte.
Drága márkatársak... Ha egy autó eredeti színe fekete, és most fehér, a festékmérő pedig körbe 300-at mutat akkor az tényleg csak egy fényezés, nem pedig töréskáros. Lekértem a kárpát utcában, lekértem a tóth autónál, megvan a szervízkönyve, a javítási számlái, minden stimmel. A szervízkönyben még azt is megnéztem, hogy nem egyforma aláírások vannak, nem egyforma tollal van írva, és a 8 évvel ezelőtti íráson látszik, hogy 8 évvel ezelőtti, nem tegnap töltötték ki. Én is elég gyanakvó vagyok, nem egy lúzer idióta, volt már vagy 30 autóm, a kezdeti átverések után megtanultam, hogy kell egy ilyet megvenni. Rendkívül alapos állapotfelméréssel vettem meg, mindent megtettem, hogy ne verjenek át. Futóműtől kezdve a rétegvastagságmérésig, computerre rakattam, töviről hegyire átnézetttem, és végig ott álltam mellette... Nem is gondolom, hogy átvertek, egyszerűen nincs szerencsém. Ahogy a népítéletben olvasható, volt egy limuzinom is, ugyanennyi km-rel, ugyanígy 98-as, ráadásul 3 évvel ezelőtt. Egy családi barátom vette újonnan, az sem volt tekergetve. Ettől függetlenül nálam minden baja volt, sőt az új tulaj hívott egy év múlva, hogy a merci szervízben is csodálkoztak, de 220 ezernél elszakadt a vezérműlánc... Van ilyen... Ugyan mindig csak velem, és már unalmas is, de van ilyen.
Visszatérve a mostani coupe-ra, a kormánya gyári, 98-as, nem volt cserélve, vagy átbőrőzve, kopás alig van rajta... ez is a 180 ezret támasztja alá...
Nem akartam okoskodó lenni, csak most kicsit pipa vagyok, és legalább a renomémat próbálom menteni azzal, hogy tudom mindent megtettem.
Igen ! Már itt a fórumon irtam, hogy volt egy Keszthely-Budepest utam 7 hengerrel, utána a Best-nél 30 000 Ft-ért 10 perc alatt lecserélték a hibás trafót egy ujra. Az 1996 utáni motorokon van hengerenkénti trafó.
Szia Gabi ( Béla ) ! Azt hiszem a kollega lelkesedése egy kis naivitással is társul ami valószinűleg abból adódik hogy nem "szakmabéli ". Tanulópénzt mindenkinek meg kell fizetni sajnos !