Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

agi521 Creative Commons License 2002.04.22 0 0 1272
en ugy gondolom, hogy a generator teljesitmenye az "meretezve" van.
tehat a feszultseg szabalyzastol fugg, hogy eppen mennyit es mikor tolt. de holt ziher, hogy parhuzamos megegy aksival nem fog birni.
az ide oda kapcsolgatas a "kompjuteres" vezerlesnel sem szerencses. :-(

udv
zoli

Előzmény: zordon_ (1270)
zordon_ Creative Commons License 2002.04.22 0 0 1271
Ja belső világítás. 5 éves kocsi és aksi, szerény személyem leállít autó, hív taxi, repülőtér egy hónap múlva visszajön.

Nem elég hogy elfelejtettem bezárni + beriasztani a kocsit (gomb nem nyom zár nem zár riasztó alszik ehh), de a csomitartót sem csuktam le rendesen, így égve maradt a belső világítás. 27 napon át...

Nem merült le az aksi az autót kicsit köszörülni kellett úgy 10-20 mp-ig de utána már nem volt gond.

Mielőtt szóvá teszitek a 2000 Ah-s Varta aksikat neeeem ez 45ah Perion :)))

zordon_ Creative Commons License 2002.04.22 0 0 1270
Na ha már aksitémánál járunk lenne egy-két érdekes kérdésem.

Adott egy elektromos hűtőtáska 12V, szivargyújtó miegymás. Az első alkalommal mikor nem tudtam beriasztani a szabadstrandon a kocsit (feszültségesés stb csamm csamm), meg bent hagyott slusszkulcs kell naszóval átszereltem egy rendes másik kocsiaksira, ami a csomitartóban van, úgyhogy most független az autótól..

Szép és jó csak lusta az ember töltögetni a második aksit főleg hosszabb úton ahol napi 4-500km-t megy az ember három héten át külföldre, így meg leszívja azt a második 55ah-sat 10-12 óra alatt.

A kérdés ezzel kapcsolatos mi történik ha egy bika kapcsolóval időnként (akár menet közben?) rákapcsolnám a második aksit párhuzamosan az eredetire, hogy töltse azt is menet közben?

Meghalna a generátor vagy a kámpjúter? Hiszen ugye autódoki szerint bikázni sem így kell a komputeres autókat.

Innen már csak egy lépés hogy egy karambolos 1.0-s japán suziban láttam érintetlen klímát ami plusz aksiról ment, és ott mondjuk ez a kapcsolgatás automatikus volt. De ismétlem a klíma nem volt se generátorra se máshova kötve.

Vagy mondjuk játsszunk állófűtésdit meg ilyenek.

Csak eszembe jutott.

Ha ez láma dolog világosíccsatok már fel why?

agi521 Creative Commons License 2002.04.22 0 0 1269
hi,

csak annyit Geza, hogy esoben is jol szuperalnak a gumik szombaton teszteltuk! :-)

udv
zoli

Előzmény: cs_geza (1264)
DarkSide Creative Commons License 2002.04.22 0 0 1268
Szia!

Akár a belső világítás is leszívhatja az aksit(az újat is!), a risztóknál ez sokszor előfordul. Valahol beázhatott egy érintkező, zárlatos lett, letestelt és folyamatosan működésben volt.
Az autó azért nem indul visszakapcsolt és nem megfelelően működő riasztóval, mert letiltotta a gyújtást. Tehát a riasztó fő funkciója működik, csak nem szólal meg, tehát a gond a risztási áramkör környékén lehet, s a kapcsolóknál. Az egészet szakszervíben "ki kell ütni" központilag újraindítani, kitörölni a memóriáját és utána megint rendesen fog működni. :)

Előzmény: ezmarcsakjolesz (1266)
SzaboZE Creative Commons License 2002.04.22 0 0 1267
Na nézzük. A riasztód gondolom immobilizeres. Amikor a riasztó kap áramot valamiért elinditja az immobilizert -> nem megy az autó. Ha leveszed a feszültséget, alapállapotba kerül -> megy az autó. Szóval az is lehet, hogy csak a távirányító rossz és azért nem tudod kilőni az immobot (riasztó aktív). Próbáltad másik távirányítóval is?

SzaboZE

Előzmény: ezmarcsakjolesz (1266)
ezmarcsakjolesz Creative Commons License 2002.04.22 0 0 1266
Sziasztok!

Belekontarkodnek egy picit a gondolatmenetetekbe, de van egy problemam a Suzukimmal es ti vagytok az utolso remenyem (OFF, mint Obi van Leianak SW-ben ON).

Nagyon ugy nez ki, hogy beszart a riasztom es leszivta az aksimat. Riasztani nem hallottam pedig nem parkoltam messze. Szoval a tunet az volt, hogy meg se nyikkant. Vettem uj aksit meg aznap. Beraktam es ezzel sem szolt semmit az auto. Miutan minden mukodott rajta csak a riasztot nem tudtma beelesiteni kiiktattam a hozzaadott kulccsal es csodak csodaja pocire beindult. Probakent visszakapcsoltam a riasztot az aramkorbe es igy megint csak nem akart megnyikkanni. Szoval a kerdesem az, mi baja lehet a riasztonak, leszivhat-e egy rossz riaszto egy aksit (mar nem volt uj), es miert nem indul az auto, ha a riaszto (valszeg tehat rossz) be van kapcsolva az aramkoreb? Kell venni uj riasztot, esetleg javithato?

Aki megfejti mindezt, nagyon becsulni fogom.

Koszi

agi521 Creative Commons License 2002.04.19 0 0 1265
koszi!
Előzmény: cs_geza (1264)
cs_geza Creative Commons License 2002.04.19 0 0 1264
Ha Pesten jarsz, a XIX (?) Jozsef A. u.-i bontoban 40 ft/db aron kapsz ilyen pockoket. Fogyoeszkoz.
Előzmény: agi521 (1262)
SzaboZE Creative Commons License 2002.04.19 0 0 1263
Autopiacon szoktak arulni utangyartottat. A regebbi autonkra mi is ott vettunk 700 Ft ert.

SzaboZE

bocs az ekezetert, ez egy tesztgep, nincs magyar bill. Viszont van modem es tar.hu :)

Előzmény: agi521 (1262)
agi521 Creative Commons License 2002.04.19 0 0 1262
csak egy smile :-)

most olvasom az emblemas topicot, csak annyit hozza, hogy a Suzukihoz 3500 volt a gyari muanyag
ontapados motorhaz emblema -par hete potoltam.
:-( azt hittem a szivemhez kapok... de a felesegem nagyon nyaggatott erte, hogy az kell neki oda. :-) vauuuuu

na meg a kis muanyag pockok 175 forintert, aminek az eloallitasa 5 filler. nem ertem. made in japan?

na de ennel tobbet sose kelljen kolteni a Swiftre!

udv
zoli

Előzmény: SzaboZE (1261)
SzaboZE Creative Commons License 2002.04.19 0 0 1261
A tar.hu-t nem látom a munkahelyemről :(

SzaboZE

Előzmény: agi521 (1260)
agi521 Creative Commons License 2002.04.19 0 0 1260
Előzmény: SzaboZE (1259)
SzaboZE Creative Commons License 2002.04.19 0 0 1259
Na leballagtam, megnéztem. Az övön Aer4mp van... Lent egy bazi nagy csavar rögziti, fent ez az "előfeszítő" van, aztán az egész megy be a B oszlopba. Szóval maximum a B oszlopban lehet a cucc ha nem a magasságállításnál.
Légzsákos a gép.

SzaboZE

Előzmény: HT (1257)
HT Creative Commons License 2002.04.19 0 0 1258
Meg még az ilyen jelmagyarázatok teccenek, hogy "napellenző", "kormánykerék", stb.
Na ezért hívom én "hogyan vezessük autónkat" könyvnek.

*HTaSV*

Előzmény: HT (1257)
HT Creative Commons License 2002.04.19 0 0 1257
SzaboZE

Végül is elképzelhető, hogy ott van az övfeszítő, ahol a rajz mutatja, mert ha megindul a plafon felé, alul meg nem jön több, meg fog feszülni. Végül is jobb, ha az öv indul a mennyországba, mintha az utas:-)))

De nem hiszem, hogy így lenne. Sokkal valószínűbb, hogy elírás van a rajzon, az övfeszítő valahol az ülés alatt lesz, persze a járgány széle felé.

De nehony bemenjél 100-zal a garázsba, hogy beinduljon:-))) Elég tudni, hogy van (a leírsból számomra egyértelmű, hogy pirotechnikai, már ha van más fajta is)

*HTaSV*

ui: amit írtam a "P" betűről, az nem Suzuki sajátosság, hanem szabvány, tehát Nálad is így kell, hogy legyen jelölve.

Előzmény: SzaboZE (1256)
SzaboZE Creative Commons License 2002.04.19 0 0 1256
Na nálam ez igy van:


És a lényeg:


SzaboZE

agi521 Creative Commons License 2002.04.19 0 0 1255
jogos! jo otlet!
Előzmény: HT (1254)
HT Creative Commons License 2002.04.19 0 0 1254
Zoli

Lehet, hogy egyszerű, de van jobb. Meg kell nézni a biztonsági öv cimkéjét, milyen felirat van rajta. Amennyiben a típus jelölés tartalmazza a "p" betűt és/vagy fel van tüntetve a "PRE" felirat, abban az esetben előfeszítős biztonsági öv. Hogy pirotechnikai-e, vagy sem, részemről teljesen mindegy.
Megnéztem, a Wagon biztonsági öv típusa "Aer4mp", tehát előfeszítős. Forrás: "Hogyan használjuk autónkat" kézikönyv:-)))

*HTaSV*

Előzmény: agi521 (1253)
agi521 Creative Commons License 2002.04.19 0 0 1253
egyszeru szerintem,

ala kell nezni az ules ala. ott lathato az un. pirotecnhikai ovfeszito. ez egy telora hasonlit leginkabb parhuzamosan fut az ules sinnel.
latszik meg a csatt zarjan is egy pici sarga lapocska, mely esetleges hasznalatkor kipattan.

az automata ov es ovfeszito rendszer kozott azert van kulonbseg. az opelen default van, a suzin megnezem majd...

udv
zoli

Előzmény: SzaboZE (1251)
Oldjawás Creative Commons License 2002.04.19 0 0 1252
Sziasztok.

Bocsi, de nem birtam ki, hogy ennek a kedves hölgynek /tengelyig/, aki gondolom saját pénzből az életben még nem vásárolt semmit ne válaszoljak. Most egy 98-as Swift Sedant gyürök. Az autó 1.3-as, központizár, elektromos ablak elöl, hátul, elektromos tükör, klima, bársonybelső. A csomiban nagy hely van, kényelmes a kisautó, 7.5 literrel eljárok vele városban, klimahasználat mellet, de sokat járok vidékre is. Ahogy megvettem, rögtön harmadik nap belém toltak egy kocsit hátulról, a leghátsó egy Renault 25-ös volt, a mögöttem levő egy VW Golf, az enyim meg ugyi adott. Én saját lábon mentem el a helyszinről, a másik két szerencsétlen autómentő vitte el. Persze én is láttam már Suziban meghalni embereket, de azért ez azt hiszem elég jó példa arra, hogy nem csak egy konzervdoboz. Részemről imádom. Rakattam fel egy egyedileg gyártott szériaszámos spordobot hátra, most megy az autó mint a vaddisznó, a fogyasztása fél litert csökkent és a kultivált spéci autókat nevetve nyomom le. Ja, a kormány szervó nélkül is tökéletesen könnyü, még parkoláskor is.

Bocsi mindenkitől hogy ilyen hosszú voltam, csak kicsit felmérgelődtem. Na jó szuzukizást mindenkinek.

SzaboZE Creative Commons License 2002.04.19 0 0 1251
Értem, akkor ez télleg érdekes, ha nincs a suzyban, mert én úgy tudom légzsákhoz kötelező.

SzaboZE

Előzmény: vazika (1249)
vazika Creative Commons License 2002.04.19 0 0 1250
Vazzeg kétszer küldte el... Ennyire azért nem jó hozzászólás. :-)))
Előzmény: vazika (1249)
vazika Creative Commons License 2002.04.19 0 0 1249
Szia!

Amikor övfeszitőt emlegetünk, nem az öv visszacsévélő szerkezetére gondolunk. Az "automata" övek baleset, vagy nagyobb fékezés esetén csak reteszelnek, igy nem tud jobban letekeredni az öv, igy fog meg, és ezért érzed feszesebbenek. Az övfeszitő a reteszelés után vissza is húzza az övet, tehát megfesziti. Ezután lehet kihajitani a kukába, hiszen ha eldurrant, többet nem húzod ki... Egyébként baleset után a hagyományosat is illik kihajitani, hiszen az öv megnyulik (kb. 40-60 cm), igy fékezi le a testet.

vazika

Előzmény: SzaboZE (1246)
vazika Creative Commons License 2002.04.19 0 0 1248
Szia!

Amikor övfeszitőt emlegetünk, nem az öv visszacsévélő szerkezetére gondolunk. Az "automata" övek baleset, vagy nagyobb fékezés esetén csak reteszelnek, igy nem tud jobban letekeredni az öv, igy fog meg, és ezért érzed feszesebbenek. Az övfeszitő a reteszelés után vissza is húzza az övet, tehát megfesziti. Ezután lehet kihajitani a kukába, hiszen ha eldurrant, többet nem húzod ki... Egyébként baleset után a hagyományosat is illik kihajitani, hiszen az öv megnyulik (kb. 40-60 cm), igy fékezi le a testet.

Előzmény: SzaboZE (1246)
vazika Creative Commons License 2002.04.19 0 0 1247
Hali!

Pont ezért kérdeztem, mert a légzsák feszitő nélkül nem sokat ér. De nem léttam még ilyet, és olyan autótipus van, amiben nincs övfeszitő, csak légzsák. Igaz az még az elejéről származika alégzsák korszaknak. Azt eddig is tudtam, hogy a Wagonkában van feszitő. A felirat is rajta van az öv cimkéjén. A Swiftről nem volt ilyen infóm. Azért igazán belerakhatnák a nem légzsákosokba is... A Wagon R+ övfeszitője pirotechnikai elvű, vagy opeles (golyó, rugó, retesz...)?

Üdvözlet: vazika

Előzmény: SzaboZE (1241)
SzaboZE Creative Commons License 2002.04.19 0 0 1246
Mé, ha megrántod az övet kigyün a helyirő? :)) A 16 éves 323-ban is működik a dolog.
Fékezésnél feszesebb az öv.

SzaboZE

Előzmény: atompyka (1243)
atompyka Creative Commons License 2002.04.18 0 0 1245
Hali!

Annyit tudok, hogy a Hollósnál nyílt nap lesz jövő(!) hét végén. Vagy vmi ilyesmi.

ATom

Előzmény: Madárfészek (1244)
Madárfészek Creative Commons License 2002.04.18 0 0 1244
Helló Mindenki !

Hallott valaki a hétvéről ? - hogy lenne valami találkozó vagy bemutató, vagy ilyesmi ?
Egy ismerősöm látott pesten valami szórólapot, de nem igazán olvasta el, és semmi biztosat nem sikerült megtudnom róla.
Valaki tud nekem erről valamit mondani ?
Vagy ha erről nem, valami hasonló program a közeljövőben ?

Thx !

atompyka Creative Commons License 2002.04.18 0 0 1243
SzaboZE:
Ezt a Suzuki nem tudja?
:-)

4WD:
Ügyes volt a Zsigás!

ATom

Előzmény: SzaboZE (1241)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!