Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

yotti Creative Commons License 2015.02.08 0 0 50925

Meg olajoztam,semmi változás.Tehát amikor a kilincset rendesen lassan meghúzom akkor nem nyílik az ajtó,nem úgy mint a többinél,hogy amikor ha nagyon lassan húzom a kilincset akkor is gyönyörűen nyílik az ajtó és lehet hallani azt a nyitási hangot.Ennél az ajtónál ha lassan húzom gyakorlatilag semmi nem történik tehát nincs az a nyitási hang se mint a többinél,de ha akár két ujjal határozottan húzom meg a kilincset erősen akkor nyílik az ajtó.

Előzmény: kismoszatka (50924)
kismoszatka Creative Commons License 2015.02.08 0 0 50924

Én nem szoktam. A zárhoz is és ha van a kulcslyukba pici WD40 és annyi. Vagy van direkt zár olajozó.

Előzmény: yotti (50923)
yotti Creative Commons License 2015.02.08 0 0 50923

Az olajozáshoz le kell bontani a kárpitot?

Előzmény: kismoszatka (50921)
yotti Creative Commons License 2015.02.08 0 0 50922

Köszönöm mindkettőtöknek.Akkor olajozás lesz.

Előzmény: kismoszatka (50921)
kismoszatka Creative Commons License 2015.02.08 0 0 50921

Ha mikro kapcsoló ment volna tönkre akkor a zárszerkezet nem nyitna tehát erősebben sem tudnád kinyitni. Szerintem is olajzás... Amit én évente csinálok...

Előzmény: yotti (50919)
stevie-13 Creative Commons License 2015.02.08 0 0 50920

Az a problémám,hogy csak határozott nyitásra nyílik az első ajtóm.Tehát ha lazán akarom kinyitni akkor gyakorlatilag nem nyílik.A mikro kapcsoló ment tönkre?

 

 

Feltehetően csak meg kell olajozni a zárszerkezetet.

Előzmény: yotti (50919)
yotti Creative Commons License 2015.02.08 0 0 50919

Sziasztok.

Az a problémám,hogy csak határozott nyitásra nyílik az első ajtóm.Tehát ha lazán akarom kinyitni akkor gyakorlatilag nem nyílik.A mikro kapcsoló ment tönkre?Ha igen mennyire macerás kicserélni otthon?

kismoszatka Creative Commons License 2015.02.08 0 0 50918

Köszönöm az mondjuk biztos sokat segítene. Közeli kép a rugó elhelyezkedéséről.

Szerintem alapból szét volt ugorva, mert ugye nem kapcsolt le fel...

Kesztyűtartó nyitás zárására az a kis himba kapcsolgat.

Egyszerű kivenni csak alá kell nyúlni egy csavarhúzóval és kipattan.

De nem gond ha nem mered... :D

Nehogy ketten keressük hogy kell összerakni :D

 

Köszi

Előzmény: zida (50915)
kismoszatka Creative Commons License 2015.02.08 0 0 50917

Sziasztok

 

Egyedül azzal van problémám, hogy a rugót hogyan kell belerakni. Sehogy nem akar működni :D

Egyébként ez a kesztyűtartó világítása.

A minap történt ugyanis, hogy tök sötétben kellett kocsiban várakoznom. Bezártam a kocsit gondoltam hunyok egyet :D Erre látom, hogy a kesztyűtartóból fény szűrődik.

Nem kapcsolt le... Se a kocsi bezárásával sem a kesztyűtartó bezárásával... A fene tudja mióta világít folyamatosan...

Na gondoltam ha nem is tudom megcsinálni, de ki veszem az izzót. Erre amikor vettem ki szétugrott. 

Szóval lassan már úgy vagyok vele, hogy 1500 ft ért megveszek egy egyben lévőt. Racingen vagy valahol találtam amikor kép alapján próbáltam összerakni :D

 

Szóval hiába kevéske db... Egyébként az mind megvan mi hova csak a RUGÓ :d

 

Egy robbantott rajz segítene, de ugye azt nem találtam.

 

Köszi azért

Előzmény: ckerti (50916)
ckerti Creative Commons License 2015.02.08 0 0 50916

Képről nekem nem megy, de szerintem sok verzió nem lehet, lévén kicsi az elemek száma

:-)

 

Az izzós elemen lévő függőleges tengelyre kell felfűzni a rugót ill a kalapácsszerű műanyagot és az egészet beleforgatni a búrába úgy, hogy a tengely szabad végét a búrában kiképzett fészek fogja.

 

Szerintem.

Előzmény: kismoszatka (50912)
zida Creative Commons License 2015.02.08 0 0 50915

Ez melyik lámpa? Ha megvan nekem is és könnyen kiszedhető lefényképezhetem összerakva.

Előzmény: kismoszatka (50912)
skt15 Creative Commons License 2015.02.07 0 0 50914

Ha nincs rajt letörve semmi, akkor biztos. Segíteni igaz nem tudok benn, de "Lego-emlékek" biztos  megkönnyítik. :-)

Előzmény: kismoszatka (50912)
skt15 Creative Commons License 2015.02.07 0 0 50913

Én egy kis facsavarral rögzítettem, ami nem is látszott.

Előzmény: ibhosz (50911)
kismoszatka Creative Commons License 2015.02.07 0 0 50912

Hello

 

Srácok ezt vajon össze tudom még rakni? :D

Eddig nem ment. Tud valaki segíteni?

 

ibhosz Creative Commons License 2015.02.03 0 0 50911

Köszönöm szépen, és igazábol annyi csak hogy valahogy vissza kell pattintanom? 

Előzmény: skt15 (50910)
skt15 Creative Commons License 2015.02.03 0 1 50910

A SuperbII-nél elég szerencsétlenül van megoldva a "B" oszlop kárpitrögzítése. Maga a gumi fogja oda és elég sok autónál látom (az enyémnél is ilyen volt), hogy kijön a kárpitrész. Szerintem ez lesz a zaj forrása, max. neked még nem jött ki teljesen a kárpit.

Előzmény: ibhosz (50909)
ibhosz Creative Commons License 2015.02.03 0 0 50909

Illetve még annyi hogyha a "B" oszlop és az ajtó közé beszorítok egy rongyot akkor nincs hang.

ibhosz Creative Commons License 2015.02.02 0 0 50908

Én úgy látom hogy igen.

Előzmény: skt15 (50907)
skt15 Creative Commons License 2015.02.02 0 1 50907

Helyén van a "B" oszlop kárpitja és az ajtógumi? 

Előzmény: ibhosz (50906)
ibhosz Creative Commons License 2015.02.02 0 0 50906

Skoda SuperB II. A vezető oldal felöli első ajtónál valami nyekereg/zörög. Leginkább kátyúknál, illetve elindulásnál fékezésénél. Olyan mintha a B  oszloptól jönne ez a nyöszörgés. Valakinek volt már ilyen?! Kérlek segítsetek, mert megőrjít.

M. David. Creative Commons License 2015.01.30 0 0 50905

Hàt köszönök minden segítsèget! 

Mihamarabb utàna is jàrok.

nemetisanyi Creative Commons License 2015.01.29 0 0 50904

Sziasztok.

 

Superb 1-nél  vezetőoldali ajtó kivülről belülről nehezen nyílik,volt mikor másik oldalon kellett kiszállnom.Egy szaki buherált valamit rajta,egy ideig nyilt rendesen,majd megint alig bírom kinyitni,főleg belülről,majdnem leszakad a nyitó kallantyú belül mire többszöri nyitásra kinyílik.Nálatok is van ilyen gond? Valami  hatékony megoldás kellene és olcsó.

 

üdv.

skt15 Creative Commons License 2015.01.29 0 0 50903

Szerintem az a 2-es szériánál probléma.

Előzmény: Varshi (50902)
Varshi Creative Commons License 2015.01.29 0 0 50902

Az 1. az gyanítom, hogy más lesz. Mert sokaknál van. Persze lehet tisztogatni, de a sok kosz inkább "tömít", attól inkább csökken a kopogás-kattogás. :)

Arra van viszont elvileg van "gyógymód". Egy alátétet kell berakni aöööizé alá a valaminél.

A Skoda Mentesnél már tudják a megoldást. HA ez a baja.

Előzmény: stevie-13 (50899)
stevie-13 Creative Commons License 2015.01.29 0 0 50901

a patentet honnan tudnàm beszerezni?

 

 

Ha csak pár darab patentet kell venni, akkor a legérdemesebb kiszedni a törött patentet, és besétálni vele a márkaszervizbe. Ilyen mindig van raktáron.

 

Vannak patent webshopok is, de egy weboldalon, képek alapján nehéz a pontosan megfelelőt kiválasztani, és a postaköltséggel már nem is sokkal olcsóbb a móka. (Ezek ilyen 30-100 forintos tételek.)

Előzmény: M. David. (50900)
M. David. Creative Commons License 2015.01.29 0 0 50900

Köszönöm a vàlaszokat, esetleg mèg abban segítenètek hogy a patentet honnan tudnàm beszerezni?

stevie-13 Creative Commons License 2015.01.29 0 0 50899

1.) Nagyobb kanyarokban az ülèsem kattan egyet mint ha akkor akadna be..

egymàs utàn akàr több kanyarban is.

 

 

Tisztítsd meg az ülést rögzítő sínszerkezetet.

 

 

2.) a vezető oldali ajtóban  valalmi folyton csörög.

 

 

Vedd ki, ami zörög.

 

 

3.) a kormàny körül is csörgès hallható (fekete műanyag), viszont nem tudom hogy hogyan tudnàm megszüntetni

 

 

Nem világos, mi van a "kormány körül." Ha a kormányoszlop borítására gondolsz, az tud ciceregni - húzd meg a csavarokat. Ha műanyag elemre gondolsz a kormány mögött, a műszeregység alatt, valószínűleg a patent lesz cserés. 120 ft.

 

 

4.) 2.-3. sebesèg fokozatban 1700 - 1900as fordulat között kissè daràló hangot hallok...Ez időnkènti zaj inkàbb

 

 

Mutasd meg szerelőnek. Ez lehet komolyabb is. De az is lehet, hogy egy meglazult csavar miatt valami rezonál csak.

 

 

5.) Ès nem utolsó sorban a műszer fal anyós ülès rèszènèl a lègzsàk ès a dubla lègbefúvó közti rèszböl is kisebb zaj jön

 

 

Mutasd meg szerelőnek. Lehet, hogy a műszerfal alatt a légzsákot rögzítő csavar lazult meg - egy Octaviában az adott furcsa hangokat. (Ha tenyérrel finoman a légzsák fölé csaptunk a műszerfalra, álló autóban, akkor elő lehetett idézni ugyanazt a zajt, ami rázós úton jelentkezett.) A légbeömlő mögül érkező kattogás legtöbbször a keverőlapátok mozgatásának problémája. Az egy picit húzósabb dolog, mert a szereléshez sokat kell bontani.

 

 

Előzmény: M. David. (50896)
skt15 Creative Commons License 2015.01.29 0 0 50898

SuperbI-nél nekem is szét kellett szedetnem a műszerfalat (kb. 1 éves korában) recsegés, zörgés miatt. Nem találtak semmit és ugyanúgy - rossz úton - bent maradt a zörgés.

1, nincs valami elgörbülve, eltörve a vezetősíneken? AZ ülést amúgy könnyű kivenni, én biztos megtenném a helyedben

2, Valami nem rögzít megfelelően, vagy valami eltört, esetleg bolhahiány stb. Szintén szétszedés és meg kell nézni mi lehet.

3, távgyógyítás nehéz ezekben a dolgokban. Szét kell szedni és megnézni mi lehet. AZ is lehet, hogy egy baleset/szerelés után hanyagul rakták össze

4, passz,

5, lásd a 3-as pontot

Előzmény: M. David. (50896)
skt15 Creative Commons License 2015.01.29 0 0 50897

Azt mondjuk hozzáteszem, hogy az egyiket akinek eladtam (200000km után), lefektetett vele egy motort 2 nap alatt.

A nagy kérdés az, hogy ettől feküdt-e le. Szerintem nem, max. meggyorsította az amúgy is hamarosan bekövetkező halált.

Előzmény: skt15 (50895)
M. David. Creative Commons License 2015.01.29 0 0 50896

Sziasztok! Regisztràltam annak remènyèben hogy tudtok segíteni! 

A problèmàim a következők:

 

1.) Nagyobb kanyarokban az ülèsem kattan egyet mint ha akkor akadna be..

egymàs utàn akàr több kanyarban is.

 

2.) a vezető oldali ajtóban  valalmi folyton csörög.

 

3.) a kormàny körül is csörgès hallható (fekete műanyag), viszont nem tudom hogy hogyan tudnàm megszüntetni

 

4.) 2.-3. sebesèg fokozatban 1700 - 1900as fordulat között kissè daràló hangot hallok...Ez időnkènti zaj inkàbb

 

5.) Ès nem utolsó sorban a műszer fal anyós ülès rèszènèl a lègzsàk ès a dubla lègbefúvó közti rèszböl is kisebb zaj jön

 

Persze tudom hogy 10èves 286e kilomèterel, ès ezek nagyrèszèvel együtt lehet èlni, de azèrt jobban örülnèk ha egyet-kettőt meg lehetne szüntetni.

 

Előre is köszönöm!

Üdv nektek!!

 

Gondoltam megpróbàlkozom mèg egyszer

Örülnèk ha valakinek lenne ötlete

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!