Budapesttől 20Km-re Esztergom felé a 10-es út mellett Tinnyén vagyok 06 30 970 12 78.Szívesen látlak bármikor .De ha ez túl messze van ezt ,miután ez nem egy nagyon bonyolult dolog,egy környéked beli lakatos is meg tudja csinálni,csak elkell neki magyarázni hogy mit akarsz.Persze ha a sokadik lakatos is hülyének néz ,és ez sajnos gyakran előfordul a "szakemberek"körében,akkor gyere ki és megoldunk minden problémát.
Nekem amit leírsz és már, mint kiderült, bevált módszer, NAGYON SZIMPATIKUS!
Na most az a kérdés, hogy vagy "melóval" és mere kellene elindulnom, ha szeretném Veled ezt a gondomat leküzdeni. Ja akkor már a tetőmet is lekéne fényezni.
Bocs ha kioktatónakv.nagyképűnek tüntem volna,tényleg csak a jószándék vezérelt.Gyűlöltem azt amikor kezdtem a szakmát és egy-egy problémával vért izzadtam miközben a"szaki"mellettem állva,röhögött a markába és amikor már mindent tönkretettem jött és nagy kegyesen megmutatta hogy kellett volna.És ez a jobbik eset volt mert álltalában elzavart a francba.Nem hiszem hogy mindenkinek ujra és ujra fel kell találnia a spanyolviaszt.ha valamit kitaláltam és többségében működik miért ne mondjam el masnak.
-A rozsda betömődik a két egymásba csúszó lemez közé így amikor lecsukod a tetőt a folyamato feszültség és a rezgés elrepeszti a festéket.
-A két lemez kőzül eggyik v.mindkettő görbe/és ez a gyakoribb/nyitás-csukás közben a lemezek feszülnek.es ahol gyengébb ott reped.
Javítani egyengetéssel tisztítással lehet,persze ez csak részben segítség.mert a lemez nem ott van hegesztve ahol a feszültség keletkezik.Én a lemezzsanérok két végét rézzel le szoktam forrasztani,felülről pedig három centinként co-val lepöttyölöm amit késöbb kiköszörülök,a fényező ezt rugalmas masszával kikeni és ezt fényezi.
Mindez 95%-os sikert ad,de ennél még nem találtam ki jobbat a sokadik kacsa után sem,de azért talán érdemes kiprobálni.
A francba, akkor én már minden sebességhatárt rendszeresen alulmúlok vagy tullépek!:-)))
Egyébként, ha leálsz egy kétsávos úton és megvársz egy kamiont ( nem Bp. belváros) és csak a mocitetőt nézed, - hát elfogsz csodálkozni. Az, hogy minden kacsa mociteteje a "zsanér"-nál törik, reped szerinted mitől van? Érdemes megfigyelni! Töbszőr koncentráltam a problémámra a talcsiknál és tutira biztos vagyok a rögeszmémben.
A tetőzáram ok.! Azt szinte folyamatosan ellenőzöm (rögeszme szerűen)!
Ha emlékeim nem csalnak Neked volt egy "pók" megoldásod? (örűlők, hogy átmeneti) Tudom, hogy tuti ótóm van (CITRO ÉS KACSA), de figyelj meg egy szambejövő kamiont mit művel a tetővel! (persze az út fontosabb)
Én hónapokig jártam úgy, hogy nem volt lezárva. Miután az alvázam annyira el volt már fáradva, hogy nem lehetett lezárni. De eszembe se jutott, hogy felnyílhat. Soha nem libegett. Olyan gyorsan kell menni, hogy a menetszél leszorítsa.
:-)
Azért én megnézném, hogy a mocitér rögzítő kallantyú rendesen van-e beállítva. Ha a két rögzítő csavart meglazítod, lehet játszani a kallantyú magasságával, és így jobban le lehet rögzíteni.
Én még egy "Golf motoros" Trabantal jártam így fagyott, havas országúton és azóta rettegek! Ha nincs utasom aki navigál az árok távolságáról, - végem.
A kacsa moci tetőt is rossz nézni amikor egy kacion eldönget szembe! Vettem is már gumi pity-putyot, de ormótlannak tartom és a helyét sem látom még igazán. Nálad hova volt felszerelve?
Menet közben felcsapódó motorháztető? :-) Vicces dolog! Nekem még gyerekkori emlékeim közé tartozik! Wartburgal... Útólag tényleg mókás, akkor elég ilyesztő volt. :-)
Sinen van a Lajosmizsei projekt! Lebeszéltük... most már csak azon gondolkodom, hogy lehet érdemes egy "kacsaroncs"-ot beszerezni, mert jobban belegondolva egy két dolog még sérült az enyémen. Motorban is lenne mit... Nem tudom hogy egyáltalán milyen állapotban van az, de holnap vagy holnapután megyek le megnézni.
Mennyit érhet egy ilyen kacsa?
És persze nincs valakinek? Csak a tájékozódás végett... vagy másért is !:-)