A tükrös dologhoz hozzászólván, bármelyik üveges-tükrös kisiparoshoz bemész és vágnak bele tükörlapot és be is rakják. Remélem ez még nem változott. Suzuki Ász témában. A kétéves Suzuki Háznál vásárolt GLS ötajtósomat cseréltem be a Suzuki Ásznál egy hároméves GLX szedánra. Az autóval magával nincs gond, DE!!!!! Az előző autó is banki részletes volt, ez is az. Az Ásznál megkötöttem a szerződést, közölték, hogy innentől kezdve mindent ők intéznek, nekem nem kell foglalkozni semmivel. Nagy boldogan haza, egy hónapig nem is foglalkoztam semmivel. Egyszer csak jön egy levél az előző bankomtól, hogy sziveskedjek az elmaradt két havi részletet befizetni, mert különben tiltó lista, nem vásárolhatok többet részletre, fejlevágás, stb. Bankba be, bemutat az adásvételi szerződés, közöl, hogy az ÁSZ átvállalta a fentmaradó hitel kifizetését, amit papirral aláirva is igazoltak. Űgyintéző közölte, hogy őket ez nem érdekli, ők nem az Ásszal, hanem velem vannak szerződésben. Ergó, egy hónap után még nem egyenlitették ki, a fentmaradt hitelt. Ászhoz be, asztal ver. Előttem hivták fel a bankot, ismét közölték, hogy bartellben veszik a használt autót, a bankokkal folyamatos szerződésük van, hülye az ügyintéző, ne foglalkozzak vele. OK. Két hónap után az eset ismétlődik. Kiderült, csak akkor fizetik ki a pénzt a banknak, ha eladták az én régi autómat. Na Ászhoz be, perrel megfenyegettem őket. Végül is szumma szummárum kb. 4 hónap után rendeződött az ügy, addig egy merő idegeskedés és rengeteg benzin pénz. Ugyhogy én is csak azt tudom mondani, az ÁSZ közelébe se menjen senki!!!!!! Ha valaki szintén ebben a cipőben jár, hivjon fel, ha tudok segitek. Tapasztalat az sajnos van.
Fejlemény történt gyárlátogatás ügyben. Tegnap beszéltem illetékes hölggyel (nagyon kedves volt), a naptárában június 28-án, 13:00-ra elő vagyunk jegyezve. A látogatás előtt kb. 2 héttel esedékes leadni a "csoport" névsort, szig. számokkal együtt. Akinek még nincs, annak a diákigazolvány számot, akinek az sincs (nálunk van ilyen személy is:-))), annak majd a tetthelyen a szülő személyi adatait mellékelik.
Szülői felügyelet mellett gyakorlatilag bármilyen korú gyermeket lehet hozni, egyedül a présnél lesz egy kis gond, zaj, gőzök-gázok, stb., de egyébként nem problémás.
Tehát aki szeretne velünk tartani, kb. június 15-ig a htibi@westel900.net címre küldje el számomra az adatokat (ez a mobilos levelezési címem). Ha lehetséges, egy mobil számot is kérek mindenkitől, mivel az ország több részéből fogunk érkezni és esetleg egyeztetni kell, bármi gond előfordulhat az érkezés körül. Persze csak akkor, ha ez nem gond.
Mára ennyit, ezt a hozzászólást a WagonR+ fan club topicba is bemásolom.
Hat az a helyzet, hogy ugy bikazta, ahogy mondtad. Nehogymar ilyen benak legyenek. Az jo, hogy en nem ertek hozza, de azert ok erthetnenek.
Az aksicserenel vegig ott voltam a szerelo mellett (nem volt szimpatikus az illeto). Mondjuk valoban ujnak tunt az aksi, amit belerakott. Aztan ki tudja. Ha valami egyeb baj lesz, nem fogom annyiban hagyni. Jelentkezem uj infokkal, ha gebasz lesz ezzel.
Nem szeretnek kidobni egy rakas penzt.
Mondjatok mar egy helyet, ahol azt a titan sebvaltozarat belerakjak a kocsiba. A leheto legolcsobban esetleg.
Nagyon regi kereskedos trukk, hogy a frissen eladott autokban kicserelik az aksit egy halottra (amig a kedves vevo bemegy fizetni, papirokat atvenni, addig az egyik munkatars kihozza az autot a bejarathoz, kiszedi belole a tablat, lemossa az ablakot stb, kozben szepen beletesz egy, a telepen levo halott aksit). A motor mar jar, a kuncsaft elmegy, aztan johet vissza reklamalni ha tud....
Nezz korul barmelyik telepen, kereskedesnel, a bodega oldalaban/mogott, vagy hatul az autok mogott ott lesz jonehany rossz aksi. Na vajon miert? :(
Ja és remélhetőleg úgy bikázta be hogy két kábel az aksid pólusaira és indíts mi? Szegény autódoki hiába pofázik a www.totalcar.hu -n, egyszer akadtam el mert égvehagytam a lámpát, és a visszajelzőt barkácsmunkával korábban tönkretettem, és a kijött fater + autókája páros is így próbálkozott volna - ha hagytam volna.
computer kanyec... Az drágább lesz mint az aksi, és nem biztos hogy azonnal meghal, de mondjuk 30-60 napon belül biztos... Ha így bikázta visszamennék és verném az asztalt.
Nekem kicsit gyanús hogy elhozod a kocsit aztán csak úgy nem indul be. Én nem aksit cserélnék hanem autóvillamosságissal megnézetném hogy legközelebb éjszaka nem fog-e lángolva égni :) Na jó ez vicc de én ezek után egy aksicserével nem tartanám megoldottnak a dolgot, leszívja majd azt is :)
Meg amíg vártál az aksicserére, láttad közben végig az autót? Nem a hírnevükben kételkedem hanem abban hogy nem tákoltak-e valamit a kocsin még azalatt.
Azért eme kis közjáték ellenére is gratula az autóhoz, nem lesz sok baja szerintem, de ezek után azért egy pártatlan szervízben csináltatnékl rajta egy nagy átvizsgálást! :)
Sajnos vannak ilyen helyek is, bár Suzuki esetében könnyű az ilyet kiszűrni, annyi kereskedés van, lehet válogatni a jobbnál jobb ajánlatok közt(jó alkualap tud lenni a többi márkakerskedés akciós szóróanyaga, és ilyesmik :)).
Eppen Suzuki tulajdonos lettem. 3.5 fel eves swift 1.0-t vettem az Asz-tol. Rosszakat hallottam roluk (persze csak azutan, hogy befizettem a foglalot) :)
Nos az auto a vasarlast koveto 5. ora utan nem indult be, mert teljesen rossz volt benne az akkumulator. Felhivtam a szervizt, ahol megadtak a Suzuki Mester kft szamat (vagy hogy hivjak oket). Elore megkerdeztem az Asz-os szerviztol, hogy kell-e fizetni erte, mire azt mondtak, nem. Jo. Kijottek az emberek, nagyon kedvesek voltak, bebikaztak az autot, majd rovid motorjaratas utan leallitottuk es ujrainditottuk az autot, amely nem csinalt semmit. Megallapitottak hat, hogy az aksi total szar. Jo, menjunk el az Asz hoz (m3-as mellett). A penzt persze ki kellett fizetnem, merthogy az auto 3 evesnel idosebb, es ok csak addig tudnak ingyen kijonni. Rendben. (Aszos ember maris baromsagot mondott) Elkisertek, hatha lerobbannek vagy valami (tenyleg csak dicserni tudom oket). Az Asznal varakoztattak vagy egy orat, mire nagy kegyesen kicsereltek az akkut. Amikor arra kerult a sor, hogy behajtsam rajtuk a felesleges kiszallas 3000 forintjat is, azt mondta az illeto, hogy "oruljek, hogy kaptam egy uj akkumulatort". Meg csak elnezest sem kertek vagy valami. Azt kellett volna mondanom nekik, hogy "oruljenek, hogy naluk vasaroltam", csak ez kesobb jutott eszembe. Na mindegy. Most megy a kocsi, remelem meg jo darabig.
A SUZUKI ÁSZ-RÓL TEHÁT MINDENKIT LEBESZÉLNÉK!!!
Ami pedig az olcsosagot illeti, meg az un. "kapu garanciat", amit egyebkent ezekkel a szavakkal emlitett a fazon. (ha elhagyom a kaput, lejar a garancia) lehet, hogy jobban jarok, ha a Nagykorosi uton veszek autot. Ott is van reszlet, ha nagyon akarom, 300 ezerrel kevesebb volt egy auto, amit lattam, 300 kobcentivel nagyobb es 1 evvel fiatalabb.
Bontóban nem tudom mennyi, de ha éppen érdekel, van itt elfekvőben egy tükörlapom (a matt házas tükörhöz való). Mail ment az ügyben.
Kiszerelni ki lehet egyben, csak tanácsos a tükör hátlapját előbb leszedni, és utána jobban hozzáférni az üveglaphoz. Ki lehet szedni finoman előröl is, de elrepedhet.
GL = full fapad
GC = GL + közp. zár, fordulatszámmérő, 4 küllős puha kormány (a GL kormánya borzalmas), dísztárcsa, szinrefújt lökhárító, oldaldíszléc
Ez csak 1.3-as motorral van.
A GLS megszűnt (nekem még ez van) jelenleg GS van helyette. Ezek 3 ajtósak, felszereltségében mint a GLX (a GS-ben már szériában sportülés van)
Amit én láttam annyira el volt barrikádozva légterelőkkel, bukócső stb mint egy terepjáró, hogy hátulról nem is ismertem fel hogy shift :)) Aztán megelőztem (nem ment gyorsan), nézek a visszapillantóba és majdnem lesatuztam ott az embléma az orrán, shift II volt.
Elnézést az előző dupla beírásért, hülye macskám ráugrott az egérre (megtámadta), és pont ott állt az egérkurzor :))) (nem vicc).
Dark: hmm átpártolok a hifi & tuning topicokra :)) Sziasztok! :)))))) De nem rossz az 5let.
Még ezen a héten megbarkácsolnám azt a két aksit, meg egyébként is vettem a teszkóba' 2990-ért tatut, semmilyen immo helyett az is jobb. Csak most töröm a fejemet hova tegyem a szenzort :))
Jól emlékszem zordon_, hogy Neked kellene tipp a második akkumulátorral kapcsolatban?
Meg kéne kérdezni a komolyabb autó Hi-Fi építőket, ők elég sűrűn alkalmaznak pót akkumulátorokat. Csak van valami ötletük! :)
Volna egy provokatív kérdésem!
Ezt a nagy arcot is lehet rendelni az új Renault-okhoz? Vagy ez az alapfelszereltség részét képzi?
Nem tudom, mi a véleményed a Punto II Sporting-ról. De nemrégiben egy ilyen autót hivatalos, elismert körülmények között ver meg egy mezei full fapad 1.3-as Swift. S mindenki elismerte(jóval erősebb, nyomatékosabb, modernebb a Punto).
Mondj egy dolgot, amit a swifthez nem lehet rendelni. Najó, full tetőablakot nem. Kell? Nyáron jó lehet megsülni benne... Meg hajólapátot se lehet rendelni... :) Az hogy hány lóerő csak számháború. Egy 1.2 motor a 75 lovával akkor sem tud többet egy 1.3 68Le-nél. Volt szerencsém a corsa 75 lovas 1.2-es motorjához. Hát... A 75 lovas 1.5 Mazda 323 közelébe sem fér. Pedig az egy 16 éves karburátoros autó... Nem beszélve az 1.3 85LE-ről... Van egy olyan mértékegység, hogy nyomaték. Hiába zizi egy motor, a köbcenti az köbcenti. Mellesleg 1150 cm3-nél van kategória ugrás. Van a Daihatsunak egy literes turbós 100 lovas motorja is... és? Emelkedőn nem megy ugyanugy.
"Ket kerdesem lenne. A Suzuki honlap szerint az 1.3GL es az 1.3GC kozott nincs kulonbseg. Akkor vajon miert hivjak oket maskepp? Ti tudtok errol valamit? 1.3GLS-t nem is gyartanak 5 ajtosban?"
A GL a full fapad, a GC 1 fokkal jobb. Ami plussz:
Ford.számmérő, plüss ajtókárpit, központizár, kulcsal zárható kesztyűtartó, stb...(több nem jut eszembe) :)
GC csak 1.3-as motorral, GL-ből van 1.0-ás is.
GLS jelölésben az "S" a sportosságra utal, amit a 3 ajtós kasztni "sugall".
"Bontoban mennyiert vesztegetnek egy bal oldali viszapillanto tukrot? A tokja rendben van, de a tukor megrepedt. Kell a cserehez szerviz, vagy nekem is megy egy pattintassal?"
Megy egy pattintással, de összerakni könnyebb, mint szétszedni. (valószinüleg épségben nem jön ki)
Ket kerdesem lenne. A Suzuki honlap szerint az 1.3GL es az 1.3GC kozott nincs kulonbseg. Akkor vajon miert hivjak oket maskepp? Ti tudtok errol valamit? 1.3GLS-t nem is gyartanak 5 ajtosban?
Mas
Bontoban mennyiert vesztegetnek egy bal oldali viszapillanto tukrot? A tokja rendben van, de a tukor megrepedt. Kell a cserehez szerviz, vagy nekem is megy egy pattintassal?
Én elárulom neked! B10-ben vagyok és 2275 forint negyed évre a KBE-nél. A casco a Providenciánál 10%v. 20.000 forintnál 3700Ft. havonta A0-ban. Casch casco. Ja és még valami. A mi autónkban 185.000 km van, 1.0GA volt, de már szépen felszereltem potom pénzért. Én még semmi baja.