Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Calver_ Creative Commons License 2008.09.11 0 0 99910
gyartod te is a zajt? :-)

csabais nem er haza a szazezerre, ha ennyit irtok :-) en nem vennem a lelkemre
Előzmény: jim202 (99909)
jim202 Creative Commons License 2008.09.11 0 0 99909

Ja, egyébként ÜDV az Uraknak! :)

 

jim202 Creative Commons License 2008.09.11 0 0 99908
És már most ezzel szembesülsz, ha 210-esből, vagy 211-esből keresel 220cdi-t idehaza. 50-ből 3 magyar, abból 2 taxi volt, a maradék 47 importautóból 46 taxi volt, 1-et meg csúnyán összetört még a német gazdája, és csak így érte meg hazahozni....
Előzmény: s500 (99899)
Totyasrác Creative Commons License 2008.09.11 0 0 99907

"A műszakira visszatérve: idén szeptemberben akarják bevezetni, hogy 1 év legyen csak adható, idős autóknál.  Remélem nem teszik meg..."

 

Ha ezzel tovább lehet sápolni az autósokat (és megtolni az újautó-eladásokat) - lásd még regadó, gépjármű-adó stb. akkor meg fogják lépni, nyugodj bele :/// Ezek ilyenek.

Előzmény: Törölt nick (99906)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.11 0 0 99906

Sziasztok! Gondok csőstül... Srác kicserélte a jobboldali gömbfejet, nagy nehézségek árán. Nagyon össze volt gyógyulva ott minden, de megküzdött vele. Hazafele hallom ám, hogy fura kopogó hangok jönnek a jobboldali kerék felől. Mindjárt be is vittem futóműállításra a Kia-hoz, mert az volt éppen a legközelebb. Lényeg az, hogy majdnem egy órát vártam, és a fickó elküldött,,,azzal, hogy nem bírja meglazítani a kormányösszekötő csavarjait.:(( Egy komoly szakszervíz, számítógépes technika, felszerelés, stb...minden kudarcot vallott. Felhívom a garázssori srácot: kevesebb, mint tíz perc alatt minden csavar fellazítva, egy villáskulcs, és egy csőtoldalék segítségével. Hát mit is mondjak, ezek valami egészen úri szerelők, hozzászokva az új autókhoz. Kaptam egy olyan tanácsot, hogy jobb az optikai futóműbeállítás, mint a számítógépes az öreg autóknál, meg is fogadom, viszem az autót 3-ra egy másik szakszervízbe, ahol még tudnak autót szerelni. A műszakira visszatérve: idén szeptemberben akarják bevezetni, hogy 1 év legyen csak adható, idős autóknál.  Remélem nem teszik meg...

s500 Creative Commons License 2008.09.11 0 0 99905
Szóval először szól egy kicsit?
Ilyent nálam nem csinál, kussban van.

Úgy gondoltam én is a bonyolultat, hogy hengerenkénti, stb.
Annyit meg nem hoz be soha.
Évi 100e km.-hez meg nem vennék tizenéves autót.
Előzmény: Hooshee (99903)
dhzsigmond Creative Commons License 2008.09.11 0 0 99904

Csak mindenben megerősiteni  tudom S500 Kollega irását. Fogyasztás  12-16 liter között van normális használatnál a V8-as motorokkal szerelt  140-esnél. Vezérmülánc cserét Sanyival megkonzultáltam, azt mondta kiméletes hajtásnál nem indokolt a csere, ha valami "zajt" nem produkál . ( az én motoromban most 325000 km van ). Gázos témában, nagyon régen volt egy 230e autómban, de borzasztó volt, ingyen oda adtam, csak szabaduljak . ( kb  15 éve volt ! ) A 320-as benzines  motorral szerelt autóm volt, nem emlékszem hogy jelentősen kevesebb lett volna a fogyasztása, de arra határozottan emlékszem, hogy gyenge volt  ( azért adtam el ).

Meghibásodás: elméletileg a 4 hengeres kevésbé hibásodik, a 6 hengeres jobban, a 8 hengeres mégjobban, a 12 hengeres a legjobban, de ez csak az elmélet. Nekem a kezdeti rendberakás  után kb 30 000 km alatt nem hibásodott meg jelentősebb dolog az  S420-as autón. A diesel motorokkal szerelt autók szerintem sokkal többet futottak mint a benzinesek ezért rizikósabb a vétel és nagyon gyenge a 2o mázsa feletti autó mozgatásához.

Előzmény: 250ce (99887)
Hooshee Creative Commons License 2008.09.11 0 0 99903
Nem bonyolultabb mint a hasonló korú BMW, Audi, vagy Cadillac. Meg lehet bele jól is cinálni a gázt. Csak kerül vagy 5 kilóba egy tényleg korrekt hengerenkénti rendszer a V8ra, azt meg igen sokára fogja visszahozni, ha egyáltalán. És közben ugye basztatnak a parkolóházakkal, nincs pótkereked vagy csomagtartód... szal nyilvánvalóan nem éri meg, nekem. De volt egy kollega a első Yetron, egy Cápa bömössel, V8as M5ös motor volt benne, kb két generációval újabb mitn a kasztni. Aztán be volt gázosítva, mert emberünk minden héten járt vele a finnekhez, és az évi 80000-100000 km már igencsak gazdaságossá tette a gázüzemet.

Lánc: Nekünk a 420asban elkezdett indításkor szólni kb 4-5 sec csattogás. Ekkor kicseréltettük.
Előzmény: s500 (99901)
s500 Creative Commons License 2008.09.11 0 0 99902
Azt nem tudom, de nagy gondban lenne, mert senki sem hinne neki :)
Előzmény: Calver_ (99900)
s500 Creative Commons License 2008.09.11 0 0 99901
Szerintem Mercinél felejtsd el a gázost.
Túl bonyolult hozzá.
A valós fogyasztása nálam 15 liter körül van.
Hosszú úton 12-ben is megáll, vegyes üzemben sok várossal 16 liter.
Hozzáteszem ez nem pest.
Gondolom ott araszolgatva 20-at is benyel.
A V12 valóban horror.
Mit értesz az alatt, hogy eszi a vezérművet?
Olyant már én is olvastam külföldi fórumon, hogy 200e felett illik cserélni a láncot meg a feszítőket és vezetőket, mert a műanyag vezető eltörhet, és elszakíthatja a láncot.
Anno be is mentem merciékhez árak után érdeklődni.
Az eredeti gyári lánc, és a komplett garnitúra feszítő-vezető összesen 70e forint.
Ebből a lánc 50, de ezt 25-ért is meghozzák szla nélkül.
Így 50 alatt marad.
Itt lebeszéltek róla páran, állítólag hülyeség, de a biztonság kedvéért lehet, hogy egyszer rászánom magam a cserére.

A 6 hengeres sokkal gyengébb, és nem is takarékosabb.
Ha neked elég a teljesítménye, és pont abból van nagyon megkímélt, akkor ok.
De előbb mindenképpen próbálj ki egy V8-at :)
Előzmény: 250ce (99887)
Calver_ Creative Commons License 2008.09.11 0 0 99900
mer? ki az a hulye, aki az amugy popec 124-eset eladna?
Előzmény: s500 (99899)
s500 Creative Commons License 2008.09.11 0 0 99899
Taxihegyek mindenhol...
Előzmény: nagygabi69 (99896)
malenykij polgar Creative Commons License 2008.09.11 0 0 99898

(Nevezhetjük turbódízelnek is, mert a TD csak dízel kombit jelöl. Remélem senki sem sértödik meg a kekeckedésért.)

Előzmény: nagygabi69 (99890)
kéjnsz Creative Commons License 2008.09.11 0 0 99897

a bordó 4matic sajna egy fostalicska: így kezdődik: pár ezer km-e teljesen felújított motor... kérdés: mi lett benne cserélve? nemtom miért kellett felújítani? nemtom. reális a beírt 300ekm? nem, biztos nem.... 4matic műxik? szte igen...

jó köszi, el se mentem megnézni

Előzmény: strobo (99885)
nagygabi69 Creative Commons License 2008.09.11 0 0 99896
jobban megnézve a képeket ez nem másik ülés---hanem a Taxisok által közkedvelt "Csuka utcai" üléshuzat-gyári anyag-gyári minőség-az ülésre szabva.
Előzmény: s500 (99879)
nagygabi69 Creative Commons License 2008.09.11 0 0 99895
Itt a kerék:
nagygabi69 Creative Commons License 2008.09.11 0 0 99894
a bal hátsó sárvédőn ott van az URH-antanna ledugózott helye....
Előzmény: s500 (99886)
nagygabi69 Creative Commons License 2008.09.11 0 0 99893

             

                                                                    HÖ-HÖ....

Előzmény: Törölt nick (99891)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.11 0 0 99892
Egyéb jármű?:-)) Persze Cuba, szétnyithatós rollerral járok. Na megállj!:-)))
Előzmény: Don Cuba (99832)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.11 0 0 99891
Ezt megkaptam....:-)))
Előzmény: nagygabi69 (99836)
nagygabi69 Creative Commons License 2008.09.11 0 0 99890

Igen,normális...

A TD-n,és a sokszelepes dízeleken csak a jobb sárvédőn van a  "kopoltyú".

Előzmény: s500 (99882)
nagygabi69 Creative Commons License 2008.09.11 0 0 99889

Hááát szerintem ezt NE vedd meg...

 

1./-nagyon-nagy valószínűséggel Taxi volt valahol,valamikor....erre enged következtetni,hogy hiányoznak műanyagok+repedeztik a fa+ki vannak cserélve az ülések

2./-nem kevés kilóméter lehet benne,ha a csomagtér-felhúzó már el elengedte magát(mivel a Taxis használja a csomitartót sokat-nap mint nap-,----magán használatnál ez kevésbé jellemző!)+a teli oldal feletti rohadás vagy szakszerűtlen javításra vagy rengeteg télen megtett kilóméterre utal-ami ugye szintén a Taxisok sajátja....

3./-attól,hogy Taxi volt még lehetne jó autó,de a leírásodból nem az jön le,hogy 1 megkímélt,becsben tartott darab lett volna.....

 

Én a helyedben néznék 1 másikat!

Előzmény: strobo (99873)
250ce Creative Commons License 2008.09.11 0 0 99888
Kösz a linket, beleolvastam
Ezek a fogyasztásadatok mennyire reálisak?
Valahol van adat az uj szabvány szerint?(város/országút/vegyes)
A tapasztalat mit mutat?(500 as esetén)?
Előzmény: s500 (99797)
250ce Creative Commons License 2008.09.11 0 0 99887
Kösz a tanácsot, még biztos foglak zaklatni tanácsokért.
Eredetileg 300SD ('98) volt tervben csak aztán közbejöttek dolgok: megnősültem épitkezés, valamivel gyengébb anyagi helyzet, tehát kevesebb pénz marad rá.
Elgondolkoztam egy olcsobb 350-esen, de a mostani gázolajáraknál jobban járnék egy benzin-gáz-osal és valószinüleg amennyiért kapok egy zsakadtabb dizelt, annyiért kapok egy közepes állapotu benzinest. Mivel sok merci átment már a kezemen tudom hogy szakadtat NEM SZABAD venni.
a 6 hengeresre azért gondoltam mert a V8-ról elég sok rosszat halottam (hogy eszi a vezérművet, egy ismerősömnek pont én szereztem be egy bontott vezérművet, bontva sem volt olcsó). A V12-ről meg azt hallottam hogy horror a fogyasztása.
Van-e valakinek gázos-a, mi a tapasztalat vele (tudom-tudom egy bálnába nem illik gázt tenni...)
Előzmény: s500 (99797)
s500 Creative Commons License 2008.09.11 0 0 99886
ezt nézted?

Na jó éjt!
Előzmény: strobo (99885)
strobo Creative Commons License 2008.09.11 0 0 99885

Erre nem mertem rákérdezni! :)

NA, megyek aludni, köszönöm a segítséget mindenkinek. Legközelebb megnézem magamnak a 4matic-ot.

(Az a baj hogy vidéken vannak a jó darabok.)

Előzmény: s500 (99883)
s500 Creative Commons License 2008.09.11 0 0 99884
Ha a klímája sem tökéletes, meg ne vedd, mert megkukulsz egy fekete kombiban.
Meg persze nem is jó jel.
Előzmény: strobo (99881)
s500 Creative Commons License 2008.09.11 0 0 99883
Nem ebben szenvedett súlyos balesetet az, akitől örökölték?
Nem tudták kitisztítani a kárpitból sem....
:)))))))))))
Előzmény: strobo (99881)
s500 Creative Commons License 2008.09.11 0 0 99882
Nem tudom, hogy 124-esnél normális dolog-e, hogy csak az egyik oldalon van rácsos első sárvédő, és csak jobb oldalon van légterelő az ablaknál.
Előzmény: strobo (99880)
strobo Creative Commons License 2008.09.11 0 0 99881

De! Nem akartam indiszkrét lenni! :)

Szerintem nem néz ki rosszul, de ezek szerint mégis.

Előzmény: s500 (99879)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!