Ha valaki unatkozna munka közben - esetleg otthon -, akkor kattintson!
A link megnyitja a találkozó galériáját majd a "Egy kis szórakozás az üres percekre... :-))" felirat alatt található link egy kis vírusmentes programocskát ajánl letöltésre (kb. 300 kb) töltsd le vagy nyisd meg!
Köszönöm az infót.------ Igen erre én is gondoltam, hogy nem szabad a computert megzavarni. Ha jól értem, ha benn ülök a kocsiban akkor jobb oldalon az " A " oszlop tövében lévő műanyag burkolat allatt a rózsaszín vezeték? Ha indítózom és a pumpa nem kap áramot akkor nem fogja hibaüzenetnek venni a komputer? Egyáltalán a befecskendező mágnesszelepek mit szólnak a benzinhiányos állapothoz?--------Más. Hogy a fenébe csináljátok mert nekem teljesen összemossa a szövegemet? Hiába csinálok új bekezdést teljesen egybeírva jelenik meg.
Sziasztok! Próbálgatom a legkevesebb fogyit kihozni az autóból... (76LE) Nos, Pécs-Fonyód oda vissza, utas nélkül, 5 l/100 (240 km-re 12 liter). Lámpákat a legkisebb faluban is lekapcsoltam, hosszú lejtők tetején felpörgetve 100-ig, majd sebváltó üresbe és gurulás. A sebesség 90, de nagyjából az út felét 80-al tettem meg. Néhol ezt az utak siralmas állapota is indokolta.
bocs ,hogy nem szóltam előre,de 1 hét szabin voltam.
hétfőn mentem be Gézu mesterhez klima orvoslás és egyéb célból.
A kérdésedre a válasz:az üzemanyagszivattyú vezetékét szakítsd meg(rózsaszín vastag vezeték a jobb oldali "a" oszlop alján a burkolat alatt),NE bíbelődj és NE PRÓBÁLJ a motorelektronika elé bármit is betenni,mert elszállhat a computer.
klíma ügyek:
az enyémet csak részlegesen sikerült megcsinálni,ugyanis a gáztöltés után elkezdték a szerelők megkeresni a hiba okát.meg is lelték,ami az utastérben található hőcserélőben teljesedett ki,ugyanis lyukas.kérdeztem őket-vajon mi lehet az oka,válasz:még nem találkoztak ilyennel,valszeg gyártási hiba.a részleges javítás erdménye,hogy szeptemberben újra szervíz,műszerfal leszed,hőcserélő(evakulátor-így hívják)csere gariban,ja és Gézu keze által.
lefagyás kérdése:ezeknek a klímáknak úgy van beállítva a fagyérzékelőjük,hogy akár +0,5 fokig is lemennek,akkor kapcsolnak le,és így már lefagynak.azt mondták,figyelni kell erre,mert ugyanarra a sorsra lehet jutni mint az enyém,mert a jég feszíti a hőcserélőt,ami megrepedhet.
végül:a szervizelés alatt brátságos volt légkör,Gézu mindenre válaszolt,a klímások is,aki teheti járjon hozzá,megéri.
Sziasztok!_____Merre vagy -apywrc-?????___________________________________________________________________Egyszer már engedtük le a benzint a Wagonból de aknára kellett állni, és a tankról leszedni a csöveket. Eléggé macerás.
Most az érdekelne, hogy hogyan lehetne kiszívni/lefolyatni/kiszimatolni :) a benzint a kocsiból. Hiába dugok le egy vékony csövet, kb. 60 centinél megakad és benzin nem jön... :( Teli tankkal meg hiába megyek ki Romániába....
Alulról lehet, hogy vhogy ki lehetne szedni az anyagot, de azzal meg vigyázni kéne, nehogy aztán utána szivárogjon a benzin vagy ilyesmi...Szóval aki tudja az plz írja le, hogyan lehet. Thx!
A fólia Llumar 15%-os.Élőben sötétebbnek látszik.Nappal nagyon jól ki lehet látni,sötétben kicsit korlátozottabb as kilátás.De a hátul ülő két gyerköcöt nem égeti szét a nap ha hosszab útra megyünk.Ajánlom mindekinek,ha van rá keret.Én nem bántam meg!
OFF: De hiába a 3 megapixel, ha ocsmány minőségű. Nem a minél nagyobb megapixel a lényeg. Hiába vannak 3-4 megapixeles fényképezőgépek is elég olcsón, ha én a 2 mpixeles Canon-nal 100* gyönyörűbb képet készítek. Jó jó, nagyobb felbontás > nagyobb előhívatott kép, meg a vágásnál nagyobb szabadság, de akkor is...
Ami jó az jó!:)
Sötétben így a gyakorlatban is kipróbálva (nem csak olvasva), zavaró vagy csak szokatlan? Mondjuk így ránézésre nem maffiózós fóliát nyomtál rá, tehát talán nem lehet az - gondolom.
<a href="http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9003572" target="_blank">OFF. Igen és őszre igérik az egy megásokat, ellenberger a Távol-keleten léteznek már 3 vagy afölötti megapixelesek telók is már. Akit érdekel>>></a>
Én is láttam olyan karosszériást aki ki tudta nyitni a kocsikat pillanatok alatt.Pl egy E kadett kinyitása egy fémfürészlappal 5mp.Jó ez az ajtókifeszitős módszer is,ő is így csinálta a komolyabb autóknál.A gond fokozódik ha az ajtó nyitó-záró gomb besüllyed teljesen az ajtókárpitba.Mégjobb ha a gyujtáskapcsolóban marad a kulcs pl.ha az akksi saru visszarakásánál a riasztó lezárja a központizárat.De egy hosszú dróttal+ajtó felső keret kifeszítéssel azt is meg lehet oldani,de az beletelik egy pár percbe.
Volt egy ember, akinek sikerült THT húgához hasonlóan bezárni a slusszkulcsot egy Matizba (központi zár nélküli). A pótkulcs nem a kocsiban volt, hanem a házukban (jó messze laktak innen), de a lakáskulcs is a kocsiban maradt, szal nem tudtak semmit se csinálni. Megláttak minket, megmondták mi van, kértek segítséget. Nagy nehezen tudtunk szerezni egy karosszéria-lakatost, aki ráért. Elvittük, odamegy a kocsihoz, a táskájából elővesz 1-2 fából készült kis éket. Elkezdte kifeszíteni az ajtót fent finoman, mikor kellőképpen kifeszítette, odatette az éket, kicsit lejjebb is feszített rajta, éket be. Elővesz egy műanyag érdes felületű széles szalagot, csinál rá egy hurkot, szépen a kifeszített résen bedugja és némi ügyességgel ráhelyezte a lenyomott 'záróbigyuszra', egy rántás rajta és voila. Kinyitja az ajtót, az enyhén deformálódott ajtót kézzel simán visszahajlította és ennyi volt....és mindezt kb. 1-2 perrc alatt...
Víkonka fiúcskánknak (2 éves lesz, 10 kg) Römer King Quickfix-et vettünk (még nem ISOFIX-eset, mert fél évig a Trabantban szerepelt): kényelmes, szereti (amikor otthon tároltuk - a Trabant túl könnyen nyitható -, előszeretettel üldögélt benne akár fél óráig is, közben berregett), ráadásul mindenféle tesztekben ez szerepel a legjobban. Masszív egy darab; ránézésre, tapintásra elhiteti magáról, hogy biztonságos.
Na ja, nem olcsó.
Köszönöm a választ. Az a baj, hogy már most is kilóg a gyermek az ülésből, nem hogy két-három hónap múlva... A másik az, hogy nagyon beleizzad az ülésbe, de smucigok voltunk venni ebből a méretből, ha már kölcsön kaptuk. Inkább veszünk egy jobbféle gyereküléshuzatot a kölcsönülésre, és veszünk egy előre néző ülést, ha itt lesz az ideje.
:-)) Mindkettő Cool!!
(Ha telóval készült a kép, milyennel?)
*******
Ormossy topictárs kalaptartóját - de főleg a benne lévő óriás nyomókat -, vájtfülűeknek magam bátran is ajánlom!
Meg Sedánnak is, ha megyek hosszab útra mindig öntök neki egy-két féldecit és használom az extra powert :)) Szvsz is a benne lévő kero vagy más jobban égő lötyike ad +erőt. Nekem bejött. Üdv
Nekünk Philippe nevű ülés van, ez van ráírva, nem ez a márka neve, az most nem jut eszembe. Márkakereskedésben rendeltük, a
www.spare.suzuki.hu -n találtam, úgy volt, hogy lehet mintát választani, aztán persze nem olyat hoztak, amilyet rendeltünk. Azóta láttam a Tescóban is. Kb.12-14 eFt. Ez elfér és mindkét irányban használható. Menetiránynak háttal csak az első ülésre, mert a hátsó biztonsági öv nem elég hosszú a bekötéshez. Ekkor viszont légzsák bénítás kell. Azt javaslom, hogy a bébi 9 hónapos koráig mindenképpen csak menetiránynak háttal használd! Üdv: Topi
értem, tehát körbevágtad flexxel a kocsi tetejét:)))))
az egyre kettőre annyit tesz, hogy kettőre zárásnál pluszban ráreteszel a zár és nem lehet felhúzni a gombokat belülről, pl. ha betörik az ablakot plussz pár másodperc meglepetés az elkövetőnek. gondolom csak központi zárnál van, mert ott vezérli csak a kulcs mind a négy zárat....
egy valamit még nem értek, az első ajtóknál elvileg ha le van nyomva a gomb és becsapod, felugrik a gomb (most próbáltam ki működik, sőt a swiftünkön is így volt). csak akkor nem, ha felhúzott kilincscsel csapod be. ezt is sikerült kicselezni?:)