Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Kolja987 Creative Commons License 2012.04.02 0 0 24845

Csatlakozom.

A VIKA témát már többször kiveséztük itt, és igaz az hogy a VIKA (sokak által cseh vagy szlováknak hirdetettel ellentétben) KÍNAI.

Ennyit is várjunk tőle, egy ideig bírja, de rövid ideig...

Vikából amit érdemes venni az mondjuk a fényszóró alatti takarólemez....bár valószínüleg az sem lesz méretpontos.

Egyébként nagyon sok boltban lehet kapni jobb minőségű alkatrészeket (nem VIKA és Arrow) nem sokkal drágábban. Érdemes beruházni picivel többet.

 

Előzmény: vaughan (24843)
Kolja987 Creative Commons License 2012.04.02 0 0 24844

Nagyon szívesen. A féltengelyeket kicseréltem ideiglenesen próbaként újakra, és azzal is rázott. Nekem a bal oldali kormányösszekötő el volt görbülve (ha jól sejtem az autó előéletét, a bal eleje kapott egy jókorát..). Azt cserélve jobb lett.

De mivel nem szűnt meg gyanakodok még a motortartó bakokra is főleg az alapjárat miatt, és a gumik is okozhatják, amiket érdemes figyelni. Nekem anno a favoriton otthon vettem észre hogy út közben lett egy szép kidudorodás az oldalán.....azonnal cseréltem, nagy szerencse hogy átnéztem indulás előtt. Szóval sokminden lehet érdemes sorban végignézni.

Előzmény: gyvelholm (24842)
vaughan Creative Commons License 2012.04.02 0 0 24843

szervusztok!

megtanultam szlovákul! tudom, hogy mit jelent a vika.

 

 

VIKA = FOS = HIG SZ@R !!!

 

 

10.000km-t futott fesszabályzó mehet a kukába.

 

soha többet vika!!!

inkább dupla-tripla áron gyári vagy más utángyártott.


 

gyvelholm Creative Commons License 2012.04.02 0 0 24842

Köszönöm Kolja! Nekem, de szerintem másnak is nagyon hasznosak a leírt tapasztalatok. Végül is ezért vagyunk itt.

Előzmény: Kolja987 (24841)
Kolja987 Creative Commons License 2012.04.02 0 0 24841

SZiasztok!

 

Nekem is volt - és van is - rázás olyan 100/110 körül ha nyomom a gázt, ha nem nyomom akkor megszűnik. Nekem külső csuklók voltak cserélve, és a kormányösszekötő rudak is a csuklóval a végükön cserélve lettek. Azóta enyhült a remegés, de nem szűnt meg. A féltengelyt is megnézettem aztmondták semmi baja, valószínüleg a motortartók lesznek a hiba okozói (mert nekem mostanában alapjáraton is beremeg az autó ami 1200 as fordulaton elmúlik. Érdemes mindhárom motortartó bakot cserélni.

tycydj Creative Commons License 2012.04.01 0 0 24840

Köszönöm a segitséget akkor megpróbálom kiütni

Előzmény: stemplis (24810)
gyvelholm Creative Commons License 2012.04.01 0 0 24839

Mindkét féltengely ki lett véve, jobb első csukló cserés lett, a többi újra zsírozva került vissza, mivel azok jónak lettek minősítve. Műszaki vizsga után vettem, de először a kormány is rázott, kanyarban kopogott a külső csukló.  Így aztán gumivizsgálat, centírozás, kiegyenlítés, meg a korábban leírtak cseréje következett. Most nem ráz a kormány, de főleg az 5. sebességnél érzem ezt a "darabos" húzatást. Volt, aki azt mondta, 5. sebesség fogaskereke szokott megkopni és azt a váltó kiszerelése nélkül is lehet cserélni. Itt a fórumon még olvastam, hogy a váltó dekli mögött látható 32-es anyák is meglazulhatnak. Lehet, hogy ezek is okozhatják a jelzett tünetet. Korábban nekem az 5. sebességbe téve egy, a többitől jól észlelhető síró hangot is adott, de a váltóolajcsere óta ez a hang megszűnt. Lehet, hogy én a váltótartó gumit cserélem először és a 32-es anyákat nézem majd meg. Nem tudom, hogy a belső csukló hiba hogyan jelentkezik.

Előzmény: Unkasz911 (24832)
wille.e Creative Commons License 2012.04.01 0 0 24838

Nagyon baba.De én azt hittem hogy úgy csináltad meg,hogy csak az irányjelződben van helyzetjelző.

Előzmény: 1TARESZ1 (24822)
RR Phantom Creative Commons License 2012.04.01 0 0 24837

Sziasztok!

 

Tud-e valaki valami közelebbi infót erről az autóról?

 

Skoda Felicia Kombi

Bordó színű

FRSZ: GYZ-701

 

Köszi!

 

Üdv!

gdzsozy Creative Commons License 2012.04.01 0 0 24836

Ezért kérdeztem hogy milyen a váltó tartó.

az is lehet hogy mivel nincs normálisan rögzítve a váltód ezért feszül. aztán egy ideig nem rezeg de 90-nél elér vagy valamilyen sebességet vagy rezonanciát amit átad a kaszninak.

 a tartó nem drága. és ha ott vagy nézd meg a motortartó bakokat is.

 

nekem a wartburg volt így. azután hogy megcsináltattam a váltó rögzítését meg is szünt a rezgés.

Előzmény: Unkasz911 (24832)
drobika Creative Commons License 2012.04.01 0 0 24835

Szia nekem ugyan ez s jelenség de még én sem jöttem rá mi lehet ez, a multkor féltengelyt kelett cserélnem egyik napról a másikra akkor azt hittem ez volt a baj de nem, ugyan ugy fenn ál ez a gond,. Én is gondoltam centirre mivel a felnik ütöttek centirozáskor ezért föltetettem jobb kerekeket ami kne voltak hibásak de ugyan ugy ráz!

Én is várok erre megoldást talán valaki az emberek közül megoldotta már ezt a problémát :D !!!

Előzmény: Unkasz911 (24821)
András52 Creative Commons License 2012.04.01 0 0 24834

régi h.sz-szerint :belső féltengely csukló.

Előzmény: Unkasz911 (24821)
András52 Creative Commons License 2012.04.01 0 0 24833

csak ezt a lada-félét forgalmazzák. betettem a kombi felibe,emelt is szépen a farán,csak közen szétpaszírozta a porvédőket. jobb megoldás az erősebb rugó.

Előzmény: DEM992 (24831)
Unkasz911 Creative Commons License 2012.04.01 0 0 24832

Elhúzást nem nagyon értek fékezéskor, és semmi ropogó, csörgő hangot, sem. Féltengely lenne a problémám? Nem értem a futóműves emberke miért nem vette észre. Igaz csak rángatta forgatta, gondolom van erre valami műszeres megoldás is, vagy hogy lehetne kiderítenem, hogy valóban az lenne a baj. Ő azt mondta a váltó tartó gumi bakom rossz, erre a másik szerelő azt mondta semmi baja. Nehéz ügy :)

DEM992 Creative Commons License 2012.04.01 0 0 24831

Lenne kérdésem Felétek.

Létezik-e ilyen rugóbetét kimondottam Feliciához, próbálta/használta-e már valaki?

 

gdzsozy Creative Commons License 2012.04.01 0 0 24830

Sajnos nem olvastad végig...

A nívó pálcát is ki kell cserélni hosszabbra, mert nem ér le az olajig rendesen.

 

:)

Előzmény: joombie (24827)
gyvelholm Creative Commons License 2012.04.01 0 0 24829

Hasonló jelenség van nálam is, tavaly október óta nem használtam a járgányt. Gyorsításkor mintha vmelyik fogaskeréknél egy fog hiányozna, valami ilyesmit érzek.  Nekem volt már cserélve gömbcsukló, féktárcsa+betét, két lengőkar. Szerelő sem tudja mitől van, ill. megjegyezte, hogy napkerék vagy difi lehet. Itt a tapasztaltabb márkatársak kormány-összekötőt is emlegettek. Mivel ezt az autót csak inkább tavasztól őszig használjuk, akkor is csak hézagosan itt a városban, nem sürgetett semmi. Mindenesetre én is kiváncsi lennék, hogy nálad mit fognak megállapítani. Üresben, vagy 0 gázzal símán megy. Húzatásnál jön elő ez a rángatás-szerű valami, de a kormányon sem érzem, csak inkább hallom. Nyáron majd utánajárok én is valamilyen formában.

Előzmény: Unkasz911 (24821)
TrabiORR601 Creative Commons License 2012.04.01 0 0 24828

Üdvözletem Mindenkinek!

Elnézést kérek Mindenkitől, hogy reklámozok!

 

Nézzétek meg a weboldalam, nagyon szépen köszönöm!

 

http://www.trabiorr.lapunk.hu

 

Rengeteg érdekességet találtok rajta ;)

 

Üdv.

joombie Creative Commons License 2012.04.01 0 0 24827

Ha csak ennyi az egész,hogy a nívópálcán kívül minden egyebet ki kell cserélni,akkor nagyon fasza! Sanszos,hogy egyet sem fogok kikönyököltetni:-):-)

Így marad a jól bevált lomha de magabiztos 40kW erőgép. Köszi az infót! Szép napot!

Előzmény: stemplis (24811)
arthur877 Creative Commons License 2012.04.01 0 0 24826

Simán!

"az autó csak akkor ráz, ha gyorsítok és tövig nyomom a pedált. Pl 110 el gurulok nem nyomom a pedált akkor semmi rázás"

Először terhelésen jön ki. Mivel a futómű rendben, gurulva nincs gond, nem sok más lehetőség van.

Jött már elő nekem is féltengely hiba úgy, hogy ráakasztottam egy rakott utánfutót! Elötte se kanyarban se sehogy semmi gond nem volt...

Előzmény: gdzsozy (24825)
gdzsozy Creative Commons License 2012.04.01 0 0 24825

A féltengely rázná egy sebesség tartományban az autót? úgy hogy közben a kormányt meg nem?

az kis sebességnél már kanyarodáskor ropogna de ha tolatáskor kanyarodik akkor is ropog

 

legalábbis nekem mindig volt hangja a féltengelynek.

 

Mondjuk az egyenes futás is jelezheti azt viszont nem mondta hogy elhúz valamerre

Előzmény: arthur877 (24823)
gdzsozy Creative Commons License 2012.04.01 0 0 24824

Gondolkodom mit kérdezzek...

mi történik akkor amikor rázkódik és te elveszed a gázt? egyáltalán próbáltad már hogy ilyenkor leveszed a lábad a gázról?

 

Vagy próbáltál -e már intenzív gyorsítást nulláról? olyankor nem ráz?

 

mert ha igen akkor én valami üzemanyag adagolásra tippelnék.

vagy gyújtás gondra.

 

másik tipp: a motortartók rendben vannak? váltó nem lóg?

 

A guminál nem tudom hogy jelzi e centírozás ha szálszakadt. és szálszakadásos lehet új gumi is.

Előzmény: Unkasz911 (24821)
arthur877 Creative Commons License 2012.04.01 0 0 24823

Féltengely

Előzmény: Unkasz911 (24821)
1TARESZ1 Creative Commons License 2012.04.01 0 0 24822

Ilyen...

 

Előzmény: wille.e (24820)
Unkasz911 Creative Commons License 2012.04.01 0 0 24821

Sziasztok!

Van egy problémám a skodámmal, amire eddig nem tudtak okosat mondani a szerelők, és kissé idegesítő, mert nem akarom kicseréltetni feleslegesen az összes kicsi alkatrészét. Azt csinálja a drágám, hogy kb 90 km/h nál elkezd rázni, de nem a kormányt, hanem a kasznit érzem leginkább, majd kb 120 nál kezd alábbhagyni a rázás. Természetesen először azt hitték gumi, most lett felrakva a nyári amit elötte vettem 2 napja, a téli gumi amivel vettem a kocsit szintén ezt csinálta, így a gumi kilőve. Persze 2 helyen is megnézték és szídva a másik csapat munkáját újra lett centírozva a 4 kerék. A rázás nem szűnt meg. A futóművet is megnézettem, de ott sem találtak semmi rosszat. Ősszefoglalva, gumi és futómű jó, autó még mindig ráz. Én tulajdonképp nem is hittem az egészben, hogy az lenne a rossz, mert az autó csak akkor ráz, ha gyorsítok és tövig nyomom a pedált. Pl 110 el gurulok nem nyomom a pedált akkor semmi rázás, ha gumi lenne akkor is kellene, nem? Szóval, ha lenne öletetek mi lehet az ok, örülnék kis segítségnek,

 

Köszönöm

 

 

wille.e Creative Commons License 2012.04.01 0 0 24820

 

Helló mindenkinek.

 

Kész az új rács a verda elejére,gondoltam megosztom.

 

 

 

Jövőhéten remélem megjön a ledes helyzetjelzőm,akkor majd arról is teszek fel képeket hogy a sima izzóhoz képest milyen a fénye.

gdzsozy Creative Commons License 2012.04.01 0 0 24819

A szerelőm is ezt mondta...

Miskolcon az újgyőri főtéren bementem a autóvillamosságiba ott meg azt mondta a srác hogy vegyek egy szénkefét mert nem biztos hogy a generátor vagy a fesszabályzó a ludas.

 

igaza volt. kicseréltem a szénkefét és azóta szuper. (2éve) a fesszabályzót meg visszavették a boltban.

 

úgyhogy részben igazat adok neked. szerintem is a legolcsóbb alkatrésztől kell néha keresni a hibát.

Előzmény: ms1964 (24817)
ms1964 Creative Commons License 2012.04.01 0 0 24818

Mennyiből jön ki egy ilyenmutatvány?

Nem bontott alkatrészekből gondolnám.

.

Előzmény: sanyes004 (24815)
ms1964 Creative Commons License 2012.04.01 0 0 24817

Van pár lehetőség. Az én ötleteim:

1. Akku cellazárlat.

2. Generátor diódahíd

3. Generátor

Ebben a sorrendben keresd a hibát, szóval először kölcsön akku kell, aztán multiméter, végül sok pénz.

A fesszabi elvileg nem gyanusított, de mielőtt lecsukod a motorháztetőt, mérjél rá emelt fordulaton az akkura.

Előzmény: 69axer (24808)
1TARESZ1 Creative Commons License 2012.04.01 0 0 24816

Irj mailt mert éjszakás vagyok és kifolyik a szemem ne keljen vissza olvasnom ha válaszolsz.... tareszko@gmail.com

 

Mindenkinek válaszolok de momentán 51 órája nem aludtam muszáj ledőlnöm...

 

Én voltam Pesten az EXPO ban akit érdekel a kék felis ott van a gyönyörű lámpáival együtt!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 http://taresz.rajce.idnes.cz/Car_styling_2012_Tuning_show/

Előzmény: DEM992 (24806)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!