Nagyon szívesen. A féltengelyeket kicseréltem ideiglenesen próbaként újakra, és azzal is rázott. Nekem a bal oldali kormányösszekötő el volt görbülve (ha jól sejtem az autó előéletét, a bal eleje kapott egy jókorát..). Azt cserélve jobb lett.
De mivel nem szűnt meg gyanakodok még a motortartó bakokra is főleg az alapjárat miatt, és a gumik is okozhatják, amiket érdemes figyelni. Nekem anno a favoriton otthon vettem észre hogy út közben lett egy szép kidudorodás az oldalán.....azonnal cseréltem, nagy szerencse hogy átnéztem indulás előtt. Szóval sokminden lehet érdemes sorban végignézni.
Nekem is volt - és van is - rázás olyan 100/110 körül ha nyomom a gázt, ha nem nyomom akkor megszűnik. Nekem külső csuklók voltak cserélve, és a kormányösszekötő rudak is a csuklóval a végükön cserélve lettek. Azóta enyhült a remegés, de nem szűnt meg. A féltengelyt is megnézettem aztmondták semmi baja, valószínüleg a motortartók lesznek a hiba okozói (mert nekem mostanában alapjáraton is beremeg az autó ami 1200 as fordulaton elmúlik. Érdemes mindhárom motortartó bakot cserélni.
Mindkét féltengely ki lett véve, jobb első csukló cserés lett, a többi újra zsírozva került vissza, mivel azok jónak lettek minősítve. Műszaki vizsga után vettem, de először a kormány is rázott, kanyarban kopogott a külső csukló. Így aztán gumivizsgálat, centírozás, kiegyenlítés, meg a korábban leírtak cseréje következett. Most nem ráz a kormány, de főleg az 5. sebességnél érzem ezt a "darabos" húzatást. Volt, aki azt mondta, 5. sebesség fogaskereke szokott megkopni és azt a váltó kiszerelése nélkül is lehet cserélni. Itt a fórumon még olvastam, hogy a váltó dekli mögött látható 32-es anyák is meglazulhatnak. Lehet, hogy ezek is okozhatják a jelzett tünetet. Korábban nekem az 5. sebességbe téve egy, a többitől jól észlelhető síró hangot is adott, de a váltóolajcsere óta ez a hang megszűnt. Lehet, hogy én a váltótartó gumit cserélem először és a 32-es anyákat nézem majd meg. Nem tudom, hogy a belső csukló hiba hogyan jelentkezik.
az is lehet hogy mivel nincs normálisan rögzítve a váltód ezért feszül. aztán egy ideig nem rezeg de 90-nél elér vagy valamilyen sebességet vagy rezonanciát amit átad a kaszninak.
a tartó nem drága. és ha ott vagy nézd meg a motortartó bakokat is.
nekem a wartburg volt így. azután hogy megcsináltattam a váltó rögzítését meg is szünt a rezgés.
Szia nekem ugyan ez s jelenség de még én sem jöttem rá mi lehet ez, a multkor féltengelyt kelett cserélnem egyik napról a másikra akkor azt hittem ez volt a baj de nem, ugyan ugy fenn ál ez a gond,. Én is gondoltam centirre mivel a felnik ütöttek centirozáskor ezért föltetettem jobb kerekeket ami kne voltak hibásak de ugyan ugy ráz!
Én is várok erre megoldást talán valaki az emberek közül megoldotta már ezt a problémát :D !!!
csak ezt a lada-félét forgalmazzák. betettem a kombi felibe,emelt is szépen a farán,csak közen szétpaszírozta a porvédőket. jobb megoldás az erősebb rugó.
Elhúzást nem nagyon értek fékezéskor, és semmi ropogó, csörgő hangot, sem. Féltengely lenne a problémám? Nem értem a futóműves emberke miért nem vette észre. Igaz csak rángatta forgatta, gondolom van erre valami műszeres megoldás is, vagy hogy lehetne kiderítenem, hogy valóban az lenne a baj. Ő azt mondta a váltó tartó gumi bakom rossz, erre a másik szerelő azt mondta semmi baja. Nehéz ügy :)
Hasonló jelenség van nálam is, tavaly október óta nem használtam a járgányt. Gyorsításkor mintha vmelyik fogaskeréknél egy fog hiányozna, valami ilyesmit érzek. Nekem volt már cserélve gömbcsukló, féktárcsa+betét, két lengőkar. Szerelő sem tudja mitől van, ill. megjegyezte, hogy napkerék vagy difi lehet. Itt a tapasztaltabb márkatársak kormány-összekötőt is emlegettek. Mivel ezt az autót csak inkább tavasztól őszig használjuk, akkor is csak hézagosan itt a városban, nem sürgetett semmi. Mindenesetre én is kiváncsi lennék, hogy nálad mit fognak megállapítani. Üresben, vagy 0 gázzal símán megy. Húzatásnál jön elő ez a rángatás-szerű valami, de a kormányon sem érzem, csak inkább hallom. Nyáron majd utánajárok én is valamilyen formában.
Van egy problémám a skodámmal, amire eddig nem tudtak okosat mondani a szerelők, és kissé idegesítő, mert nem akarom kicseréltetni feleslegesen az összes kicsi alkatrészét. Azt csinálja a drágám, hogy kb 90 km/h nál elkezd rázni, de nem a kormányt, hanem a kasznit érzem leginkább, majd kb 120 nál kezd alábbhagyni a rázás. Természetesen először azt hitték gumi, most lett felrakva a nyári amit elötte vettem 2 napja, a téli gumi amivel vettem a kocsit szintén ezt csinálta, így a gumi kilőve. Persze 2 helyen is megnézték és szídva a másik csapat munkáját újra lett centírozva a 4 kerék. A rázás nem szűnt meg. A futóművet is megnézettem, de ott sem találtak semmi rosszat. Ősszefoglalva, gumi és futómű jó, autó még mindig ráz. Én tulajdonképp nem is hittem az egészben, hogy az lenne a rossz, mert az autó csak akkor ráz, ha gyorsítok és tövig nyomom a pedált. Pl 110 el gurulok nem nyomom a pedált akkor semmi rázás, ha gumi lenne akkor is kellene, nem? Szóval, ha lenne öletetek mi lehet az ok, örülnék kis segítségnek,
Miskolcon az újgyőri főtéren bementem a autóvillamosságiba ott meg azt mondta a srác hogy vegyek egy szénkefét mert nem biztos hogy a generátor vagy a fesszabályzó a ludas.
igaza volt. kicseréltem a szénkefét és azóta szuper. (2éve) a fesszabályzót meg visszavették a boltban.
úgyhogy részben igazat adok neked. szerintem is a legolcsóbb alkatrésztől kell néha keresni a hibát.