Az egesz egr csatornát kitisztitottak... Egy femhengerszeru dolgot lattam pucolni...
Tud valaki egy Hondas helyet ahol megnéznék a kocsit, es az nem az ismert markaszervizek valamelyike?
Nem bánnám, ha mas is ranezne a gépre...
Sziasztok!
Nekem van a berangato Citym.
Ma elvittem a szervizbe.
Mert mar motorkontroll lampa is kigyulladt.
Egr szelep meg lett tisztítva, nem volt koszos túlzottan.
A hiba ujra előjött azota, berangatott ujra.
Most azt mondjak hogy a fotengely jeladot cseréljük ki.
De meg lehet a kopogaserzekelo is, vagy gyujtotrafo is ludas.
Tulképpen nem csak jó ez a hozzáállás,de bizonyit valamit : van élét egy Jazzel 200 felett is:-)). Hiszen a használtautopiacon ilyen km-el szinte nem is volt auto, legalábbis elhalgatták.
Meg kell nézni az autókat, és a szervizkönyvet, kipróbálni, és dönteni.
A Kudonál nagyon segítőkészek voltak, a szervizkönyv szerintem tuti, mivel az autók végig a Kudo tulajdonában voltak.
Visszatekerés biztos, hogy nem volt!
Ha lett volna, akkor akár 100 ezer alatti km is lehetne bennük az állapotuk alapján. Ők mégis így árulják már jó ideje, hiába nehezen eladható. Becsületes cég, tetszett a hozzáállásuk!
Kompresszió mérés nem ad megfelelő információt a motor állapotáról. (ezt a vizsgálatot inkább akkor végezzük ha meglévő hibát keresünk is azt szeretnénk igazolni-behatárolni))
Kipuff gáz elemző is sokat elmond a helyes gázcseréről és a motor pillanatnyi működési paramétereiről.
Esetleg a henger veszteség mérés lehet némiképp előremutató (ebben az esetben levegővel töltik egyenként a hengereket és adott nyomás értéket elérve mérik a távozó mennyiséget %-os arányban kifejezve)
Látod ebben is más az álltalad etalonnak tartott diesel ... EDC belső km töltés olvasható diaggal.
Amelyik nem azt biztosan manipulálták.
Sok embernek okozott már kellemetlen "meglepetést" a vezérlő nem válaszol üzenet vagy épp a kiolvasott érték.
A jazz nem olvasható ebben a tekintetben.
Szervíz látogatás alkalmával viszont rögzített a Km óra állás ugyanúgy mint műszaki vizsgán.
Van köztünk is 200e km feletti futás teljesítményű pesti autó, semmi extra baja ... karbantartás és mehet tovább.
Nem feltétlen jelent világvége hangulatot ha az óra többet mutat vagy épp kevesebbet.
Nekünk van egy 110e km-es 1.2 (2005) és egy 52e km-es (2005) példány a családban.
Egy hozzáértő pillanatok alatt tud tanácsot adni abban a tekintetben mivel kell törődni a vásárlást követően vagy kerülje el a vételt mert sok minden kétes és pénzbe kerül.
Az autómat jobban számolták volna be, mint más márkakereskedés, vagy murvás használt autós.
Egy szombati napon voltunk Sopronban, és vasárnap lefoglalózták a másik autóm, majd el is vitték, annyiért, amennyiért Sopronban beszámolták volna. Csak ugye készpénzzel nagyobb az ember mozgástere, így eladtam. A Jazzem a következő péntek este tette fel a használtautóra az előző tulaj, és szombat reggel le is foglalóztam.
A használtautón kiírt árból engedtek (1,59-ről 1,5-re friss vizsga nélkül, 1,45 akartam elérni, de abba nem mentek bele), bár azóta, ha jól emlékszem a két soproninál lejjebb vitték az árat. A 200 ezer km-től szerintem sem kell félni, mivel nagyrészt hosszabb utakon használták vidéken.
Ki az a hülye aki 400-ról 200-ra tekerteti? Ugyan annyiba kerül 60-re állittatni.
A szervizbejegyzések, meg szerintem se tuttiak. Ráadásul a fő javitások nem is biztos ,hogy vezetve vannak, fék, kuplungcsere stb, csak az olaj, szüröcserék.
Szerintem az emlitett dolgok sürüsödnek. Csak egy példa amit emlitesz: Ha tul vagy 200-nél egy javitáson, amin a 100-es még nem, akkor lehet, hogy 200 után az a javitás megint hamar elö fog fordulni, a te logikád szerint is.
Ami a vidéki km-eket illeti , főleg ha autopályás, szerintem még nagyobb a különbség, mondjuk egy sok Bp-i használathoz képest.
tele van az egész ország eladásra váró használt autóval. jó hogy van egy sztoryja a jazznek, de azért egy 1200 köbcentis motorral bíró autó 200 ezer km-rel azért már leginkább kerülendő szerintem.
mi van, ha 400 van benne és vissza van tekerve?:))
az meg, hogy szervizeltetve volt, pont egy céges autónál fenntartással kezelendő. (saját tapasztalat teherautónál: márkaszervízbe járt amíg garis volt. aztán nőtt a fogyasztás és már elvittük saját szerelőhöz, ő meg röhögve hívott hogy ezt nézzük meg: az eredeti levegőszűrő volt benne. a cserék a számlán szerepeltek).
Amennyivel olcsóbban veszed, azt az árelőnyt a későbbi eladásnál is révényesíteni tudod.
Ha a szervizek rendesen megvoltak csinálva, akkor nem kell félni a 200ekm-től.
Továbbá, lehet, már túlvan a kuplungcserén is a gép (szervízkönyvből megnézni) és esetleg kerékcsapágyak, felfüggesztés, stb cserék is megvoltak, amivel lehet beljebb vagy mint 100ekm-es Jazznél.
emlékeim szerint az átrozsdásodás elleni garancia és az általad leírt rozsdásodás messze nem ugyanaz, ezért nem biztos, hogy megjavítható garanciálisan. felületes kívülről induló rozsdásodásra a fényezésre vonatkozó garancia vonatkozik, kivéve, ha az adott elem nem szakszerűtlen javítás miatt kezdett el rozsdásodni.
azért az ár tükrözi azt, hogy sokat futottak. más meg vesz 60 ezret futottat 1.8-1.9 millió körül, közben lehetséges, hogy visszatekertről van szó, és 700ezerrel többet adott érte.
tehát akit nem zavar pusztán a magas futás, és meg tudja nézetni hozzáértővel, stb., az lehet, hogy jól jár velük.
Attól tartok, hogy a magyarországi kereskedésekben kapható autók egy jelentős részének ennyi körüli a futásteljesítménye, csak visszatekerték az órát. Itt meg esetleg lehetséges, hogy nem. :-)
Én voltam Sopronban megnézni a sárga Jazz-eket, mielőtt megvettem a feketét kb. 1 hónapja.
Akkor még volt egy 145-öt futott is, és kicsit drágábbak voltak, majdnem megalkudtunk rá az előző autóm beszámításával.
Az autók a MÁV területi vezetőinek szolgálati autói voltak, nem kulcsos lóti-futi gépek. A 210 ezret futottnak is állomszép volt a motorhangja, az összes autó szakszervízben volt javítva.
A 145 ezret futottal mentem is egy próbakört, nagyon szépen futott.
Én úgy gondolom, hogy ezek az autók nem zsákbamacskák, hibamentesek,csak nagyon sokat futottak.
A futott km szerintem nem műszakilag, hanem gazdaságilag sok, mert ha el akarod adni pár év múlva, nehéz lesz 250-300 ezer km-el értékesíteni.
Hát igen. Ennek megpróbálok utánajárni... Van egyébként egy bp-i hirdetés is, ugyanilyen sárga, ugyanaz az évjárat, ugyanaz a felszereltség, és írják a szövegben, hogy Sopronban szervizelt... Nem tudom, milyen autók lehettek ezek..
Ki hogy van vele, ez egyéni dolog. Ami engem illet, én 200.000 km körüli, vagy ezen túli futásteljesítménnyel biztos nem vennék autót, még akkor sem, ha az Honda Jazz. Ha mégis erre vetemednék, akkor csak nagyon nagyon kedvező áron, úgy 1 millió alatt. (8-900 e. Ft esetleg).