Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

labiscsak Creative Commons License 2011.09.03 0 0 40236

Kicsit megtornem a fekpofas gondolatmenetet ket kerdessel is, ha nem gond :)

- meg szeretnem csinalni az AUX bemenetet. Hol lehet hozza megvenni a hozzavalot? Nagysagrendileg mennyibe kerul?

- az utobbi par reggelen a huvosben mar kicsit lassabban tekert az indito motor, szoval keszulodok az akksi cserere. Milyet ajanlottok? Ha jol emlexem 35Ah van benne. Vegyek inkabb 40Ah-sat, az belemegy? Mekkora legyen az inditoaram es bal vagy jobb plusszos?

Elore is koszonom.

gyanta ati Creative Commons License 2011.09.03 0 0 40235

A szétszerelés nálam nem azt jelenti, hogy leveszem a kereket, befújom a nyerget féktisztítóval, és kész.

Nyereg le, betét ki, mindent fémtisztára pucol, dugattyút megmozgat, gumikarmantyút ellenőriz, aztán összeszerel.

Kihagytam valamit, ami az autószerelő szakvizsgán követelmény?

Én sem szájkaratézom, csak szeretk tisztán látni.

Előzmény: wastegate (40227)
mov Creative Commons License 2011.09.02 0 0 40234

Ez valóban nem annyira kopott, hogy megszólaljon, az lesz akkor, amit wastegate mondott. Gyakorlat teszi a mestert :) Nekem a Cityn nem volt vele ilyen gondom.

Előzmény: Mr_Rob (40230)
wastegate Creative Commons License 2011.09.02 0 0 40233

Ha leveszitek a fék nyerget tuti kalapáccsal kell kikopogtatni a betéteket ... van még benne kb 5e km.

Meg kell rendesen csinálni és akkor a kézi is OK.

 

w

Előzmény: Mr_Rob (40230)
kifli Creative Commons License 2011.09.02 0 0 40232

fékken nem takarákoskodunk

Előzmény: mov (40226)
Törölt nick Creative Commons License 2011.09.02 0 0 40231

Ez egy teljesen megszokott látvány. Az van, amit wastegate leírt ...

 

... és ahogy nézem, valszeg a balos adja inkább a hangot.:)

 

( el lehet ezeket még hallgattatni ám )

Előzmény: Mr_Rob (40230)
Mr_Rob Creative Commons License 2011.09.02 0 0 40230

tehát a képek :)

Mr_Rob Creative Commons License 2011.09.02 0 0 40229

Egy barátommal leszedtük a kerekeket és ezt láttuk. Ez akkor még nincs vészesen elkopva? 

Ami feltűnt, hogy a második képen a tárcsa széle, rojtosra van kopva. Ha ez csak betétcsere, akkor haver szívesen megcsinálja, a saját hyluxát is ő szereli, de ha valóban szorulása van, akkor meglátogatlak, majd egyeztessünk idpontot.

 

 

köszi

 

Képek:

 

 

Előzmény: wastegate (40228)
wastegate Creative Commons License 2011.09.02 0 0 40228

Válla van a fék tárcsának és beleér a betét széle ...

A betét BE VAN SZORULVA a tartó kengyelbe és nem mozdul vissza.

Szét kell szedni és meg kell tisztítaniiiiííí!

 

Gyere el megnézem, megcsinálom ...

 

w

Előzmény: Mr_Rob (40221)
wastegate Creative Commons License 2011.09.02 0 0 40227

Inkább mondjuk úgy, hogy Te nem érted mit kell tisztítani ... tudom mit beszélek, de nincs kedvem szájkaratézni.

Gyere el megcsinálom azt yonapottt ..

 

w

Előzmény: gyanta ati (40218)
mov Creative Commons License 2011.09.02 0 0 40226

Ha fékbetét, akkor nagyon sok lesz még a 2.000 km neki, mert egyre hangosabb lesz, és egyszer csak eljön a pont, amikor már minden fékezésnek hangja lesz, és az egyre hangosabb. Ha nem az, akkor meg érdemes lenne megnézni mindenképpen, hogy legalább biztos legyél benne. A hátsó kereket levenni-visszarakni nem nagy procedúra, és némi műszaki érzékkel látni fogod mi a gond, ha nem akarod szerelőhöz vinni. Egyébként a csere sem nagy kunszt, én ezt magamnak csináltam, lévén fele annyiból megvan a legjobb minőségű betéttel a csere, mint a márkaszervizes valami gagyiból. Igaz ekkor az én kezem lesz koszos :)

Előzmény: Mr_Rob (40225)
Mr_Rob Creative Commons License 2011.09.02 0 0 40225

Köszi, erre nem is gondoltam. Az első betéteket 60e-nél cseréltem, csodálkozom, hogy máris megadta magát a hátsó is. :(

Kibír ez még 2000km-t, vagy egyre hangosabb lesz? Akkor úgyis viszem szervizbe.

Előzmény: mov (40223)
mov Creative Commons License 2011.09.02 0 0 40224

Egyébként ha leveszed a kereket, akkor lehet látni, hogy a fékbetét mennyire kopott, illetve azt is, hogy a betét egyik végén nem csak maga a betét, hanem a rajta lévő lemez is eléri a tárcsát.

Előzmény: Mr_Rob (40221)
mov Creative Commons License 2011.09.02 0 0 40223

Úgy tűnik, hogy elkopott a hátsó fékbetét, és ugye a rajta lévő lemez beleér a tárcsába.(akusztikus visszajelző :D). Nekem kicsit korainak tűnik a kilométer alapján(Nekem valamivel 50.000 előtt kellett a City-ben elsőt cserélni, de 80.000 felet sem volt elkopva a hátsó). A jelenségek viszont tipikusak, azaz az apró fékezésre elmúlik, és ugye egy kis melegedéstől is.

Előzmény: Mr_Rob (40221)
winzist Creative Commons License 2011.09.02 0 0 40222
Előzmény: puntooo (40212)
Mr_Rob Creative Commons License 2011.09.02 0 0 40221

Sziasztok!

 

2008-as 1.2S Coolnál, 78000km-nél elő jött egy új jelenség. Néha hátulról erős ciripelés hallatszik, aminek a hangja változik kisebb irányváltásra is, valamint teljesen elnémul, ha rálépek a fékre, vagy ha csak fél kattanásnyit behúzom a kéziféket. Ilyenkor a kiengedés után pár másodperccel újra elkezdi. Naponta ingázom és eddig hidegen nem tapasztaltam, inkább 20-30 perc menetelés után, de akkor is megszűnik pár perc elteltével.

Szerintetek mi lehet ez? Fék környékén keresendő a hiba? Aggódjak? :)

Üdv, Robi

Piet 52 Creative Commons License 2011.09.02 0 0 40220

Szerintem ha már ilyen mélyen rozsdás a tárcsa, akkor a felszabályozás segit, akár a betát is maradhat ha nem félrekopott és jo vastag. És néha fékezni vele, nem csak rögzitésre használni.

De ha garis, tutti visszavinném a szervizbe.

Hornet-007 Creative Commons License 2011.09.02 0 0 40219
A féktisztító nem megoldas.... Már bocs hogy belepofázom :)
Előzmény: gyanta ati (40218)
gyanta ati Creative Commons License 2011.09.02 0 0 40218

Logikailag nem bonyolódtál ellentmondásba?

A 40213 hsz-ban írod, hogy szét kell szedni, és megtisztítani.

A 40215-ben írom, hogy már kétszer szétszedtem, féktisztítóval átmostam, erre azt válaszolod, hogy ez nem megoldás.

Akkor mi az???

 

Előzmény: wastegate (40217)
wastegate Creative Commons License 2011.09.01 0 0 40217

Csak elmondtam a megoldást ... a többi nézőpont kérdése.

A "fék tisztító" nem megoldás.

 

w

Előzmény: gyanta ati (40215)
Piet 52 Creative Commons License 2011.09.01 0 0 40216

Egy garis autohoz miért kell, hozzányulni? Azt fogják mondani nem szakszerüen  akartad megjavitani.

Én azért vinném a aszervizbe és megreklamálnám.

Előzmény: gyanta ati (40215)
gyanta ati Creative Commons License 2011.09.01 0 0 40215

Nem akarok kötözködni, de fél éves autónál, 4ekm után miért is kellene kivenni a betéteket?

Ugyanis kb. azóta ilyen.

Azt pedig még a gyáriak tették be, nem én.

Akkor most gyári hiba, vagy nem?

Egyébként már kétszer szétszedtem, féktisztítóval lemostam.

Azért írtam, hogy majd most, a felszabályozás  és betétcsere után kíváncsi leszek, milyen.

Előzmény: wastegate (40213)
almacsiga Creative Commons License 2011.09.01 0 0 40214

Nekem K&H-nál van Casco-m már évek óta a Jazz-re. Semmi bajom nem volt velük. Volt egy jégveréses kár és egy ablakbetörés. Mindegyiket korrektul rendezték.

Ja és az ár sem volt vészes (sok kedvezménnyel kb. 50000 Ft/év), de éppen ez miatt lehet most újrakötöm náluk hogy még jobban járjak. Ahogy kalkuláltam kb. 10-15 ezerrel még olcsóbban megúszható most, mint pár éve (új kedvezmények: gyerek, online kötés).

Előzmény: puntooo (40212)
wastegate Creative Commons License 2011.09.01 0 0 40213

Nem "gyári hiba" hanem megfelelően kell beszerelni a betéteket ill. ha sorul ki kell venni és megtisztítani, hogy könnyen mozogjon a féktartó állványban.

 

w

Előzmény: gyanta ati (40210)
puntooo Creative Commons License 2011.09.01 0 0 40212

Egyre biztosabb a leendő FR-V-m, így szeretnék egy -úgy gondolom- minden Hondát érintő- kérdést feltenni: a Hondák Casco biztosításai sajnos a drágábbak közé tartoznak. Nyilván nem akarok valami "no name" biztosítóval próbálkozni, így díj szempontjából marad az Allianz (negyedévit fizetve és neten megkötve elviselhető), a K&H és talán a Groupama. Van személyes tapasztalatotok ezekkel (korrektség, gyorsaság)? Főleg az utóbbi kettő, aki újabb fiú a biztosításban nekem egy kicsit sötét ló. (Eddig allianzos voltam.)

Piet 52 Creative Commons License 2011.08.31 0 0 40211

Használni kell az elejétöl fogva., és nem csak elgurulás ellen. De ezt már irtam. Fel kell szabályozni 2 eFt db-ja.

Előzmény: gyanta ati (40210)
gyanta ati Creative Commons License 2011.08.31 0 0 40210

2007 május, ugyanez a szindróma.

Pár hónapos kora óta így érintkezik a betét a tárcsával. Az érintkező felület külső 1/3 részén nem fekszik fel rendesen a betét. Emiatt nem fog rendesen a kézifék sem sok márkatársnál.

Biztos, hogy gyári hiba lehet, mert mindkét hátsó tárcsa mindkét oldalán így kopik.

Úgyis betétcsere lesz, a tárcsát is felszabályoztatom, aztán majd meglátom, hogyan kopik azután.

Előzmény: Peter.70 (40207)
Schulcz (14:) Creative Commons License 2011.08.31 0 0 40209

Sziasztok!

 

Egy kis segítséget kérnék, biztosan volt már a fórumon szó róla de ha tudnátok felvilágosítást adni arról, hogy a megsérült, karcos oldalkárpit műanyagjait lehet e karcmentesíteni és ha igen, hogyan nagyon megköszönném.

2002 jazz1,4

kjocoka Creative Commons License 2011.08.31 0 0 40208

Ha valaki tud olyan vásárlót, akinek kell egy 2008 szeptember 26-án vásárolt 1.2S-es kis  Honda Jazz autó, akkor szóljon neki, mert az enyém eladó lenne sűrgősen. Itt a hírdetésem: http://www.hasznaltauto.hu/auto/honda/jazz/honda_jazz_1.2_s_cool-5064234 Egy kis jutalmat is adok, sikeres vásárlás esetén:)

 

Peter.70 Creative Commons License 2011.08.30 0 0 40207

Bocsi. Helyesen 2008 decemberi. A rozsdásodás kb 1-2 cm-en látszik

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!